|
|
|
|
|
|
Ferrari podpisało nową wieloletnią umowę z Marlboro |
Potentat z branży tytoniowej jest związany z włoską stajnią od ponad czterdziestu lat. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 4 wrze?nia 2017, wyświetlenia: 2842 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Zespół Ferrari potwierdził podpisanie nowej wieloletniej umowy z właścicielem marki Marlboro – Philip Morris.
Mimo faktu, że od dziesięciu lat obowiązuje zakaz reklamowania wyrobów tytoniowych, koncern Philip Morris wciąż sponsoruje ekipę Ferrari. Partnerstwo między potentatem z branży tytoniowej a stajnią z Maranello trwa już od ponad czterdziestu lat, natomiast w okresie 1997-2010 firma była tytularnym sponsorem zespołu.
Początkowo po rozpoczęciu obowiązywania zakazu, Ferrari wprowadziło do swojego malowania wzór przypominający kod kreskowy, który w połowie 2010 roku został zniesiony po oskarżeniach, jakoby była to kryptoreklama Marlboro. Z kolei obecne logo oraz malowanie bolidów włoskiej ekipy mają nawiązywać białymi wstawkami do znaków graficznych producenta papierosów.
Warty odnotowania jest również fakt, że aktualny szef zespołu – Maurizio Arrivabene, w przeszłości był szefem marketingu koncernu Philip Morris, a także zasiadał w Komisji F1 reprezentującej sponsorów.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|