F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Były dyrektor techniczny Scuderii chwali zmiany, do jakich w ostatnim czasie doszło w Maranello.
Nataniel Piórkowski, 26 maja 2017, wyświetlenia: 1577<< | lista | T- | T+ | >>


Były dyrektor techniczny Ferrari – Pat Fry uważa, że odejście od krótkoterminowych rozwiązań i udoskonalenie narzędzi symulacyjnych pomogło Scuderii w powrocie do walki o mistrzowskie tytuły.

Brytyjski inżynier, który pracował dla stajni z Maranello w latach 2010-2014, przekonuje, że rozwój infrastruktury i możliwości operacyjnych fabryki miał kluczowe znaczenie w procesie tworzenia bolidu zdolnego regularnie walczyć o zwycięstwa i triumf w klasyfikacji generalnej.

„Na każdym zespole ciąży olbrzymia presja, ale od Ferrari zawsze oczekuje się zwycięstw. Sądzę że przez długi czas firma była nastawiona na "teraz" – na następny wyścig, na błyskawiczny sukces. To miało negatywny wpływ na zespół, który koncentrował się na krótkoterminowych rozwiązaniach”.

„Gdy dołączyłem do Ferrari w 2010 roku dostrzegłem całkiem sporo rzeczy, które były dobre może osiem lub dziesięć lat wcześniej. Musieliśmy sobie z nimi poradzić, usprawnić, ale wiadomo było, że nie dojdzie do tego w szybkim tempie. Ustalenie tego, co było nie tak z tunelem aerodynamicznym trwało sześć miesięcy. Wyeliminowanie problemu zajęło kolejnych osiemnaście” – tłumaczył.

Fry uważa, że powrót Ferrari do zwycięskiej formy jest wynikiem inwestycji w narzędzia dostępne w fabryce w Maranello. „W obecnych czasach w Formule 1 wygrywa się dzięki symulacji. Narzędzia symulacyjne Ferrari były przestarzałe o całe lata. Stworzono więc pięcioletni program, by to zmienić. Na początku poprzedniego sezonu narzędzia symulacyjne zaczęły osiągać właściwy poziom. Trzeba też otwarcie przyznać, że Ferrari daje z siebie wszystko. Ich pasja i jazda są fantastyczne”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Fry P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lukaas67, 26.05.2017 11:53[!]
Szkoda ze z silnikami maja problemy redbulle i mclareny. 4 ekipy walczace o mistrza- cos pieknego. Do tego 5ty Renault moglby dojsc. Jeszcze zmienic podzial nagrod i mamy swietna f1. Widze same pozytywy po odejsciu Berniego.
szajse, 26.05.2017 13:44[!]
Szczerze to nie chciałbym aby teraz nagle o zwycięstwa walczyło więcej ekip. Zresztą szanse na to są zerowe. No jak faworyci w jakimś pojedynczym GP zaczną padać jak muchy lub solidnie popada to wszystko jest możliwe. Przez ostatnie lata tak mnie f1 wynudziła, że jestem podekscytowany walką dwóch zespołów. Dojdźmy do tego stopniowo. Za rok gdyby jakimś cudem RBR się włączył - ale na poważnie a nie na 1-2 GP w sezonie - to by się działo.
RY2N, 28.05.2017 06:20[!]
w większości sportów tak jest (nawet w takich skokach narciarskich) , że pod koniec sezonu walczy o mistrza 1, 2 lub rzadko 3 zawodników. Naprawdę nie ma nic złego w tym. A w F1 dodatkowo mamy w tym roku pasjonującą walkę w środku stawki. Naprawdę jest co oglądać.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca