F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kubica wróci do Citroena?

Według plotek Polak miałby zaliczyć pełny sezon w WRC i gościnne starty w WTCC.
Paweł Zając, 15 pa?dziernika 2014, wyświetlenia: 4480<< | lista | T- | T+ | >>
Francuski magazyn Autonews sugeruje, że w przyszłym roku Robert Kubica mógłby przejść do Citroena, gdzie zaliczyłby pełny sezon w WRC, a także niekolidujące z rajdami rundy WTCC.

Polak już jakiś czas temu sugerował, że jego relacje z M-Sportem nie układają się najlepiej, a w kuluarach mówi się wręcz, że pozostanie Roberta w stajni z Cockermouth wręcz nie jest możliwe.

Jeśli Kubica chce pozostać w rajdach, to nie ma zbyt wielu opcji, szczególnie że sponsoring Lotosu koliduje z umowami poszczególnych zespołów. Wyjściem miałby być Citroen, który podobno nadal zainteresowany jest pozyskaniem Roberta na pełny sezon WRC oraz częściowy program w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

Plotki mówią, że Francuzi chcą się pozbyć Madsa Ostbega i to jego zastąpiłby Kubica. Ponadto na oesach mielibyśmy oglądać również trzecie auto dla Khalida al-Qassimiego oraz juniorów ekipy – Sebastiena Chardonnet czy Stephane Lefebre. Według doniesień magazynu w WTCC zwolnić ma miejsce Yvan Muller, który będzie szukał innych opcji. Podstawowy skład mają wtedy stworzyć Lopez, Loeb i Hua, a Robert przejąłby od Chińczyka gościnne starty za kierownicą C-Elysee.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2023  Orlen przedłużył współpracę z Robertem Kubicą
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
11.02.2023  Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 2)
Tagi:
WTCC
WRC
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
No70, 15.10.2014 15:38[!]
Równie dobrze RK mógłby skorzystać z M-Sportowego Bentleya GT3 i dzielic starty z rajdami. Nie dość że auto szybsze, to jeszcze coraz szerszy program startów który pewnie mógłby ciekawie spersonalizować. USA w PWC, BES, British GT czy VLN w Europie albo np Asian GT- wybór jest potężny.

Cytat :
Jeśli Kubica chce pozostać w rajdach, to nie ma zbyt wielu opcji, szczególnie że sponsoring Lotosu koliduje z umowami poszczególnych zespołów.

Zespół fabryczny obejdzie sie bez lokalnego sponsora.


@FuX08 mylisz pojęcia, lub zgubiłes 'r' w ostatnim słowie. ;]
FuX08, 15.10.2014 16:09[!]
Mam nadzieję, że rzuci rajdy i ponownie zobaczymy go na torze. To jest jego naturalne środowisko w motosporcie.
Kamikadze2000, 15.10.2014 16:41[!]
Gdyby tylko mógł, na pewno by wrócił. Ale zdrowie już na to po prostu nie pozwala...
dejacek, 15.10.2014 17:12[!]
ale citroen jest sponsorowany przez totala, a to bezpośrednia konkurencja lotosa
Adakar, 15.10.2014 17:57[!]
A moim zdaniem LOTOS ma dość rolek Kubicy na każdym rajdzie i duuuuuuuużych faktur jakie dostają regularnie (duh!) od M-Sportu ... i teraz Kubica już szuka nowego gniazda, bo wie, że na "pay Fiestę" w "pay M-Sporcie" nie ma kasy.

Citroen będący w WRC już na pół-gwizdka, może dać "last blast" Kubicy w rajdach.
A pytanie za 100% ... jakie oleje/płyny chlupią w Fieście Kubicy ? Castrol czy Lotos ? :D
enstone, 15.10.2014 23:16[!]
Fiesta WRC to totalna porażka. M-Sport nie ma kasy, Ford nie chce rozwijać auta to ścigają się tym co mają. Niech idzie do francuzów nawet bez tego Lotosu.....
Zastanawia mnie jednak pewna sytuacja dotycząca sponsoringu firm paliwowych. Jak wiadomo PDVSA dogadało się z TOTALEM w sprawie sponsoringu Lotusa, ciekawe jakie oleje i paliwo tam stosują. Teraz słyszymy, że TOTAL rozstaje się z Lotusem z powodu jednostek Mercedesa jak wiadomo Mercedes zaleca wyroby firmy PETRONAS, jednakże na bolidach Williamsa, ForceIndia, oraz McLarena nigdzie nie ma firmy PETRONAS, tylko MOBIL 1, PETROBRAS, oraz ROSHFRANS. Nie rozumiem tego, czyżby TOTAL nie chciał żadnej "fuzji" ??
el_diablo, 16.10.2014 10:25[!]
"Żyję z rajdu na rajd. Co przyniesie przyszłość? Nie wiem. Zobaczę. Jestem zrelaksowany, bo wiem, że jeśli rajdy nie zadziałają, to wykręcę trzy-cztery numery w telefonie znajdę coś ciekawego do roboty. Najważniejsze dla mnie jest to, żebym mógł robić to, co chcę. Chcę, aby to, co robię dawało mi radość i to jest najważniejsze. Tego szukam."
ICEman, 16.10.2014 17:07[!]
M-Sport był pomyłką
SirKamil, 16.10.2014 18:15[!]
enstone, z księżyca spadłeś? główkujesz nad poznaniem faktów, z których nikt nie robi tajemnicy.

Wszyscy użytkownicy silników Renault używają paliw i środków smarnych Total niezależnie od innych form współpracy marketingowej (PDVSA, Cepsa).

Wszyscy użytkownicy silników Mercedesa poza McLarenem (ExxonMobile) używają paliw i środków smarnych Petronas. W przyszłym roku rolę wyjątku przejmie Williams używając paliw i środków smarnych Petrobras, bo obok współpracy komercyjnej warunkiem dołączenia do Williamsa przez firmę Petrobras, była też współpraca technologiczna, tj. dostarczenie swojej chemii do silnika. Mercedes się na to zgodził, bo taki był z kolei warunek Williamsa w kontrakcie na dostawę silników a Petrobras zobowiązał się nie wychodzić poza ramy współpracy z Mercedesem i Williamsem w kierunku innych dostawców silników, dzięki czemu uzyskają dostęp do części danych. Mercedes na tym nie traci, jest to najwyżej problem klienta, który nie uzyska tych samych parametrów, co na komponentach projektowych Petronas.

Przecież boleśnie oczywiste jest, że jakakolwiek współpraca między Totalem a Mercedesem jest wykluczona, podobnie z resztą jak między Shellem a Mercedesem, Totalem a Ferrari, Shellem a Renault i tak dalej. Nikt w Lotusie nie jest zainteresowany jazdą na chemii Total w silnikach Mercedesa, co z resztą jest absolutnie niemożliwe przez wzgląd na sprzeciw Mercedesa i Petronasa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca