No70, 15.10.2014 15:38 | | |
Równie dobrze RK mógłby skorzystać z M-Sportowego Bentleya GT3 i dzielic starty z rajdami. Nie dość że auto szybsze, to jeszcze coraz szerszy program startów który pewnie mógłby ciekawie spersonalizować. USA w PWC, BES, British GT czy VLN w Europie albo np Asian GT- wybór jest potężny.
Cytat : Jeśli Kubica chce pozostać w rajdach, to nie ma zbyt wielu opcji, szczególnie że sponsoring Lotosu koliduje z umowami poszczególnych zespołów.
Zespół fabryczny obejdzie sie bez lokalnego sponsora.
@FuX08 mylisz pojęcia, lub zgubiłes 'r' w ostatnim słowie. ;]
Mam nadzieję, że rzuci rajdy i ponownie zobaczymy go na torze. To jest jego naturalne środowisko w motosporcie.
Gdyby tylko mógł, na pewno by wrócił. Ale zdrowie już na to po prostu nie pozwala...
ale citroen jest sponsorowany przez totala, a to bezpośrednia konkurencja lotosa
A moim zdaniem LOTOS ma dość rolek Kubicy na każdym rajdzie i duuuuuuuużych faktur jakie dostają regularnie (duh!) od M-Sportu ... i teraz Kubica już szuka nowego gniazda, bo wie, że na "pay Fiestę" w "pay M-Sporcie" nie ma kasy.
Citroen będący w WRC już na pół-gwizdka, może dać "last blast" Kubicy w rajdach.
A pytanie za 100% ... jakie oleje/płyny chlupią w Fieście Kubicy ? Castrol czy Lotos ? :D
Fiesta WRC to totalna porażka. M-Sport nie ma kasy, Ford nie chce rozwijać auta to ścigają się tym co mają. Niech idzie do francuzów nawet bez tego Lotosu.....
Zastanawia mnie jednak pewna sytuacja dotycząca sponsoringu firm paliwowych. Jak wiadomo PDVSA dogadało się z TOTALEM w sprawie sponsoringu Lotusa, ciekawe jakie oleje i paliwo tam stosują. Teraz słyszymy, że TOTAL rozstaje się z Lotusem z powodu jednostek Mercedesa jak wiadomo Mercedes zaleca wyroby firmy PETRONAS, jednakże na bolidach Williamsa, ForceIndia, oraz McLarena nigdzie nie ma firmy PETRONAS, tylko MOBIL 1, PETROBRAS, oraz ROSHFRANS. Nie rozumiem tego, czyżby TOTAL nie chciał żadnej "fuzji" ??
"Żyję z rajdu na rajd. Co przyniesie przyszłość? Nie wiem. Zobaczę. Jestem zrelaksowany, bo wiem, że jeśli rajdy nie zadziałają, to wykręcę trzy-cztery numery w telefonie znajdę coś ciekawego do roboty. Najważniejsze dla mnie jest to, żebym mógł robić to, co chcę. Chcę, aby to, co robię dawało mi radość i to jest najważniejsze. Tego szukam."
M-Sport był pomyłką
enstone, z księżyca spadłeś? główkujesz nad poznaniem faktów, z których nikt nie robi tajemnicy.
Wszyscy użytkownicy silników Renault używają paliw i środków smarnych Total niezależnie od innych form współpracy marketingowej (PDVSA, Cepsa).
Wszyscy użytkownicy silników Mercedesa poza McLarenem (ExxonMobile) używają paliw i środków smarnych Petronas. W przyszłym roku rolę wyjątku przejmie Williams używając paliw i środków smarnych Petrobras, bo obok współpracy komercyjnej warunkiem dołączenia do Williamsa przez firmę Petrobras, była też współpraca technologiczna, tj. dostarczenie swojej chemii do silnika. Mercedes się na to zgodził, bo taki był z kolei warunek Williamsa w kontrakcie na dostawę silników a Petrobras zobowiązał się nie wychodzić poza ramy współpracy z Mercedesem i Williamsem w kierunku innych dostawców silników, dzięki czemu uzyskają dostęp do części danych. Mercedes na tym nie traci, jest to najwyżej problem klienta, który nie uzyska tych samych parametrów, co na komponentach projektowych Petronas.
Przecież boleśnie oczywiste jest, że jakakolwiek współpraca między Totalem a Mercedesem jest wykluczona, podobnie z resztą jak między Shellem a Mercedesem, Totalem a Ferrari, Shellem a Renault i tak dalej. Nikt w Lotusie nie jest zainteresowany jazdą na chemii Total w silnikach Mercedesa, co z resztą jest absolutnie niemożliwe przez wzgląd na sprzeciw Mercedesa i Petronasa.
|