F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hill: Williams powinien przejść na jednostki Hondy

Mistrz Świata uważa, iż współpraca z Mercedesem uniemożliwia ekipie odnoszenie sukcesów.
Mateusz Szymkiewicz, 17 stycznia 2016, wyświetlenia: 2138<< | lista | T- | T+ | >>

Damon Hill uważa, że ekipa Williams powinna nawiązać współpracę z Hondą, jeżeli zamierza powalczyć o najwyższe cele.

Stajnia z Grove od dwóch lat korzysta z jednostek napędowych Mercedesa, aczkolwiek sugeruje się, iż niemiecki dostawca zaopatruje swoich klientów w słabsze egzemplarze, by nie stanowili oni swoimi osiągami zagrożenia dla fabrycznej ekipy. Podobne wnioski wyciąga szef Formuły 1 – Bernie Ecclestone, natomiast Damon Hill uważa, iż jeżeli Williams chce powalczyć o mistrzowskie tytuły, to powinien związać się z Hondą.

„W zeszłym roku sugerowałem Claire [Williams], że ich problemem jest to, iż mają ten sam silnik co Mercedes i zawsze będzie pewna bariera pomiędzy nimi, czyli fabrycznym zespołem wygrywającym tytuły” – powiedział Mistrz Świata z sezonu 1996, a także były wieloletni kierowca Williamsa. „Jeżeli chcą wygrywać mistrzostwa, to powinni spróbować z inną jednostką i na ten moment wydaje mi się, że jest nią jedynie Honda. Podobałby mi się widok Williamsa z silnikiem Hondy, ponieważ sądzę, iż dadzą radę powrócić do walki. Mieli absolutnie katastrofalny sezon, aczkolwiek bardzo dużo się podczas niego nauczyli i mogę się mylić, ale jeżeli zrobią takie wrażenie jakie powinni, to wówczas Williams może się znaleźć przed Ferrari i Mercedesem jeżeli będzie miał inny silnik”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.08.2023  Hill: Verstappen może dość wcześnie znudzić się F1
01.03.2023  Steiner: Spodziewam się, że Binotto jeszcze wróci do F1
20.10.2022  Hill: Haas potrzebuje doświadczonego kierowcy
08.06.2022  Hill: Norris skończył karierę Ricciardo w McLarenie
13.12.2021  Rosberg: Trzeba odciąć zespoły od komunikacji z dyrektorem wyścigu
Tagi:
Hill D.
Williams
Mercedes
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pancio93, 17.01.2016 17:07[!]
A jak Williams zwiąże się z Hondą to też będzie miał gorsze silniki, tym razem od McLarena. Jeśli chcą wygrywać to musieliby znaleść sobie fabrycznego dostawcę silników, tak jak to zrobił McLaren z Hondą. Dennis myślał tak jak teraz Hill. Z silnikami Mercedesa nigdy nie wyprzedziliby fabrycznej ekipy, bo zawsze będą mieli trochę gorsze, starsze technologicznie silniki. Dlatego szkoda, że jest tak mało dostawców silników.
enstone, 17.01.2016 17:25[!]
Niech Williams załatwi sobie swojego "osobistego" dostawcę silnika, RBR też, nie będzie tyle pierd@#$%.
Mahilda111, 17.01.2016 17:31[!]
Gdyby to wszystko było takie proste jak Wy to przedstawiacie :)
Yurek, 17.01.2016 18:12[!]
Fakty są jakie są:
1. W 2014 McLaren z Mercedesem zajął 5 miejsce, w 2015 z Hondą - 9,
2. Mercedes to pewne jednostki, nikt nie daje natomiast gwarancji na jakościowy skok Hondy,
3. Teamem nr 1 dla Hondy jest McLaren.
Wniosek - Hill stracił chyba zdolność logicznego myślenia.
pancio93, 17.01.2016 19:18[!]
@Yurek
Dennis miał wybór: albo mieć silniki Mercedesa i być w cieniu fabrycznego Merca, albo przejść na Hondę i walczyć o tytuły. Podjął ryzyko, narazie nieopłacalne, ale zobaczymy za kilka lat, bo wszyscy wiedzieli, że będzie to projekt długoczasowy. Co do Williamsa to mają podobny wybór co McLaren 2 lata temu, czyli albo w cieniu Merca, albo walka o majstra z indywidualnym dostawcą. Tak czy siak opinia Hilla, że powinni przejść na Hondę jest trochę nielogiczna.
Kamikadze2000, 17.01.2016 19:19[!]
A z Hondą z pewnością ten sukces osiągną. To zespół prywatny - nie będzie wyników, to nie będzie także sponsorów. Dla nich obecna sytuacja jest bajkowa. Z Mercem i tak nie ma szans do czasu rewolucji technicznej. ;)
Aeromis, 17.01.2016 19:47[!]
Nawet gdyby Honda doszła do formy i zaczęła być nie słabsza od silnika Mercedesa to DH myślę przewartościowuje możliwości Williamsa. Owszem z obecnym silnikiem nie mają nic do gadania a na rękę samemu Mercedesowi jest to aby byli za Ferrari na trzecim miejscu (przesadna dominacja bolidów z silnikiem merca nie jest dla nich wcale korzystna i daje słabszą pozycje przy negocjacjach).
Williams zalicza ogromne błędy strategiczne, w pit stopach, a ogrom niedoróbek tego bolidu widać choćby z Monako. Williams nie wykazuje znamion ambicji by mógł walczyć o najwyższe laury i w tej kwestii z Hillem się nie zgodzę. Siedzą grzecznie jak mysz pod miotłą bo obecna polityka F1 i tak jest dla nich bardzo korzystna.
badyl, 17.01.2016 21:24[!]
1. McLaren ma wpływ na wybór komu dostarczać silniki, ale nie sądzę, żeby miał wpływ na to jakie, raczej w kontrakt nie wpisali "innym zespołom Honda będzie dostarczać silnik gorszej specyfikacji".
2. Z japońskim poczuciem honoru (o ile nic nie mylę te gamonie na prośbę Mercedesa zgodziły się w 2014 nie testować silnika na torze, mimo, że mogli) nie zdziwię się, jeżeli oni akurat innym będą dostarczać dokładnie tą samą specyfikację co McLarenowi.
Zresztą Dennis zdaje się ma podobne obawy, co pokazuje jego reakcja na zgodę Hondy na dostawy silników dla RB.

Nie w silniku problem w temacie WIlliams i MŚ, a w budżecie.
piotr_del_grey, 17.01.2016 21:36[!]
Williams chyba sięgnąłby dna, tym razem nie formą a raczej głupotą, przerzucając się na Hondę. Oczywiście nie wiadomo czy Honda nie poprawi swoich jednostek na 2017 na tyle by rywalizować z Mercem (albo Merc zacznie z kolei tracić) ale póki co wydaje się że przy obecnym budżecie, najrozsądniejsze jest pozostanie z Mercem. Zobaczymy co zacznie się dziać gdy zespół kliencki (Williams) okaże się lepszy od producenta (Mercedes) ale przed 2017 tego nie ujrzymy. A czy zobaczymy to po 2017 - na to poczekajmy.

Tak jak było pisane wyżej - jeśli Williams ma ambicje na wygrywanie seryjnie wyścigów i pokuszenie się o MŚ to tylko z własnym dostawcą, takim, któremu to ekipa z Grove będzie dyktować warunki.
Gszegosz, 17.01.2016 21:38[!]
Sądziłem że to partactwo mechaników i strategów a nie najmocniejsze jednostki w stawce uniemożliwiają im wygrywanie, najwidoczniej słaby ze mnie znafca. ;)
Kamikadze2000, 17.01.2016 23:49[!]
Wątpię, by Honda chciała zrobić fuzję z Williamsem. Swego czasu Frank był z BMW, ale skoro Japończycy weszli w kontrakt z McLarenem, to przy nim zapewne zostaną. Prędzej Dennis z nich zrezygnuje, niż odwrotnie. Ale zobaczymy. ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca