F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Williams: Brexit ma realny wpływ na nasz zespół

Brytyjka zwracała uwagę na kwestie regulowania opłat za silniki i rozmów ze sponsorami.
Nataniel Piórkowski, 10 lipca 2016, wyświetlenia: 837<< | lista | T- | T+ | >>


Claire Williams przyznaje, że ostatnie zwycięstwo zwolenników opuszczenia przez Wielką Brytanię Unii Europejskiej ma realne przełożenie na budżet jej zespołu.

Wiosną FIA zaakceptowała plany dotyczące redukcji kosztów jednostek napędowych, które wejdą w życie od sezonu 2018. Wiceszefowa Williamsa dała jednak do zrozumienia, że Brexit doprowadzi do utrzymania się obecnych cen, ponieważ jej zespół dokonuje płatności w euro.

„Odczuliśmy to w kwestii kosztów. Niestety regulujemy opłaty za dostawy naszych jednostek w euro. Cała ciężka praca, jaką wykonaliśmy na rzecz obniżenia od 2018 roku kosztów jednostek napędowych o cztery miliony euro pozwala teraz jedynie na utrzymanie status quo” – wyjaśniała.

„Nie mamy nad sobą firmy matki, jak Toto (Mercedes-Benz) i wiele innych zespołów. Nasze dochody opierają się głównie na wsparciu sponsorów. Polityczna niestabilność jaką wywołał Brexit oznacza, że wiele firm będzie chciało teraz poczekać i zobaczyć, jak ukierunkować swoje wydatki marketingowe”.

„Przed referendum prowadziliśmy wiele świetnych rozmów. Teraz tempo tych negocjacji spada, ludzie wolą czekać na to, co się stanie. Dla nas, ale także dla wielu innych zespołów, stanowi to powód do obaw. Nie chcę jednak zbyt mocno się tym przejmować. Zobaczymy, co się stanie” – zakończyła.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2021  Williams: Gdybym miała więcej czasu i pieniędzy, uratowałabym zespół
17.09.2020  Williams: Wycofanie się ROKiT wymusiło sprzedaż zespołu
05.09.2020  Williams: Dorilton proponowało mi dalsze kierowanie zespołem
04.09.2020  R. Schumacher: Odejście rodziny Williams będzie najlepsze dla zespołu
04.09.2020  Russell: Odejście rodziny Williams jest smutnym momentem
Tagi:
Williams C.
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca