Jako, że jestem przeciwko Audi to musze kibicować Toyocie :) Niestety stwierdzam, że najładniejszym prototypem był ostatni Peugeot :/
Ciekawe skąd Wurz wie jak to jest być w statku kosmicznym. :)
Ja też chyba muszę kibicować Toyocie, bo do żadnej z fabryk obecnych w Le Mans nie czuję sympatii, ale dla Toyoty przynajmniej jeździ Alex. :)
ENDR, 27.03.2014 14:54 | | |
Paskudnie to wygląda z tymi prawie pionowymi lampami... :|
nooo te lampy wyglądają tragicznie...
Jeżeli chodzi o tą "ekologiczną" część, to seria WEC/Le Mans bije na głowę F1. Najlepsza jest dowolność jeżeli chodzi o kwestie silnika limit pojemności do 4 litrów i to jest fajne, nie ważnie czy będzie 4.0 TDI V6 jak w Audi czy nawet 2.0 V4 w Porsche. Co do Toyoty to ciekawe czy w tym roku powalczą jak równy z równym z Audi, w końcu będą mieli napęd na cztery koła i dużą moc. ;)
Przez reflektory kojarzy mi się trochę z tym:
http://c3201142.c...Oa7PyEFDEEvkV38u.jpg
:D
Natomiast co do samego tegorocznego LM, mam nadzieję, że Toyota jeszcze bardziej usiądzie na Audi, niż rok temu, a także, żeby Porsche nie było tylko czymś, czym dla F1 było HRT, tylko konkurencyjną ekipą. No i żeby wszyscy na torze spędzili ten weekend bez straty życia, bo to jest najważniejsze.
@enstone Tak, i ci ekolodzy zwiększają pojemności silników oraz rezygnują z bardziej wydajnych/skomplikowanych systemów odzyskiwania energii.
Już zeszłoroczny model miał bardziej pionowe lamy w porównaniu z Audi. Tym razem poszli na całość, ale widoczniej w jakimś konkretnym celu. Ogólnie to mi się podoba, nie wiem co musieliby pokazać abym miał inne zdanie. Te 1000KM brzmi mocno marketingowo, ciekawe ile mają tak naprawdę. Mam nadzieję, że Japończycy dzielnie stawią czoło niemieckiej koalicji.
Mam spory sentyment do Toyoty, ale imho to cos z wytrzeszczem oczu, wyglada wyjatkowo szkaradnie. Coz, gusta i gusciki. Najwidoczniej spece z TMG mieli w tym jakis cel. Oby tylko w tym roku, to oni byli o kolko przed Audi, po 24 godz jazdy.
|