F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alonso: Niedostatek mocy nie jest jedynym problemem silnika Hondy

Hiszpan potwierdził, że tegoroczna jednostka odznacza się bardzo wysokim zużyciem paliwa.
Nataniel Piórkowski, 6 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2006<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso potwierdził, że jednostka napędowa Hondy nie tylko nie zapewnia oczekiwanych osiągów, ale także zmusza kierowców do częstej jazdy w trybie oszczędzania paliwa.

Według informacji do jakich dotarł magazyn Autosport, obecny pakiet Hondy odznacza się bardzo wysokim zużyciem paliwa, a w Melbourne Alonso był zmuszony zamykać przepustnicę na długo przed dojazdem do strefy hamowania, by w ogóle mieć szansę na dojechanie do mety. „W Australii pobiliśmy nasz rekord oszczędzania paliwa” – potwierdził Hiszpan, dodając, że jest przygotowany na „trudny wyścig” w Chinach.

„Tak długo jak jednostka napędowa nie ulegnie poprawie, czeka nas ciężki rok. Nie chodzi wyłącznie o moc. Jest wiele kwestii – to niezawodność, to oszczędzanie paliwa. Nie możemy jeździć normalnie, bo musimy cały czas mieć na uwadze pracę silnika. Naprawdę ciężko jest teraz jeździć tym bolidem”.

„Nie możesz popełnić ani jednego błędu przez cały wyścig. Jeśli w jednym zakręcie coś pójdzie nie tak, na kolejnej prostej zostaniesz wyprzedzony ze względu na różnicę prędkości występującą między tobą a rywalem. Nie możesz sobie pozwolić na najmniejszy błąd. Nie sądzę, że mamy problemy z wykorzystaniem mocy. Po prostu moc naszej jednostki jest niższa, przez co czas pokonywania prostych odcinków jest dłuższy niż u pozostałych bolidów” – wyjaśniał kierowca z Oiedo.

Honda pracuje nad wprowadzeniem poprawek do silnika spalinowego. Koncern ma nadzieję, że pakiet udoskonaleń zadebiutuje na torze w trakcie GP Hiszpanii. Jeśli producentowi uda się ustabilizować proces spalania i zapewnić poprawę mocy, powinno to pozytywnie wpłynąć na poprawę zużycia paliwa.

Stoffel Vandoorne dodał, iż w trakcie wyścigu w Melbourne musiał dbać o poziom paliwa, nawet pomimo tego, że dojechał do mety z dwoma okrążeniami straty do Sebastiana Vettela. „Musieliśmy dość często oszczędzać paliwo. Nie wiem dokładnie w jakim wymiarze topowe zespoły muszą oszczędzać paliwo. Wydaje mi się, że Melbourne było pod tym względem jednym z najbardziej wymagających torów w kalendarzu. Musimy zobaczyć, jak sytuacja będzie wyglądała w trakcie tego weekendu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
Honda
Alonso F.
McLaren
Vandoorne S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 06.04.2017 17:39[!]
"Po prostu (...) czas pokonywania prostych odcinków jest dłuższy niż u pozostałych bolidów"
Za ten stoicki spokój można go polubić.

A przy okazji mamy wskazanie przyczyny obecnej formy.
Wielu tutaj twierdziło że bolid McLarena też jest słaby. Gdyby rzeczywiście był to Alonso nie byłby w stanie przejeżdżać zakrętów w taki sposób aby się oddalać w nich od przeciwników (aby uniemozliwić wyprzedzenie na prostej). Chyba proste i logiczne, że jeśli Alonso traci na prostej (a dodatkowo zdejmuje nogę z gazu pod jej koniec) to gdzieś musi nadrabiać. Może to robić albo w zakrętach albo przy hamowaniach.
marios76, 06.04.2017 20:45[!]
Duze zuzycie paliwa, awaryjnosc, niska moc, wibracje, niekompatybilnosc podzespolow, problemy z olejem... mozna wady wymieniac bez konca. Nasuwa sie pytanie: czy poza tym, ze ten silnik sie kreci, ma jeszcze jakas zalete? ;)
kibic sribic, 06.04.2017 22:37[!]
@marios76 Z każdym przejechanym okrążeniem bolid się lżejszy robi :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca