F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Maldonado nie uważa się winnym kolizji z di Restą

Według kierowcy Williamsa winę za incydent ponosi Adrian Sutil.
Leszek Kwaśniowski, 25 sierpnia 2013, wyświetlenia: 1799<< | lista | T- | T+ | >>
Pastor Maldonado jest przekonany, że za incydent pomiędzy nim a Paulem di Restą winę ponosi Adrian Sutil, zespołowy kolega Szkota.

Podczas pojedynku aż czterech kierowców (oprócz wspomnianej trójki w walce brał udział także Esteban Gutierrez) w szykanie Bus Stop, kierowca Williamsa wjechał w bolid Force India z numerem 14, za co później otrzymał karę 10-sekundowego postoju w boksach. W jego mniemaniu nie była ona jednak sprawiedliwa.

„Zostałem dotknięty przez Adriana – próbowałem zachować swoją linię jazdy, którą on przeciął w bardzo agresywny sposób, do tego dotykając moje przednie skrzydło” – powiedział Maldonado, kierując winę za incydent na Niemca. „Moje auto podskoczyło i straciłem kontrolę nad kierownicą. Uderzenie było dość mocne. Część skrzydła dostała się pod samochód i straciłem trakcję z przodu. Nie mogłem nic zrobić w sytuacji z di Restą – byłem zależny tylko od Sutila. Incydent został spowodowany przez niego, a ja dostałem karę – oto, co się wydarzyło. Nie miałem kontroli nad autem w momencie wypadku. Właśnie dlatego kara jest niesprawiedliwa”.

Di Resta doszedł do wniosku, że Maldonado próbował przeciąć jego tor jazdy w celu zjazdu do alei serwisowej. „Myślę, że Pastor przestrzelił pierwszy wierzchołek a w momencie, w którym próbowaliśmy powrócić na normalny tor jazdy, on zdecydował się na zjazd do boksów, co było dość ryzykowne. Jednak dopóki nie obejrzę tego na spokojnie, nie odważę się wskazać jednoznacznie” – powiedział Szkot.

Szef inżynierów Williamsa, Xevi Pujolar przyznał, że do sytuacji przyczyniły się problemy z radiem, co uniemożliwiło ostrzeżenie Maldonado. „Pastor znalazł się w pechowej sytuacji. Chcieliśmy ściągnąć go do boksów zanim do niej doszło, jednak z powodu niedziałającego radia pokazaliśmy mu jedynie tablicę. Widziałem, że robi się nieciekawie w szykanie. Tak myślałem, że nic dobrego z tego nie wyniknie, jednak bez radia nie byliśmy w stanie nic zrobić”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2020  Maldonado spodziewa się napięć w Ferrari
05.09.2019  Maldonado: Spodziewałem się podpisania kontraktu z Ferrari
13.12.2016  Maldonado nadal pracuje nad powrotem do Formuły 1
12.08.2016  Maldonado bliski powrotu do startów w wyścigach
13.07.2016  Maldonado celuje w "bardzo dobry" wyścigowy fotel w F1
Tagi:
Maldonado P.
Di Resta P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
punksnotdead, 25.08.2013 23:50[!]
Maldonado nigdy nie uważa się winnym.
Sir Wolf, 26.08.2013 00:07[!]
"Tak myślałem, że nic dobrego z tego nie wyniknie."

W Williamsie są przynajmniej świadomi potencjału swojego kierowcy.
paymey852, 26.08.2013 00:33[!]
Kara jak z codemaster Sutil nie zostawił miejsca na co on liczył że jest taki szybki a może Wielebny pastor miał zaparkować . Ale tulipan
jaszczur, 26.08.2013 10:12[!]
Z wypowiedzi po wyścigu... Pastor: "Później miałem incydent z di Restą. Ostro walczyłem z Sauberem i próbowałem zjeżdżać do boksów. Początkowo nie widziałem go, a później starałem hamować, jednak było już za późno."

A teraz ordynarnie zwala winę na Sutila i podbicie bolidu? Burak.
VJM02, 26.08.2013 11:08[!]
@paymey852 Ten "tulipan" po prostu walczył z Pastorem tak jak Gutierrez i tak jak di Resta - wypadło tym razem na di Reste. Po wyprzedzeniu przez Gutierreza Pastor był po wewnętrznej stronie szykanie i jak wynika z wypowiedzi po wyścigu chciał zjechać do boksu. Zatem ślimacząc się na szykanie po wewnętrznej i zostawiając zewnętrzną co chciał wykorzystać Sutil skończyło się tym, że Pastor pozwolił sobie na zgarnięcie obu FI za jednym ruchem. On pierwsze okrążenie na Spa jechał, że nie miał pojęcia jakie konsekwencje niesie zjazd do boksu w jego pozycji?
marrcus, 26.08.2013 15:51[!]
Jakiejś winy jego nie widziałem tym bardziej że bylo widac ze nie skręcił mu bolid, tym bardziej jak mówi że czesci poszły pod.
Ladonado to karają za same nazwisko, tyle w temacie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca