F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Paul Di Resta nie traci nadziei na powrót do Formuly 1

Szkot koncentruje się na sezonie w DTM, ale chciałby dostać jeszcze drugą szansę w F1.
jpslotus72 i Paweł Zając, 17 sierpnia 2014, wyświetlenia: 1460<< | lista | T- | T+ | >>
Paul Di Resta, który po utracie posady w Force India powrócił do wyścigów DTM, ma nadzieję, że uda mu się raz jeszcze dołączyć do stawki F1.

„Formuła 1 bardzo mi się podobała, wszystko dawało mi tam poczucie zadowolenia” – powiedział Szkot. „To są najlepsze wyścigi na świecie, elita motosportu. Byłem rozczarowany faktem, że nie będę już tam jeździł”.

„Jestem przekonany, że widziano we mnie umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu w F1. Wszystko się jednak zmienia, regulacje i składy zespołów. Niestety, powstała sytuacja, w której zabrakło dla mnie miejsca” – kontynuował były kierowca Force India.

„Jestem wystarczająco młody, aby myśleć jeszcze o drugiej szansie i zrobię wszystko, co jest w moich siłach, aby się ona pojawiła. Wiele zależy od tego, czy kierowca wniesie do zespołu pieniądze, ale ciężko pracowałem nad tym, aby pojawiła się pierwsza szansa, więc i teraz nie tracę nadziei. Na razie jest za wcześnie, by mówić o moich planach na 2015 rok. Teraz jestem w pełni skoncentrowany na występach w DTM. Niemniej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej wierzę, że będę mógł znowu otrzymać miejsce w zespole F1. Nie zależy to tylko ode mnie, ale ja prezentowałem dobrą i stabilną formę i nie mam wątpliwości, że to mi pomoże” – zakończył Di Resta.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2021  McLaren porozumiał się z di Restą w sprawie funkcji trzeciego kierowcy
07.08.2020  Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla
25.10.2017  Massa: Kubica może mieć problemy na niektórych torach
24.10.2017  Williams ogłosi swój skład kierowców dopiero po sezonie?
19.10.2017  Di Resta z zainteresowaniem śledzi rozwój Formuły E
Tagi:
Di Resta P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ROOK, 17.08.2014 18:00[!]
Cytat Paul Di Resta :
Niemniej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej wierzę, że będę mógł znowu otrzymać miejsce w zespole F1.
.    A ja właśnie w komentarzu na: http://www.f1wm.p...p/news_id-32981.html napisałem, jak bardzo jazda w DTM psuje nawyki dla ewentualnego powrotu do F1… :))


Cytat ROOK :
.    A wracając jeszcze do kwestii „byłych kierowców F1” i w zasadzie reguły ich słabych wyników – podejrzewam, że F1 i DTM wymagają mocno odmiennych odruchów prowadzenia (oraz ustawień), stąd słabe wyniki „mistrzów F1” – długo muszą się przestawiać (być może już nigdy do końca), a zarazem całkowicie psują swoje nawyki na wypadek ewentualnego powrotu do F1.

.    Krótko i brutalnie: dobre wyniki w DTM z zasady powinny przekreślać ścieżkę awansu do F1! ;-)
Aeromis, 17.08.2014 19:24[!]
Myślę, że DiResta byłby w stanie w tym sezonie mieć lepsze wyniki niż sporo obecnych kierowców jak KOB, CHI, GUT, MAL, SUT, KVY, VER, RAI, MAG i MAS. Choć żaden z niego wielki talent a mocny przeciętniak więc po prostu nie jest przyszłościowy to jednak jeździł dobrze i mądrze i gdyby miał sponsora to byłby "łakomym kąskiem".
Kamikadze2000, 17.08.2014 20:35[!]
Di Resta nie sprawdził się w F1, a ilość dzwonów w sezonie 2013 tylko ułatwiła Mallyi i spółce podjąć decyzje o zwolnieniu... Niech zostanie w DTM. ;)
Aeromis, 17.08.2014 20:43[!]
Miał czarną serię, ale i przed i po był lepszy niż Sutil i to wyraźnie, to kierowca z dobrym tempem wyścigowym, inteligentny i kumaty, taki by sobie poradził w obecnym sezonie. Myślę, że z kierowców którzy obecnie nie jeżdżą w F1 to właśnie on jest tym najlepszym, chyba że Rubens dalej trzyma formę ;)
Kamikadze2000, 17.08.2014 22:07[!]
Sutil to zawodnik, którego nie powinno już być w F1. I mam nadzieje, że zastąpi go młodszy i zdolniejszy. Di Resta miał swoje "5 minut" - nie pokazał "kokosów". Dlatego też nie jest mi go żal. I tak może się cieszyć, że spędził w F1 trzy lata. Z DTM awansować to ewenement. Poprzednio tylko Albers dostał taką możliwość.
macieiii, 18.08.2014 01:53[!]
Di Resta to taki kierowca, którego ciężko określić. Niestety widać było że zatracał się, lub wyniki były na jednostajnie niskim poziomie, zwłaszcza że miał naprawdę kilka dobrych występów. Niestety F1 nie czeka na nikogo. On i Glock ostatnio się wypowiadali o F1, na zupełnie przeciwnych biegunach. Niestety dla obu droga jest praktycznie zamknięta.
Duzy Pies, 18.08.2014 12:04[!]
@ROOK To Ci co ścigają sie w serii Porsche to już w ogóle szans nie maja? Swoją drogą skąd wiesz jak prowadzi sie DTM a jak F1?
ROOK, 18.08.2014 18:30[!]
Cytat Duzy Pies :
Swoją drogą skąd wiesz jak prowadzi sie DTM a jak F1?
.    Przeczytałeś moje tylko pierwsze zdanie, prawda? Albo i tego nie? :)

.    Czy ja napisałem gdzieś, że wiem? Wiem jedynie, że kierowcy F1 uważanej za elitę motosportu jakoś dziwnie regularnie nie sprawdzają się w pierwszym sezonie jazd w DTM. Problemem jest już choćby zmiana rozkładu masy i brak docisku aero – w drugą stronę podkreślają to także kierowcy, którzy po raz pierwszy mieli okazję potrenować w jednomiejscówkach: nagle im szybciej wchodzi się w zakręt tym „lepiej”! :)
No70, 18.08.2014 19:14[!]
@ROOK
Widzę że nie uczysz się na błędach. Po pierwsze nie motosport, a motorsport. Zmiana rozkładu masy i brak docisku nigdy nie były problemem w ,,nowej" DTM. To nie są stricte auta turystyczne. Te samochody (w teorii) przy ok 250 km/h mogłyby jechać po suficie. Ja czytam zupełnie inne opinie- że to jak dociążona jednomiejscowka, F1 z dachem itd. Wspominałem już że w 2012 zaszła rewolucja i wyczyny Frentzena czy Coultharda trzeba zapomnieć, a skupić się choćby na Glocku.
Adam2iak, 18.08.2014 21:08[!]
Cytat Aeromis :
Myślę, że z kierowców którzy obecnie nie jeżdżą w F1 to właśnie on jest tym najlepszym...

Jednym z najlepszych. Znaleźliby się solidniejsi kierowcy od Szkota.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca