F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kobayashi ciągle celuje w powrót do F1

Japończyk jest sfrustrowany zatrudnianiem kierowców z dużym wsparciem finansowym.
Łukasz Godula, 22 lipca 2013, wyświetlenia: 1528<< | lista | T- | T+ | >>
Kamui Kobayashi twierdzi, że jego celem pozostaje powrót do ścigania w Formule 1, po tym jak pozostał bez fotela wyścigowego w 2013 roku.

Japoński kierowca, który ścigał się w zeszłym roku dla Saubera, nie był w stanie zapewnić sobie umowy na obecny sezon, pomimo zebrania niemal 8 milionów euro za pośrednictwem swojej strony internetowej. Zamiast tego dołączył do Ferrari, by walczyć w WEC w klasie GTE Pro.

26 latek uważa, że jego wzrok ciągle skupia się na powrocie do F1, jednak przyznaje, że jest sfrustrowany trendem wyboru kierowców na podstawie ich wsparcia finansowego, a nie umiejętności.

„W tej chwili wiele zespołów woli wybrać kierowcę bazując na tym ile pieniędzy może wnieść, a nie na tym jak radzi sobie na torze” – powiedział Kobayashi za pośrednictwem strony internetowej Ferrari. „Mam nadzieję, że ten trend się zmieni, ponieważ moim celem jest jak najszybszy powrót i ciężko na to pracuję”.

„W międzyczasie wszystko co mogę zrobić, to dać z siebie wszystko z Ferrari w wyścigach GT i być dostępnym dla zespołu, kiedykolwiek będą mnie potrzebowali, tak jak na takich pokazach, czy w momencie, gdy poproszą mnie o pracę z bolidem nad jego rozwojem, lub w symulatorze”.

Kobayashi prowadził bolid Ferrari podczas pokazów w Moskwie, jednak popełnił błąd w trudnych warunkach i rozbił maszynę o barierki. „Trasa była bardzo śliska i nierówna w tym miejscu, dlatego uderzyłem w barierę” – wyjaśnił Japończyk.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.03.2015  Toyota zaprezentowała poprawioną TS040 Hybrid
19.03.2015  Menedżer Kobayashiego dementuje plotki o posadzie w Manorze
18.03.2015  Kobayashi prowadzi rozmowy z Manorem na temat posady?
30.01.2015  Kamui Kobayashi dołączył do stawki Super Formula
05.12.2014  Kobayashi przetestuje bolid Super Formula
Tagi:
Kobayashi K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 22.07.2013 13:54[!]
Na ironię Japonia wreszcie doczekała się dobrego kierowcy, a nie ma go kto wspierać. Dziwny kraj... ;)
Satch, 22.07.2013 13:57[!]
jak zbierze kolejne 8 milionów, to może przez rok w Marussi pojeździ...
THC-303, 22.07.2013 15:02[!]
Cytat :
Japonia wreszcie doczekała się dobrego kierowcy

Hahahahahahaha
Simi, 22.07.2013 15:55[!]
No właśnie, wokół Kamuiego wytworzył się mit, że jest on dobry. Tak samo jak w 2007 kiedy Sato szalał w Super Aguri. Ale Kobayashi nie jest nikim więcej tylko przeciętniakiem. Waleczny, może się fajnie na to patrzyło, ale do bycia naprawdę dobrym brakowało mu niemało. Jakoś wcale za nim nie tęsknię.
adnowseb, 22.07.2013 16:26[!]
Ale słabym kierowcą też nie był. Mógł się podobać w kilku GP na przestrzeni 2009-2012. Jego średnia to 12ta pozycja w generalce-(to nie taka tragedia)
Niemniej przychylam się do wypowiedzi @THC-303 (regres był bardzo widoczny,a w obecnym Sauberze jeszcze bardziej by się pogłębił)
Phaedra, 22.07.2013 16:32[!]
Takimi występami jak w Moskwie, utwierdza mnie w przekonaniu że jeżeli chce jeździć to tylko jako paydriver. Na uczciwy angaż i pensje nie zasługuje. Zresztą życie i tak to zweryfikowało.
Adam2iak, 22.07.2013 17:07[!]
Waleczności nie sposób mu odmówić, ale z regularnością różnie bywało. Bardziej utalentowani od niego mają problem ze znalezieniem fotela ;)
Dante, 22.07.2013 17:14[!]
@Phaedra Tak, bo wiadomo, że rozwalenie bolidu na jakimś pokazie to idealne podsumowanie umiejętności kierowcy (takich wypadków było od groma, wiec po prostu nie ma tutaj nad czym się zastanawiać).
Saruto, 22.07.2013 21:59[!]
w sumie jeśli mają trzymać Masse to już wolę jak jeździ Kamui
Phaedra, 22.07.2013 22:53[!]
@Dante masz racje rozwalenie bolidu na pokazach to idealne podsumowanie kariery :) Miał trzy lata żeby udowodnic swoją wartość. Dzisiaj nie chcą Go z jego 8 bańkami. To o czymś świadczy. Perez jest tu punktem odniesienia a jaki On poziom prezentuje każdy widzi co wyścig.
Kamikadze2000, 23.07.2013 10:54[!]
Porównując do swoich rodaków, nawet Sato, jest zdecydowanie najlepszym spośród nich. Nie mówię tu przecież o potencjalnym mistrzu świata, tylko solidnym kierowcy. ;)
SirKamil, 23.07.2013 11:13[!]
Problemem jest to, że Kobayashi się nie rozwinął a miał na to dużo czasu. Nikt nie oczekuje wirtuozerii od debiutanta, ani nawet na start drugiego sezonu, ale gdy kierowca w całym trzecim nadal jeździ tak, jak w pierwszych GP- z tym samym incydentalnym błyskiem ale i tymi samymi błędami i brakami- coś jest nie tak. Prezentujący wysoki poziom kultury Sauber to nie Marko, więc zamiast oficjalnych komunikatów o tym, że kierowca/y są nic niewarci, tylko nieoficjalnymi kanałami dochodziły nienajlepsze oponie inżynierów o Kobayashim i jego trudnym charakterze.

Poza tym Kobayashi sprytnie pomija jeden istotny szczegół- on nie został wymieniony na paydrivera Gutierreza, bo ten zastąpił Pereza w ramach Escuderii Telmex. On, jako kierowca- przynajmniej w teorii i raczej tylko w teorii- doświadczony, będący lokomotywą ekipy został wyrzucony na rzecz innego zawodnika tego typu, który nie przynosi pieniędzy. To dość oczywiste, ale przecież żyjemy w czasach, gdy Pietrow użala się na płacących kierowców (mega giga... jotta rotfl), Chilton nie jest paydriverem a Sirotkin rzecz jasna nim nie będzie... więc czego komunikacyjnie oczekiwać po wyrzuconych z F1 kręcikółkach, którzy nie byli zbyt dobrzy... intelektu? Logiki? Trzeźwego myślenia? Nie. Liczy się tylko pijar wokół własnej osoby, nawet taki najbardziej bezczelny.
Dante, 24.07.2013 03:17[!]
@Phaedra - Ktoś tu nie zrozumiał ironii. A Perez jest słabym punktem odniesienia do czegokolwiek, bo dysponuje bolidem, który jest niezrozumiały nawet dla ludzi którzy go zbudowali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca