|
|
|
|
|
|
Poprzednie podwozie Vettela było wykrzywione? |
Zdaniem AMuS, to była przyczyna problemów Niemca w pierwszych czterech wyścigach sezonu. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 14 maja 2014, wyświetlenia: 2680 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Niemieckie media donoszą, że poprzednie podwozie Red Bulla RB10 Sebastiana Vettela, było wykrzywione.
Czterokrotny Mistrz Świata przystąpił do wyścigu o Grand Prix Hiszpanii z nowym podwoziem i po starcie z piętnastego pola, co było wynikiem awarii skrzyni biegów oraz otrzymania kary przesunięcia na starcie, przebił się ostatecznie aż na czwartą lokatę, natomiast jazdę podczas rywalizacji określił jako „frajdę”.
Auto Motor und Sport tymczasem donosi, iż problemy podczas czterech pierwszych wyścigów tegorocznego sezonu były spowodowane wykrzywionym podwoziem. Jak ujawnił korespondent gazety, dokładna analiza byłego egzemplarza Vettela ma mieć miejsce w siedzibie Red Bulla w Milton Keynes po opuszczeniu Barcelony.
„Ja również uważam, że to [wymiana podwozia] uczyniło różnicę” – stwierdził Michael Schmidt, korespondent Auto Motor und Sport. „Podwozie, z którego korzystał [Vettel] było w rzeczywistości wykrzywione”.
Sam zainteresowany przyznał, iż po wyścigu w Chinach był pewny, że coś jest nie tak z jego bolidem. „Sekunda starty [do Ricciardo] to o wiele za dużo. Nie zapomniałem jak się jeździ” – powiedział Sebastian Vettel.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|