F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lauda przestrzega Merecedesa przed huraoptymizmem

Zdaniem Austraiaka, weekend w Barcelonie będzie jednym z najważniejszych w całym sezonie.
Nataniel Piórkowski, 22 kwietnia 2014, wyświetlenia: 2117<< | lista | T- | T+ | >>
Niki Lauda przestrzegł swoich podopiecznych z Mercedesa, by z wielką ostrożnością myśleli o szansach na wywalczenie w tym roku tytułów mistrzowskich.

Chociaż Nico Rosberg i Lewis Hamilton niezagrożenie wygrywali wszystkie z rozegranych do tej pory wyścigów, Austriak i były trzykrotny mistrz świata F1 sugeruje, by jego ekipa nie popadała w huraoptymizm, zwłaszcza mając na uwadze postępy, jakich dokonał Red Bull Racing.

„Wygląda to dobrze, ale bądźmy ostrożni. Przed nami wciąż wiele wyścigów. Red Bull jest znany z odbudowywania potencjału i mają na swoim pokładzie Adriana Neweya. Nie było go w Chinach, więc obawiam się, że przygotowuje coś nowego na Barcelonę. Tak czy owak, sytuacja może obrócić się na naszą niekorzyść. Przynajmniej początek mistrzostw nie był dla nas zły” – wyjaśniał Lauda.

Podczas czterech pierwszych wyścigów sezonu, zespoły w dużej mierze koncentrowały się na niezawodności swych konstrukcji. Weekend w Barcelonie będzie jednak pierwszym, na który każda z ekip przygotowała pierwsze poważne poprawki aerodynamiczne. Bacząc na to, Austriak sądzi, że Grand Prix Hiszpanii będzie kolejnym, wielkim testem dla Mercedesa.

„Jak dla mnie, największym zmartwieniem jest dalsza praca. Nie możemy mówić sobie, że jesteśmy najlepsi. Tak nie będzie. Najważniejsze są teraz trzy najbliższe tygodnie. Każdy przygotowuje nowy pakiet. W dodatku Barcelona to bardzo specyficzny obiekt. Wymagający dla ogumienia i taki, na którym silnik nie odgrywa decydującej roli, bo liczy się także aerodynamika. Jeśli w Barcelonie będziesz na czele, to później jest nieco łatwiej. Kolejnym istotnym okresem są wyścigi po wakacyjnej przerwie, ale jak dla mnie, Barcelona to kluczowy wyścig” – tłumaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2023  Wolff: Komentarz na temat rekordów na Wikipedii nie był najmądrzejszy
17.11.2022  Vettel: Rozmawiałem z Laudą o przejściu do Mercedesa
10.02.2021  Wolff: Lauda za wszelką cenę przedłużyłby umowę z Hamiltonem
20.05.2020  Sześć tygodni piekła - historia wypadku Laudy na Nurburgringu
17.12.2019  Wolff: Rola szefa sprawia mniejszą przyjemność bez Laudy
Tagi:
Lauda N.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kajt, 22.04.2014 11:20[!]
Trzymam za Mercedesa kciuki z całych sił.
mich909090, 22.04.2014 12:24[!]
Później będzie Kanada, Austria tory szyte na Merca :)
Siłą Mercedesa jest dość niska degradacja ogumienia.
Pan Kierowca, 22.04.2014 12:50[!]
Mam nadzieję, że obawy Niki Laudy się nie sprawdzą. Ja natomiast w kontekście najważniejszego wyścigu sezonu patrzę w kierunku Belgii. Wiadomo, jak to było w zeszłym roku, więc jeśli nie wygra tam Vettel, będzie spora szansa na zakończenie tej cholernej hegemonii i mistrzostwo świata będzie nareszcie w innych barwach.
mich909090, 22.04.2014 12:54[!]
Biorąc pod uwagę co wyprawia Merc to w Belgii straty rywali mogą być już nie do odrobienia. Ale zobaczymy.
Pan Kierowca, 22.04.2014 13:00[!]
Wolę się wypowiadać ostrożnie, panie dzieju, i nie zapeszać :) Dopóki Mercedes nie zdobędzie tylu punktów, że porażka będzie już niemożliwa, dopóty nie powiem otwarcie, że nareszcie będzie miła odmiana przy rozdawaniu pucharów.
paymey852, 22.04.2014 13:37[!]
POS.NO DRIVER ................KPH
1... 6.. N. ROSBERG........... 336.8
2... 77 V. BOTTAS ............334.6
3 ...26 D. KVYAT ..............334.6
4 ...20 K. MAGNUSSEN ......333.8
5... 11 S. PEREZ............... 333.3
6... 7. .K. RAIKKONEN....... 332.9
7... 27 N. HULKENBERG .....332.7
8 44 L. HAMILTON ............332.3
marrcus, 22.04.2014 14:49[!]
@paymey852 hej, dal linka do tego wykazu (to chyba coś z fia.com!?)
paymey852, 22.04.2014 15:18[!]
RY2N, 22.04.2014 17:23[!]
Moim zdaniem ściemniają żeby publika za szybko się nie zniechęciła do oglądania wyścigów.
Bo jakby kibice się odwrócili i spadła oglądalnośc to zawsze jest ryzyko, że ktoś będzie chciał wprowadzić jakieś zmiany reguł w trakcie gry, aby wyrównac stawkę.
pawlos, 22.04.2014 18:14[!]
@paymey852
Ten wykaz tylko potwierdza, że silniki Mercedesa górą. Wyników Kvyata nie ma co brać pod ugagę, bo STR ma niski poziom docisku. Odkąd pamiętam zawsze tak było. Bardziej miarodajne jest porównanie v-maxów Mercedesa i RBR bo mają podobne poziomy docisku. Wygląda jednak na to, że Renault poczyniło pewien postęp, ale wciąż dużo im brakuje do Merca.
paymey852, 22.04.2014 19:00[!]
@pawlos No właśnie chodzi o ten postęp, widać że mogą a to już coś.

Nie samą prędkością się wygrywa bo i czas hamowania się wydłuża ale jeśli chodzi o wyprzedzanie na prostych to brutalnie to wygląda, o tu >>> https://www.youtu.../watch?v=fYPoS5XN4gQ
RY2N, 23.04.2014 07:08[!]
Tabelka potwierdza tylko jak ważne było zrównoważone ustawienie bolidów. W czołowych teamach, w więlkszości przypadków ci zawodnicy, którzy mieli ustawioną niższą vmax wypadli lepiej od partnerów zespołowych (Hamilton, Alonso)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca