|
|
|
|
|
|
Kraksa Pereza wywołana dużym obciążeniem na tarkach |
Tarki na Hungaroringu mają nietypową konstrukcję. |
|
•Paweł Zając, 26 lipca 2015, wyświetlenia: 1296 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Awaria zawszenia w bolidzie Sergio Pereza, która doprowadziła do wypadku w pierwszym treningu, została wywołana przez wielokrotne korzystanie z pełnej długości tarek. Główną przyczyną usterki było zwiększone obciążenie, które powtarzało się przed długi okres na każdym okrążeniu.
„Awaria została wywołana faktem, że obciążenie zawieszenia, wynikające z tarek, jest na tym torze inne niż na pozostałych” – powiedział dyrektor operacyjny Force India, Otmar Szafnauer, w rozmowie z Autosportem. „Są one bardzo długie i jeśli wykorzystuje się je w całości, to pojawia się wysoka częstotliwość i spore obciążenie, którego nie ma nigdzie indziej. Można z nich korzystać, ale nie non stop. Utwardziliśmy je jednak po testach w siedzibie ekipy”.
Warto dodać, że w wypadku ucierpiało kilka nowych części takich jak nowa podłoga oraz przednie skrzydło. Jako, że były one przygotowane dopiero na ten wyścig, to zespół miał tylko po jednym egzemplarzu dla każdego z kierowców i Perez musiał wrócić do bazowych części, które pojawił się w nowym aucie na Silverstone.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|