Monika zaprzecza sama sobie, można się spodziewać, że nie przygotują konkurencyjnego bolidu, a tegoroczny silniki Ferrari bez żadnych poprawek na przyszły rok będzie tylko i wyłącznie kamieniem, który ściągnie ich na dno - chociaż i tak są na dnie.
Jakby co, to będzie na co zwalić winę.
Moim zdaniem jednym z głównych problemów Saubera jest właśnie Monisha, co nie umie zarządzać zespołem F1, co udowodniła po cyrku z kontraktem VDG. Mam nadzieję, że Sauber w 2018 będzie jeździł na silnikach Hondy oraz że w końcu zmienią szefa.
@enstone : z ta kobietą dno juz mineli... gryzą muł!
@Protonek
Cyrk z kontraktem VDG był pochodną wypadku Julesa, między innymi.
Cytat Protonek : Moim zdaniem jednym z głównych problemów Saubera jest właśnie Monisha, co nie umie zarządzać zespołem F1
Cytat marios76 : z ta kobietą dno juz mineli... gryzą muł!
Rzeczywiście, znalezienie przez nią inwestora jest karygodne. Gdyby tego nie zrobiła, nie byłaby szefową Saubera, bo nie byłoby czemu szefować.
@Yurek
Naprawdę wspaniała szefowa bo znalazła inwestora .... przez 4 lata jej "szefowania" wystarczy zobaczyć jak Sauber stoczył się w dół ten sezon dobitnie to pokazał, zresztą 2014 też, gdzie na koncie było okrągłe zero w punktacji.
@bartoszcze Gdyby nie wypadek Juliesa wtedy były by dwa cyrki z kierowcami. Ona przecież podpisała kontrakt z czterema kierowcami mając dwa miejsca
Cytat enstone : Naprawdę wspaniała szefowa bo znalazła inwestora
Jasne, przecież znaleźć sensownego inwestora w zespół F1 to prostsze niż pójście na fajkę.
Cytat enstone : przez 4 lata jej "szefowania" wystarczy zobaczyć jak Sauber stoczył się w dół
2013 rzeczywiście był tragiczny. Wyprzedzenie w 2015 McLarena też nie świadczy dobrze o Sauberze.
Cytat enstone : ten sezon dobitnie to pokazał, zresztą 2014 też, gdzie na koncie było okrągłe zero w punktacji
Lepsze to niż kompletna nieporadność Ferrari albo żenada McLarena. Zresztą za czasów Petera Saubera jego zespół przegrywał z o mój Boże Arrowsem i bankrutującym Tyrrellem.
W ramach podsumowania: nie, nie uważam Kaltenborn za wizjonera typu Ferrari czy inny Chapman, ale śmieszy mnie to, jak łatwo ubrano ją w stereotypy - to samo, co z Maldonado.
Jeżeli nie pamiętasz czasów Nikiego Laudy w Jaguarze, to sobie poczytaj na ten temat, dowiedz się, jak można skłócić cały zespół i uświadom sobie, że Kaltenborn znacznie lepiej ogarnia ten bajzel. Jeżeli i tak będziesz twierdzić, że Monisha jest najgorszym szefem na świecie, to ja już na niewiele się zdam.
@Pumba
Gdyby nie wypadek Julesa to miałaby podpisany kontrakt z Julesem (dający potężną zniżkę na silniki Ferrari) i nie potrzebowałaby ani Nasra, ani Ericssona, z którymi podpisała _po_ wypadku Julesa kontrakty, dzięki którym Sauber przeżył do przyjścia inwestora. Nawet jeśli musiał oddać kasę VDG.
@Yurek
To jest piękne jak dzieciarnia jedzie po Sauberze za to że w 2014 używali beznadziejnego silnika Ferrari...
@bartoszcze
Panie dorosły...?!
Beznadziejny silnik to zaprezentowała firma Renault .....
Cytat enstone : Beznadziejny silnik to zaprezentowała firma Renault .....
Pamięć jak widać szwankuje, oj szwankuje...
@Yurek
A może to nie pamięć, tylko za młodzi byli na oglądanie sezonu 2014?
@Yurek Jak pewnie czytałeś wiele zamieszczanych tu komentarzy, w oczach większości Maldonado był słaby... ale jak pamiętasz broniłem go niejednokrotnie. Niestety ta pani jest tak słaba, że mnie na to nie stać. Za jednym plusem stoją dwa minusy, słabe to szefowanie. Słabe jest to, że stacza się prywatny zespół z tradycją, jakich co raz mniej w F1... Nie zapominaj, że to prywatne zespoły były przez lata trzonem królowej sportów motorowych i budowaly jej wizerunek... który obecnie cierpi przez "fabryki". Ktoś powie, taka kolej rzeczy i ma rację. Ale jednak paru z nich żal i po cichu o ty pisze http :(
|