F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy

Szef działu silników Mercedesa oczekuje, że japońska firma szybko poprawi swoje osiągi.
Nataniel Piórkowski, 23 lipca 2017, wyświetlenia: 2420<< | lista | T- | T+ | >>


Szef działu jednostek napędowych Mercedesa – Andy Cowell, zapewnia, że żaden z koncernów rywalizujących w Formule 1 nie powinien lekceważyć możliwości Hondy.

Cowell przeprowadził fabrykę w Brixworth przez okres rewolucyjnych zmian w przepisach dotyczących jednostek napędowych w 2014 roku. Honda z kolei od trzech lat nie jest w stanie przygotować konkurencyjnego i niezawodnego silnika, nadwyrężając swoje robocze relacje z McLarenem.

Niedawno szef programu japońskiej firmy w F1 – Yusuke Hasegawa, przyznał, że rezygnacja z systemu tokenów pozwoliła jego inżynierom na zintensyfikowanie prac rozwojowych. Zdaniem Cowella potencjał rozwojowy Hondy nie może być lekceważony przez konkurencyjne koncerny.

„Oprócz samej Hondy wszyscy pozostali producenci także wystąpili z propozycją: «Czy możemy zrezygnować z tego szalonego systemu tokenów, ponieważ negatywnie wpływa on na sport?». To źle, jeśli ktoś spotyka się z ograniczeniami próbując poprawiać swoje możliwości. Podjęliśmy więc ustalenie w sprawie tego, aby zrezygnować z talonów, bo będzie to z korzyścią dla sportu. Dzięki temu można wykazywać innowacyjne podejście i wprowadzać nowe rozwiązania” – powiedział Brytyjczyk.

„Sądzę, że nikt z nas nie powinien lekceważyć technicznych umiejętności Hondy i McLarena. Mogę założyć się, że ten duet wejdzie na dobry poziom i dojdzie do tego w naprawdę szybkim tempie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
Tagi:
Mercedes
Honda
Cowell A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
benethor, 23.07.2017 15:49[!]
Proszę... Przed przerwą mieli najgorszy silnik w stawce. Po przerwie nadal mieli najgorszy silnik w stawce. Trzy lata od powrotu, dalej mają najgorszy silnik w stawce, z dużym marginesem.
Staszek2010, 23.07.2017 18:31[!]
@benethor Oj tam, w drugiej połowie 2016 ich silnik był nie najgorszy. Nadal był z tyłu, ale wcale nie tracił wiele do silnika Renault, a nie psuł się zbyt często. W tym roku coś złego się stało z Hondą. Zamiast progresu nastał regres. Myślę, że za rok ten silnik nie będzie najgorszy.
KamBrillant, 23.07.2017 21:20[!]
Że co nie powinni?
marcelo92, 24.07.2017 01:46[!]
Honda podobno bardzo mocno obniżyla srodek cieżkości nowego silnika. Jednak jak widać z niezawodnością to oni chyba w lesie zostali. Mclaren faktycznie bardzo dobrze prowadzi sie w zakretach. Pozostaje kibicowac Hondzie w rozwiazaniu problemow. Srodki finansowe i izynierow na pewno maja. Dla Mclarena zostaja jedynie silniki Renault, ale i z nimi ciezko by bylo walczyc o tytul. Dla nich to w sumie bez znaczenia czy jezdza na koncu, czy w srodku stawki. Dla nich liczy sie scisla czolówka.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca