Arya, 30.07.2015 21:52 | | |
Ooo, te obniżone tylne skrzydła cieszą, niby już się człowiek przyzwyczaił do tych obecnych od 2009 roku, ale nadal uważam, że wyglądają strasznie, niższe i szersze mają znacznie lepsze proporcje.
Tylne skrzydło Bomba ;)
No tak wszystko fajnie ale większy docisk=mniej wyprzedzania.Znowu będzie narzekanie
I tak w kółko. Już wyobrażam sobie kolejne zmiany mające na celu zmniejszyć docisk :P ;)
Miejmy nadzieje, że inżynierowie nie wymyślą własnej, dziwacznej interpretacji... ;)
Moim zdaniem przypomina mi bolidy z 2008. Ale to tylko moje zdanie. :D
I powoli wracamy do starego ;)
Najbardziej cieszy zwiększenie szerokości. Pamiętam jak na sezon 1998 zwężyli samochody z 2000mm do obecnych 1800mm i wyglądało to wtedy strasznie pokracznie. Potem człowiek się przyzwyczaił ale ogólnie rasowe samochody wyścigowe powinny być szerokie. A pomyśleć że przed 1993 miały szerokość 2150mm i ścigali się nimi po Monaco i jakoś nikt z tym wielkiego problemu nie miał :)
Najważniejsze jest oczywiście to jak ów zmiany przełożą się na walkę na torze. Wizualnie nowa sylwetka zdecydowanie ładniejsza, tylne skrzydło super, zarówno szerokość jak i wychylenie. Wygląd przedniego skrzydła także lepszy, choć w tej kwestii bym się nie nastawiał zbyt mocno na taki właśnie wygląd.
Tylne skrzydło przypomina mi, te które było w Loli A1GP :P
To jest w jakims sensie powrót do przepisów z 2008 r. Wtedy własnie bolidy wyglądały najlepiej.Dodając szerokie tylne koła oraz efekt przyziemny F1 powinna wrócić na dobre tory. Jeszcze tylko czekać na jakis cudowny pomysł który poprawi dźwięk V6
@ICEman
Tym cudownym pomysłem mógłby być silnik na dwa wyścigi. Wtedy producenci nie naciskaliby na niezawodność ponad osiągi i motory mogłyby się kręcić do przepisowej bariery 15k RPM.
Zwiększyć jeszcze szerokość bolidów! ;)
@hds.147 Fakt, bywało znacznie lepiej :)
@mich909090 Chcesz więcej Wyprzedzania? 3 twardości opon do użycia w każdym GP Jedne takie "kwalifikacyjne" na maksimum 10 okrążeń na krótkich torach. KKażdy zalicza co najmniej 2 boksy i sprawa Wyprzedzania załatwiona.
Poza tym, jest możliwość chwilowego zwiększania przepływu paliwa przyciskiem WYŁĄCZNIE przy wyprzedzaniu= większą moc chwilowa. Można kombinować, tylko czy tego wyprzedzania musi być tak dużo. Na siłę "amieryka" :)
chyba najgorzej. Pelno loteczek i zawijasow co dawalo efekt grila wykonanego przez homera simsona. Poza tym jakie problemy z wyprzedzaniem jak drs caly czas bedzie. Skoro tak w ogole robia powrot do przeszlosci do niech wzoruzja sie na latach 1998 do 2006
@ICEman A dźwięk Zientarskiego da sięppoprawić? ;)
@kabans Jak dla mnie lata 80te - końcówka i 90 te, z dwumetrowa sszerokością bolidów i większą dowolnoscia chocby w zróżnicowaniu nosow :)
@Arya Nawet nie wiesz ile bym dał za JEDEN silnik spalinowy, tak 3 litry... Bez turbo, KERS, MGuK, DRS, i czego tam jeszcze... Wcześniej bolidy dysponowały większą przyczepności mechaniczną i niejednokrotnie była walka jak na gokartach. Teraz jest wyprzedzanie i najczęściej odjazd...
|