F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Red Bull nie jest całkowicie zadowolony z formy Toro Rosso

Austriak dodał jednak, że Dietrich Mateschitz nie myśli o sprzedaży stajni z Faenzy.
Nataniel Piórkowski, 28 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1721<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, dał jasno do zrozumienia, że jego koncern nie jest w pełni zadowolony z postępów osiągniętych przez swoją juniorską ekipę – Toro Rosso.

Po zakupie Minardi w 2005 roku, Dietrich Mateschitz przekształcił stajnię z Faenzy w miejsce rozwoju dla wychowanków juniorskiego programu Red Bulla.

Marko dał jednak jasno do zrozumienia, że realizowany od kilku lat program przekształcenia STR w samodzielnie funkcjonujący zespół nie przynosi oczekiwanych rezultatów.

„Red Bull sporo zainwestował w Toro Rosso, ale oni nie są w stanie przekształcić tego w punkty. Kierowcy i zespół popełniają błędy, przytrafiają się im awarie techniczne. Bolid, pakiet, mógłby zapewniać walkę na poziomie piątego miejsca, ale Toro Rosso nie może osiągnąć tego pułapu” – powiedział Marko w trakcie weekendu na Spa w rozmowie z telewizją Globo.

Zapytany o to, czy Red Bull myślał o sprzedaży swego juniorskiego zespołu, Austriak odparł: „Nie sądzę, że teraz byłby na to najlepszy okres, ponieważ Liberty zapowiada działania zmierzające ku lepszemu podziałowi nagród finansowych, tak by mniejsze zespoły dostawały więcej pieniędzy. To może okazać się dobrym interesem. Prawdą jest jednak, że na chwilę obecną Red Bull ponosi z tego tytułu duże koszty. Gdy kupowaliśmy zespół przepisy pozwalały na używanie niemal takiego samego podwozia przez dwa różne teamy. Później się to zmieniło”.

Marko potwierdził również, że Renault kontaktowało się z Red Bullem w sprawie pozyskania Carlosa Sainza. „Tak, byliśmy przez nich o to pytani. Carlos ma z nami kontrakt. Musimy znaleźć rozwiązanie, które będzie nas satysfakcjonować, bo mocno zainwestowaliśmy w jego rozwój”.

W przypadku odejścia Sainza faworytem do przejęcia jego wyścigowego fotela byłby Pierre Gasly. Marko dał jednak jasno do zrozumienia, że wśród młodych kierowców trudno wskazać oczywiste talenty. P„rócz Gasly'ego nie ma innych kandydatów. Gdy spojrzymy na inne kategorie, to poza Leclerkiem nie ma nikogo takiego. [Lando] Norris jest bardzo dobry, ale on także popełnia dużo błędów. Jedna rzecz jest bardzo zła – to że mamy tyle serii juniorskich. Gdyby było ich mniej, to stawka liczyłaby po 30 bolidów, poziom uległby poprawie i moglibyśmy ocenić, kto jest naprawdę dobry”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2024  Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
Tagi:
Marko H.
Toro Rosso
Red Bull
Mateschitz D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 28.08.2017 11:10[!]
Stworzyli zespół-odskocznię, którego sami kierowcy nie taktują poważnie, a jedynie jako odskocznie, musi mieć to wpływ na innych od mechaników począwszy. W wyniku działań RBR Toro Rosso w 2015 roku miało silnik Renault, rok później Ferrari a teraz znów Renault co na pewno w rozwoju nie pomaga. Stworzyli w STR klimat gdzie obaj kierowcy popełniają dużo błędów, to się nie wzięło z nieba, w życiu w to nie uwierzę. Podejrzewam że litania błędów i niedogodności jest większa niż obecnie przypuszczam.
Teraz nie są zadowoleni z tego co sami spaprali udając że to nie oni.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca