F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alonso: Powinienem był wcześniej odejść z Ferrari

W rozmowie z CNN Hiszpan opowiedział o kulisach swego rozstania ze stajnią z Maranello.
Nataniel Piórkowski, 20 sierpnia 2015, wyświetlenia: 1883<< | lista | T- | T+ | >>

Fernando Alonso przyznał, że powinien był wcześniej odejść z Ferrari, ujawniając, że z każdym kolejnym sezonem morale panujące we włoskim zespole stawały się coraz gorsze.

Pod koniec ubiegłego roku, po pięciu latach spędzonych w Maranello, Hiszpan podjął decyzję o rozwiązaniu kontraktu ze Scuderią i dołączeniu do McLarena. Chociaż w czasach startów dla Ferrari Alonso dwukrotnie walczył o mistrzostwo świata, sezon 2014 zakończył na dalekim, szóstym miejscu.

Zapytany przez CNN o to, czy w jego opinii powinien był wcześniej odejść z Ferrari, kierowca z Oviedo odrzekł: „Prawdopodobnie tak. Samochód nie był konkurencyjny. Wszystko stawało się coraz bardziej przygnębiające. Powinienem był odejść rok, może dwa lata wcześniej. Wiecie jednak, staraliśmy się dawać z siebie wszystko i walczyć do samej mety każdego wyścigu, w jakim braliśmy udział. Po pięciu latach spędzonych z Ferrari na zajmowaniu stale drugich miejsc, miałem dosyć”.

Dwukrotny mistrz świata zdradził, że podczas współpracy z włoskim zespołem nie zawsze cieszył się z dobrej atmosfery. „Z Ferrari czasem się wygrywa, a czasem się przegrywa. Wszystko zależy od ogólnego nastroju zespołu, całej grupy. To bardzo duża stajnia. Ma swoje mocne i słabe strony. Tak jak już powiedziałem, okres spędzony w Ferrari dobrze wpływa na doświadczenie i życie”.

Alonso zapewnił ponadto, iż decydując się na powrót do McLarena w pełni zdawał sobie sprawę z ogromu czekających go wyzwań. „Nie chciałem się poddawać. Chciałem wierzyć, że nasze marzenia mogą stać się rzeczywistością. W ubiegłym roku uświadomiłem sobie jednak, że przy dominacji Mercedesa, w perspektywie krótkoterminowej, Ferrari nie ma szans na odniesienie zwycięstwa, a najlepszym dla mnie wyjściem będzie zaangażowanie się w nowy projekt. McLaren był ryzykowną opcją, zaczynaliśmy kompletnie nowy rozdział. Jesteśmy jednym zespołem. Razem wygrywamy i przegrywamy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem
30.04.2024  Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso
21.04.2024  Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu
20.04.2024  Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
Tagi:
Alonso F.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cobra, 20.08.2015 16:44[!]
Ostatnie zdanie powinno brzmieć "Razem przegrywamy lub nie dojeżdżamy". ;)
kurcjusz, 20.08.2015 17:17[!]
a przedostatnie zdanie powinno brzmieć "Ferrari nie powinno było mieć szans na odniesienie zwycięstwa" - sic! :) (mając na względzie zwycięstwo w poszczególnym Grand Prix) :D
dejacek, 20.08.2015 17:31[!]
Każdy kierowca wyścigowy marzy o startach w F1 a każdy kierowca F1 marzy o startach w Ferrari. Niestety stajnia ta przeżywa wzloty i upadki i nie każdy trafi w dobrą passę.
Kamikadze2000, 20.08.2015 21:04[!]
Trza było iśc Ferdziu do RBR w 2008 roku... albo do Merca w 2010... ;) Ale kto by to wiedział...
MairJ23, 21.08.2015 00:52[!]
latwo mowic co by bylo gdyby w odniesieniou do przeszlosci.... trudno te decyzje podejmowac na bierzaco.
Jezeli chodzi o to czy Fernando sie spelnil jako czlowiek - jak najbardziej.... jako kierowca ? Takze - wszakze ma 2 tytuly. Ale jak sie czuja fani Fernando badz Fani F1 ? Czuja niedosyt razem z Fernando wiedzac ze ten czlowiek zasluzyl na wiecej tytulow niz 2 ale zycie nie jest taki ejak bysmy tego chcieli wiec Fernando musi jeszcze powalczyc o 3ci czy 4ty tytul - jezeli bedzie mu to dane.
Zycze mu powodzenia - bo bardzo lubie tego kierowce.
kabans, 21.08.2015 01:24[!]
Cytat Kamikadze2000 :
...
na 2008 rok opcją była honda więc pewnie byłby w niej w 2009
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca