F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Austrii

Dobór mieszanek jest taki sam jak przed rokiem, możliwy jeden lub dwa postoje.
informacja prasowa, 6 lipca 2017, wyświetlenia: 821<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull Ring ma pewne cechy wspólne z kilkoma torami o niskiej przyczepności, na których rozegrano wyścigi poprzedzające Grand Prix Austrii: mowa tu o śliskiej nawierzchni i dość ograniczonych siłach działających w osi poprzecznej. W przeciwieństwie do Azerbejdżanu, Kanady i Monako jest to stały tor wyścigowy, skrócona wersja oryginalnego Osterreichringu. Nadaje to temu obiektowi klasyczny klimat, a duże fragmenty pętli są widoczne z dowolnego punktu widokowego.

Okrążenie należy do najkrótszych w sezonie. W Austrii w użyciu będą trzy najmiększe mieszanki w gamie Pirelli dla Formuły 1: miękkie P Zero „żółte”, supermiękkie P Zero „czerwone” oraz ultramiękkie P Zero „fioletowe”. Takie ogumienie powinno być dobrze dostosowane do pagórkowatego Red Bull Ringu, zapewniając właściwy kompromis pomiędzy czasem dogrzania, osiągami oraz wytrzymałością.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Ultramiękka „fioletowa”
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• W 2016 wymieniono nawierzchnię na niemal całej długości, obecnie należy do najgładszych w kalendarzu.
• Dobór mieszanek jest taki sam jak przed rokiem, możliwy jeden lub dwa postoje.
• Położenie i lokalne warunki oznaczają nieprzewidywalną pogodę przez cały weekend.
• W zeszłym roku zaobserwowano nieznaczne ziarnienie na ultramiękkiej mieszance, ale w przypadku opon generacji 2017 jest to mało prawdopodobne, dotychczas odnotowano praktycznie zerowe ziarnienie.
• Pierwsze dwa sektory są szybkie i płynne, ostatni jest wolniejszy i bardziej techniczny.
• Nitka toru prowadzi po pagórkowatym terenie, nie brakuje trudnych hamowań na podjazdach, gdzie łatwo popełnić błąd.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Naturalnym wyborem na taki rodzaj toru są trzy najmiększe mieszanki w naszej gamie. Mimo to doświadczenie z przeszłości podpowiada, że Austria potrafi przynieść niespodzianki. Na miejscu przekonamy się, czy bardziej prawdopodobną strategią jest jeden czy dwa pit stopy, ale ważna też będzie elastyczność ze strony zespołów. Kluczowymi aspektami w Austrii są siły działające w osi wzdłużnej – trakcja i hamowanie – a nie w osi poprzecznej, czyli w zakrętach. Jednakże wciąż pozostają spore szanse na pobicie rekordu okrążenia, tak jak miało to miejsce w Baku”.

CO NOWEGO?
• Nie ma większych różnic na Red Bull Ringu w porównaniu z poprzednim sezonem.
• Pirelli pracowało ostatnio w innej słynnej górskiej lokalizacji: nowy, całkowicie elektryczny samochód Acura przejechał słynny wyścig górski Pikes Peak na slickach P Zero.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA AUSTRIĘ (SLICKI)
21,5 psi (przód) | 19,5 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,50° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca