F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

DC: Honda postawiła sobie zbyt ambitne cele

Według Szkota obecne problemy Hondy nie są spowodowane słabą formą kierowców tego zespołu.
Marek Roczniak, 27 czerwca 2006, wyświetlenia: 1026<< | lista | T- | T+ | >>
David Coulthard zdobycz punktową w Grand Prix Kanady zawdzięcza błędowi popełnionemu przez Jensona Buttona na jednym z ostatnich okrążeń. Szkot nie uważa jednak, aby obecne problemy Hondy były spowodowane słabą formą jej kierowców. Według niego japońska stajnia postawiła sobie zbyt ambitne cele przed startem sezonu 2006 i tym samym wywarła zbyt dużą presję na swoich kierowców.

Po obiecujących wynikach uzyskiwanych podczas przedsezonowych testów stajnia z Brackley była wręcz pewna odniesienia w tym roku swojego pierwszego zwycięstwa, a tymczasem po kilku w miarę udanych wyścigach (podium Buttona w Malezji) zaczęła coraz bardziej odstawać od czołówki i w ostatnich dwóch eliminacjach nie była nawet w stanie zdobyć jednego punktu.

Coraz słabsza forma, w połączeniu z serią strategicznych i operacyjnych pomyłek, doprowadziły do restrukturyzacji w departamencie technicznym Hondy przed Grand Prix Kanady, w ramach której na stanowisko starszego dyrektora technicznego został awansowany Shuhei Nakamoto, natomiast dotychczasowy szef techniczny, Geoff Willis, został wysłany na "przymusowy urlop".

Coulthard twierdzi, że japoński koncern zbyt wysoko postawił sobie poprzeczkę i zarówno Button, jak i Rubens Barrichello nie są w stanie zrealizować przedsezonowych założeń. „Honda jest w trudnej sytuacji”, powiedział Szkot. „Myślę, że pod wieloma względami zespół zapowiadał się obiecująco, ale zbyt wiele oczekiwali od siebie i od kierowców, choć do tej pory nie udało im się jeszcze wygrać wyścigu”.

Kierowca Red Bull stanął jednocześnie w obronie Buttona, który w ostatnich trzech wyścigach nie zdobył ani jednego punktu: „Jenson przechodzi obecnie trudny okres. Nadal jest solidnym kierowcą i wykonuje dobrą pracę, ale może osiągnąć tylko tyle, na ile pozwala mu sprzęt, a jego samochód nie wydawał się zbyt konkurencyjny (w Montrealu)”, powiedział 35-letni Szkot.

Szef stajni z Brackley, Nick Fry, ma nadzieję, że przeprowadzone zmiany spowodują poprawę formy zespołu. Dyrektor techniczny Ferrari, Ross Brawn, ostrzega jednak, że na efekty restrukturyzacji w departamencie technicznym trzeba będzie czekać aż trzy lata. „Pierwszy rok potrzebny jest na zrozumienie obecnej sytuacji, drugi na wprowadzenie stosownych zmian, a w trzecim będą widoczne rezultaty”.

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2021  Coulthard: To Hamilton mógł być winny kolizji z Verstappenem
01.11.2021  Coulthard liczy na pozostanie Giovinazziego w Alfie Romeo
21.09.2021  Coulthard: Kariera Tsunody w F1 dobiegnie końca w 2022 roku
24.05.2021  Coulthard: Bottas mógł już usłyszeć, że nie zostanie w Mercedesie
04.05.2021  Coulthard: Stroll chce budować markę syna, a nie Astona
Tagi:
Coulthard D.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
GroM, 27.06.2006 20:13[!]
Czyli Honda wygrywac bedzie w 2008. Oby Honda nie zmieniala kierowcow zbyt szybko bo maja dwoch swietnych kierowcow, ktorzy sa wstanie zdobyc mistrzostwo swiata.
Mariusz, 27.06.2006 20:22[!]
Mnie się wydaje, że Button najlepszy okres w F1 ma już za sobą. Teraz ciężko będzie mu odnieść jakieś zwycięstwo.
Maraz, 27.06.2006 20:34[!]
To prawda, że podobnie jak Fisichellę może być go stać tylko na sporadyczne zwycięstwa, ale o tym przekonamy się tylko wtedy, gdy znajdzie się w tak rewelacyjnym bolidzie jak R25 czy R26. Na razie Button ma tylko 26 lat i po raz ostatni gdy miał do dyspozycji w miarę dobry bolid, zajął trzecie miejsce w końcowej klasyfikacji (2004). Na razie największe pretensje trzeba mieć do Hondy, bo od dwóch sezonów partolą robotę, a "miało być tak pięknie" ;)
FANF1, 27.06.2006 20:40[!]
Według mnie problemem jest brak dobrego stratega w Hondzie, ktoś pokroju Brawna czy Symondsa, który potrafiłby zamienić dobrych kierowców, samochód i zespół na dobre wyniki na torze, a nie tylko w testach
W, 27.06.2006 21:49[!]
Ja uważam natomiast, że cały zespół jest niedojrzały.
Od konstruktorów przez mechaników na strategach kończąc.
Honda potrzebuje czasu, aby nauczyć się wykorzystywać cały swój potencjał.
marcin760, 27.06.2006 23:23[!]
Wg. mnie trzeba było nie wywalać Richardsa. Przyszedł do ospałego BAR i zrobił porządek, wywalili go i znowu bałagan. Nie chciał bym go przeceniać, ale myślę że mógłby wybrać dobrą ekipę, i ją odpowiednio nadzorować.
kuba_new, 28.06.2006 01:03[!]
z jednej strony trodno nie zgodzic sie z dc a zdrugiej
no coz jak mu sie udalo wyprzedzic batona to od razu jest gosc?
osobiscie jestem fanem dc ale takie wypowiedzi to ni przypiol ni wypiol
[FiZoL], 28.06.2006 11:01[!]
marcin760 zgadzam się z tobą w 100%, Richards potrafil zarządzac zespołem i to przynosilo efekty, pozbyli się go i nawet nic po nim nie zostało, od razu zespół diametralnie osłabł
rakes, 28.06.2006 13:17[!]
Zgadzam się z W oraz z Marcinem760. Błędem było zwolnienie Richardsa. Co do bolidu to uważam, że mieli na początku bardzo dobry samochód ale rozwój zamiast przynieść progres przyniósł regres i teraz nikt w Hondzie nie chce przyznać się do błędu. Inna sprawa, że ten szybki bolid z poczatku sezonu i testów wygląda zupelnie inaczej ( szybka Honda http://www.f1raci...&catID=1103-1832 a tutaj obecny zawali droga http://www.f1raci...&catID=1103-1840 ) Obecny bolid znów przypomina budową bolid z poprzedniego sezonu z tym pofałdowanym spoilerem przednim z głęboką niecką " ala "Toyota.
tweedy, 28.06.2006 16:23[!]
a ja sie ciesze, ze wywalili Richardsa, dzieki temu jest szansa na kolejny mocny zespol w F1 (oczywiscie troche to potrwa), a najbardziej sie uciesze jak Prodrive dokopie Hondzie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca