F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli chce wsparcia zespołów przy organizacji testów deszczowych opon

Włoski producent uważa, iż rozlanie wody na nawierzchni nie jest odpowiednim rozwiązaniem.
Mateusz Szymkiewicz, 12 stycznia 2015, wyświetlenia: 906<< | lista | T- | T+ | >>
Pirelli wezwało zespoły Formuły 1 do przeprowadzenia odpowiedniego testu deszczowych opon na zwilżonej nawierzchni.

Po wypadku Julesa Bianchiego w deszczowym Grand Prix Japonii, część kierowców uznała, że opony Pirelli na mokrą nawierzchnię nie sprawują się tak jak powinny. Głównym zarzutem było zbyt szerokie okno pracy pomiędzy ogumieniem przejściowym a pełnymi deszczówkami.

Pomimo faktu, że w przepisach widnieje zapis, iż włoski producent opon powinien przeznaczyć jeden dzień testów na sprawdzenie deszczowego ogumienia, póki co nie pojawiło się żadne sensowne rozwiązanie i Paul Hembery ujawnił, iż w tym momencie brakuje wsparcia zespołów.

„Znajduje się to w przepisach, aczkolwiek wylanie zbiornika wody na torze Jerez nie jest dokładnie tym, czego się spodziewano” – powiedział szef działu motorsport Pirelli. „Uważamy, że tory Paul Ricard czy Fiorano byłby do tego idealne. Są to jedyne obiekty, gdzie można zrobić to porządnie, aczkolwiek kwestia ta wywołuje następne dyskusje. Musimy na to wszystko spojrzeć w dużo szerszej perspektywie. Dobrze przeprowadzona sesja testowa na początku roku byłaby z korzyścią dla wszystkich”.

Hembery zapytany, czy w tym momencie odbywają się jakieś dyskusje na temat tego, czy test z pewnością będzie miał miejsce, odpowiedział: „W tym momencie nie mamy żadnych przesłanek. Bylibyśmy zadowoleni, gdyby udało nam się to wykonać, jednakże tylko we właściwy sposób”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 12.01.2015 15:39[!]
Niech FIA zobowiąże zespoły, żeby do Jerez przysłały swoich szamanów, którzy wymodlą deszcz.
Pirelli daje ciała z oponami deszczowymi już od 4 lat. Nie wierzę, że przez ten czas nie było ani jednej okazji żeby porządnie przetestować deszczówki i w końcu je poprawić.
Pamiętam wypowiedzi Schumachera, że wety Pirelli są około 10 sekund wolniejsze od wetów Bridgestone. Ewidentnie coś nie gra...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca