|
|
|
|
|
|
Grosjean: Nowy krawężnik w szykanie za basenem wygląda jak rampa |
Podobnego zdania jest Sergio Perez z Force India. |
|
•Nataniel Piórkowski, 25 maja 2017, wyświetlenia: 1584 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Romain Grosjean oraz Sergio Perez przyznają, że nie są zadowoleni z zainstalowania wysokiego krawężnika w szykanie za basenem, obawiając się, że może on działać na bolidy niczym rampa.
Jedną ze zmian wprowadzonych na ulicznym torze w Monte Carlo przed startem wyścigowego weekendu było zainstalowanie wysokiego krawężnika i progu zwalniającego w sekcji zakrętów za basenem.
Zapytany o swoje odczucia na temat modyfikacji, Grosjean, pełniący funkcję dyrektora GPDA, odparł: „Tak naprawdę nie wiem, czemu to zrobili. Może z myślą o Porsche! To większe żółte "coś" – lepiej nie dotykać tego za kierownicą bolidu F1. Wygląda jak rampa. Jeśli zahaczysz o ten krawężnik przednim skrzydłem, jeśli popełnisz mały błąd, od razu lądujesz na ścianie. Wcześniej był tam jeden duży krawężnik i jeśli na niego najechałeś to i tak traciłeś czas, więc jestem nieco zaskoczony zmianami”.
Perez przekonuje, że nie ma potrzeby montowania tak dużego krawężnika na wewnętrznej zakrętu. „Jest zdecydowanie za duży. Nie sądzę, by była potrzeba instalowania w tym miejscu tak dużego krawężnika. Wydaje mi się, że ten który mieliśmy do tej pory był wystarczająco duży. Gdy się do dotknęło, od razu zmierzałeś kierunku barier. Ten prawdopodobnie będzie w stanie posłać nas aż na trybuny”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|