F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Force India zakończyło rozwój bolidu VJM06

Potwierdził to kierowca stajni z Silverstone - Adrian Sutil.
Mateusz Szymkiewicz, 27 sierpnia 2013, wyświetlenia: 1920<< | lista | T- | T+ | >>
Adrian Sutil ujawnił, że Force India zakończyło dalszy rozwój bolidu VJM06.

Tegoroczna postawa stajni z Silverstone jest jedną z największych niespodzianek, ponieważ skonstruowała na tyle dobry bolid, że może nim walczyć o piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Mimo to Force India zanotowało w ostatnim czasie spadek formy, którego przyczyną jest najprawdopodobniej zmiana konstrukcji opon. Jak ujawnił Adrian Sutil, jego ekipa zakończyła rozwój obecnej maszyny.

„Być może uda nam się znaleźć sposób na rozwiązanie trudności” – oznajmił Sutil, nawiązując do problemów z nowym ogumieniem przygotowanym przez Pirelli. „Na ten rok nie planujemy już nic nowego. Mimo to czasem można sprawić, iż bolid będzie szybszy, optymalizując jego obecne części. Możesz znacznie przyspieszyć, kiedy starasz się wycisnąć maksimum z tego, czym dysponujesz”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.07.2023  Nie żyje Robert Fernley
20.05.2020  Perez: Problemy finansowe Force India były jasne od pierwszego dnia
04.12.2018  Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji
04.12.2018  Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze
03.12.2018  Szafnauer: Racing Point to tymczasowa nazwa
Tagi:
Force India
Sutil A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zajkos, 27.08.2013 20:42[!]
Czyli jednak porażka z McLarenem.
kabans, 27.08.2013 22:50[!]
pewnie FI dobrze sobie radziła bo byli jedynym zespołem który stosował odwrotne opony (prawo-lewo), teraz nie są w stanie przeprojektować całego bolidu
IceMan11, 27.08.2013 22:56[!]
@kabans
Jedynym zespołem?
iceneon, 28.08.2013 23:52[!]
@Zajkos
Wygląda na to, że już się z tym pogodzili.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca