|
|
|
|
|
|
Webber: Nie radziłem sobie na przejściowym ogumieniu |
Australijczyk chciałby, aby wyścig o GP Brazylii odbył się na suchym torze. |
|
•Nataniel Piórkowski, 24 listopada 2013, wyświetlenia: 1015 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Mark Webber sądzi, że jego rozczarowujący występ w kwalifikacjach do GP Brazylii był spowodowany tym, że podczas decydującego przejazdu nie wykorzystał do maksimum kompletu przejściowego ogumienia.
Australijczyk był jednym z faworytów do zdobycia pole position na deszczowym Interlagos, jednak ostatecznie musiał zadowolić się dopiero czwartym miejscem z ponad sekundą straty do zespołowego kolegi z ekipy Red Bulla – Sebastiana Vettela, który ukończył czasówkę na pozycji lidera.
„Po prostu nie czułem się komfortowo na ostatnim zestawie. Lepiej było na deszczowych oponach. Wiedziałem że przejściówki będą nie do jazdy na pierwszym okrążeniu, więc przejechałem drugie, później trzecie. Tak czy owak, myślałem że będzie gorzej. To wszystko” – powiedział kierowca z Queanbeyan, dla którego wyścig w Sao Paulo będzie ostatnim w Formule 1.
Choć Webber przyznał, że wolałby, gdyby niedzielna rywalizacja o GP Brazylii odbyła się na suchym torze, to nie chciał dawać sobie zbyt wielkich szans na powalczenie o zwycięstwo. „Historia pokazuje, że śliskie, mokre wyścigi to przejściowe opony, wyjazdy samochodów bezpieczeństwa, zjazdy po pełne ogumienie deszczowe, błędy kierowców, tego rodzaju rzeczy. Przed nami są także inne samochody, nie tylko Seb. On jest faworytem. Wygrał tysiąc ostatnich wyścigów, więc zobaczymy, jak będzie jutro”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|