ROOK, 17.08.2014 18:00 | | |
Cytat Paul Di Resta : Niemniej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej wierzę, że będę mógł znowu otrzymać miejsce w zespole F1. . A ja właśnie w komentarzu na: http://www.f1wm.p...p/news_id-32981.html napisałem, jak bardzo jazda w DTM psuje nawyki dla ewentualnego powrotu do F1… :))
Cytat ROOK : . A wracając jeszcze do kwestii „byłych kierowców F1” i w zasadzie reguły ich słabych wyników – podejrzewam, że F1 i DTM wymagają mocno odmiennych odruchów prowadzenia (oraz ustawień), stąd słabe wyniki „mistrzów F1” – długo muszą się przestawiać (być może już nigdy do końca), a zarazem całkowicie psują swoje nawyki na wypadek ewentualnego powrotu do F1.
. Krótko i brutalnie: dobre wyniki w DTM z zasady powinny przekreślać ścieżkę awansu do F1! ;-)
Myślę, że DiResta byłby w stanie w tym sezonie mieć lepsze wyniki niż sporo obecnych kierowców jak KOB, CHI, GUT, MAL, SUT, KVY, VER, RAI, MAG i MAS. Choć żaden z niego wielki talent a mocny przeciętniak więc po prostu nie jest przyszłościowy to jednak jeździł dobrze i mądrze i gdyby miał sponsora to byłby "łakomym kąskiem".
Di Resta nie sprawdził się w F1, a ilość dzwonów w sezonie 2013 tylko ułatwiła Mallyi i spółce podjąć decyzje o zwolnieniu... Niech zostanie w DTM. ;)
Miał czarną serię, ale i przed i po był lepszy niż Sutil i to wyraźnie, to kierowca z dobrym tempem wyścigowym, inteligentny i kumaty, taki by sobie poradził w obecnym sezonie. Myślę, że z kierowców którzy obecnie nie jeżdżą w F1 to właśnie on jest tym najlepszym, chyba że Rubens dalej trzyma formę ;)
Sutil to zawodnik, którego nie powinno już być w F1. I mam nadzieje, że zastąpi go młodszy i zdolniejszy. Di Resta miał swoje "5 minut" - nie pokazał "kokosów". Dlatego też nie jest mi go żal. I tak może się cieszyć, że spędził w F1 trzy lata. Z DTM awansować to ewenement. Poprzednio tylko Albers dostał taką możliwość.
Di Resta to taki kierowca, którego ciężko określić. Niestety widać było że zatracał się, lub wyniki były na jednostajnie niskim poziomie, zwłaszcza że miał naprawdę kilka dobrych występów. Niestety F1 nie czeka na nikogo. On i Glock ostatnio się wypowiadali o F1, na zupełnie przeciwnych biegunach. Niestety dla obu droga jest praktycznie zamknięta.
@ROOK To Ci co ścigają sie w serii Porsche to już w ogóle szans nie maja? Swoją drogą skąd wiesz jak prowadzi sie DTM a jak F1?
ROOK, 18.08.2014 18:30 | | |
Cytat Duzy Pies : Swoją drogą skąd wiesz jak prowadzi sie DTM a jak F1? . Przeczytałeś moje tylko pierwsze zdanie, prawda? Albo i tego nie? :)
. Czy ja napisałem gdzieś, że wiem? Wiem jedynie, że kierowcy F1 uważanej za elitę motosportu jakoś dziwnie regularnie nie sprawdzają się w pierwszym sezonie jazd w DTM. Problemem jest już choćby zmiana rozkładu masy i brak docisku aero – w drugą stronę podkreślają to także kierowcy, którzy po raz pierwszy mieli okazję potrenować w jednomiejscówkach: nagle im szybciej wchodzi się w zakręt tym „lepiej”! :)
No70, 18.08.2014 19:14 | | |
@ROOK
Widzę że nie uczysz się na błędach. Po pierwsze nie motosport, a motorsport. Zmiana rozkładu masy i brak docisku nigdy nie były problemem w ,,nowej" DTM. To nie są stricte auta turystyczne. Te samochody (w teorii) przy ok 250 km/h mogłyby jechać po suficie. Ja czytam zupełnie inne opinie- że to jak dociążona jednomiejscowka, F1 z dachem itd. Wspominałem już że w 2012 zaszła rewolucja i wyczyny Frentzena czy Coultharda trzeba zapomnieć, a skupić się choćby na Glocku.
Cytat Aeromis : Myślę, że z kierowców którzy obecnie nie jeżdżą w F1 to właśnie on jest tym najlepszym...
Jednym z najlepszych. Znaleźliby się solidniejsi kierowcy od Szkota.
|