F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespoły wzywają FIA do zwiększenia bezpieczeństwa w pit lane

Szefowie Red Bulla i Mercedesa uważają, że media powinny nosić w pit lane kaski.
Paweł Zając, 8 lipca 2013, wyświetlenia: 2601<< | lista | T- | T+ | >>
Zespoły wzywają FIA do zaostrzenia procedur bezpieczeństwa po wczorajszym wypadku, kiedy koło uderzyło w operatora kamery.

Paul Allen, który pracuje dla FOM, doznał złamania barku oraz kilku żeber, kiedy niedokręcone koło z bolidu Marka Webbera uderzyło go w plecy. Według ostatnich informacji ma on pozostać w szpitalu przynajmniej do wtorku.

Incydent przypomniał wszystkim niebezpieczeństwa związane z pracą w pit lane i sprawił, że szefowie ekipy F1 wezwali FIA do zaostrzenia procedur bezpieczeństwa. W przyszłym sezonie wszyscy pracujący podczas pit stopów będą musieli nosić kaski, jednak niektórzy uważają, że powinno być to obowiązkiem wszystkich pracujących w pit lane podczas wyścigu.

Ross Brawn szef Mercedesa, którego boks znajdował się niedaleko incydentu powiedział: „Na szczęście naszym chłopakom udało się dostrzec koło. Mogli go uniknąć, ale sytuacja była paskudna. Myślę, że wszyscy w pit lane powinni nosić kaski. Na pewno warto dokładnie przyjrzeć się całej sprawie”

Szef Red Bulla, Christian Horner, poparł Brawna w twierdzeniu, że FIA powinna zagłębić się w kwestie bezpieczeństwa w pit lane. „Samochody mają bardzo dużo energii, a ta sytuacja przypomniała, że coś może pójść nie tak. Mechanicy muszą nosić kombinezony ochronne i kaski, więc może to odpowiedni czas aby przyjrzeć się innym ludziom w pit lane. Operatorzy kamer są bardzo blisko akcji, robią świetne ujęcia, jednak to niebezpieczne środowisko”.

Warto również dodać, że podczas wyścigu Le Mans przedstawiciele mediów muszą nosić zarówno kaski jak i kombinezony. Dodatkowo dostęp do pit lane jest ściśle ograniczony i można go jedynie rezerwować wyprzedzeniem na krótki okres.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
10.04.2024  Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian
24.03.2024  Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]
24.03.2024  Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii
Tagi:
Horner C.
Brawn R.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
SirKamil, 08.07.2013 22:23[!]
Tyle, że Kubica stracił oponę na skutek awarii nakrętki po normalnym przykręceniu koła na polach startowych, nie został wypuszczony z serwisu z niedokręconym kołem w erze bez tankowania a o takich przypadkach mowa.

Co się zaś tyczy Twoich obaw o zwiększenie rozmiaru felgi, to informuje, że chodzi o zmianę rozmiaru tylko felgi a nie koła. Koło pozostałoby takiej samej średnicy i przy okazji stało się lżejsze z racji zastąpienie grubej i ciężkiej gumy kutym magnezem.
Sar trek, 08.07.2013 22:30[!]
@ krzysiek000 Surtess :)
Ja dodam jeszcze do listy Alonso Węgry 2009
plastic, 08.07.2013 23:47[!]
Jak już wymieniamy to jeszcze Alonso Węgry 2006 ;)
Gangster, 09.07.2013 12:25[!]
A o co tu chodzi bo ja jakoś nie kumam??
Kto nie dokręca koła?? FIA, mechanicy czy może kierowcy??
Jak by zwolnili tempo przy zmianie opon to nie było by problemu a nie jak teraz zmiana już bez problemu schodzi poniżej 3s. Co ma FIA do tego ze koło nie dokręcił mechanik?? Sami powodują niebezpieczne sytuacje a potem każą innym zwiększać bezpieczeństwo. Nikt im nie zabrania nosić kasków czy rycerskich strojów z czasów średniowiecza.
borro, 09.07.2013 19:13[!]
do listy pechowców bez koła dodaję Buttona na Silverstone w 2011
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca