F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.06.2019

Honda wprowadzi we Francji trzecią ewolucję jednostki napędowej

Nowe bolidy F1 nie będą bazować na futurystycznych koncepcjach

Alonso otwarty na powrót do Formuły 1

18.06.2019

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Austrii

Ocon: Mam nadzieję, że wkrótce poznam plany na sezon 2020

Władze toru Spa domagają się renegocjacji umowy z F1

Ferrari poprosiło o ponowne zbadanie incydentu z udziałem Vettela

17.06.2019

Hamilton: Ferrari ma obecnie najbardziej konkurencyjny silnik w F1

Todt bagatelizuje kontrowersje związane z karą nałożoną na Vettela

Marko: Zabroniłbym Verstappenowi przetestowania motocykla MotoGP

Projektanci bronią decyzji o pochyleniu ostatniego zakrętu Zandvoort

Binotto: Francja może być dla nas kolejnym wymagającym weekendem

16.06.2019

Abiteboul: Formuła 1 nie może przejść obojętnie obok kary Vettela

Tost: Współcześni kierowcy są zbyt wysportowani by wysiadali zmęczeni

15.06.2019

Piątkowe treningi będą premiowane punktami do superlicencji od 2020 roku

14.06.2019

Antonio Giovinazzi został laureatem nagrody Lorenzo Bandiniego

Kubica: Gdyby to ode mnie zależało, Vettel nie dostałby kary w Kanadzie

Renault przywiezie na wyścig we Francji duży pakiet usprawnień

Giovinazzi: Szukam rozwiązań moich tegorocznych problemów

Marko namawia Carmelo Ezpeletę do ubiegania się o posadę szefa F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Kubica zakończył "produktywne" testy z Williamsem na Węgrzech

Jutro za kierownicę FW36 wskoczy kolejny kandydat do posady na sezon 2018 - Paul di Resta.
Mateusz Szymkiewicz, 17 pa?dziernika 2017, wyświetlenia: 10073<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Robert Kubica ukończył kolejną sesję testową z ekipą Williams, która odbyła się na węgierskim torze Hungaroring.

Polak sześć dni temu otrzymał okazję do sprawdzenia się za kierownicą bolidu FW36 z 2014 roku na obiekcie Silverstone w Wielkiej Brytanii. W ramach programu przygotowanego przez Williamsa, Kubica odbył również kilka sesji w symulatorze, które mają pozwolić ocenić ekipie jego możliwości w kontekście powierzenia posady na sezon 2018.

32-latek został zaproszony przez brytyjski zespół na kolejną sesję, która odbywa się na Hungaroringu. Kubica prowadził dziś bolid Williamsa, do czego stajnia z Grove odniosła się krótkim komentarzem, ujawniając, że zwycięzca Grand Prix Kanady z 2008 roku „ukończył kolejny produktywny dzień”, natomiast zarząd kontynuuje „ocenę swoich możliwości”.

Jutro w kokpicie FW36 znajdzie się Paul di Resta, który także walczy o posadę na sezon 2018. Szkot, który od 2016 roku jest trzecim kierowcą Williamsa, ma także pełnić funkcję punktu odniesienia dla Roberta Kubicy.

Zrozumiałe jest, że dziewięciokrotni mistrzowie świata wśród konstruktorów niemal na pewno zatrzymają na kolejny sezon Lance'a Strolla. Z kolei prócz Kubicy i di Resty, z drugim kokpitem są łączeni aktualny zawodnik – Felipe Massa, a także Pascal Wehrlein reprezentujący Saubera. Komunikat w sprawie składu kierowców spodziewany jest jeszcze przed końcem tego roku.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.06.2019  Kubica: Gdyby to ode mnie zależało, Vettel nie dostałby kary w Kanadzie
13.06.2019  Kubica zdementował plotki o chęci startu w Rajdzie Dakar 2020
13.06.2019  Kubica: Tegoroczny sezon nie zaczął się rewelacyjnie
12.06.2019  Kubica: W Kanadzie mój bolid sam skręcał podczas hamowania
08.06.2019  Kubica: Zmagałem się z brakiem przyczepności
Tagi:
Kubica R.
Di Resta P.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
kusza, 18.10.2017 09:50[!]
To dajcie zdjecie Kubicy chociaz w prywatnych lompach. Zgadzam sie, ze dawanie fotek zwiazanych z Renowka jest pojsciem na latwizne.
rno2, 18.10.2017 10:30[!]
@Mahilda111
Akurat zdjęcie na tym portalu ma małe znaczenie.
Ale nawet na oficjalnej stronie f1 w newsie o testach z Williamsem jest fotka Roberta w stroju Renault. To samo w mediach społecznościowych.
Ja się tylko dziwię, że Williams nie reaguje.
Maciek znafca, 18.10.2017 13:40[!]
marios76 a czy ktoś stwierdził, że jak zostawią Masse to wrócą na top3? Przytocz, jeśli tak jest. Ja uważam, że potrzebny im jest lider z prawdziwego zdarzenia, też nie wskazuje na Felipe.
marios76, 18.10.2017 14:02[!]
@Maciek znafca Powiem tak- jezeli Kubica jest sprawny (a wszystko na to wskazuje) to ZNAWCY stawiaja go bardziej na poziomie Alonso niz Masse ;) Zawarles to w sensie wypowiedzi. Wrecz sugerowales piszac, ze Kubica takim moze nie byc. Otoz moze i swiat F1 to wie. Jezeli ma szybkosc jak dawniej, to jego wspolpraca z inzynierami owocuje. Williamsowi co sezon brakuje... rozwoju! Jakkolwiek nie zaczna, koncza jeszcze gorzej.
KryS, 18.10.2017 14:10[!]
zastanawialiśmy się z chłopakami na innej stronie o Robercie jak to jest z oponami do bolidu z roku 2014 ? Przecież one były całkiem inne niż produkowane obecnie. Skąd w takim razie Williams pozyskuje takie opony do testów? Ktoś napisał, że są to opony pokazowe, robione ciągle przez pirelli w mniejszym nakładzie, które charakteryzują się gorszymi właściwościami jezdnymi.
rno2, 18.10.2017 14:16[!]
@KryS
Dokładnie, jest to specjalnie produkowana partia opon. Myślę, że Pirelli jest w stanie przedstawić wiarygodną różnicę w osiągach w stosunku do opon używanych w wyścigach.
marjanos, 18.10.2017 18:46[!]
a ja tak się zastanawiam, nie chce snuć teorii spiskowych ale czy jest możliwość, że chcą tylko Roberta na testy po to aby pomógł im w ustawieniach bolidu i potem pa. A Massa nie koniecznie im w tym pomaga co widać i czuć. Wiliams ma dobre silniki tylko coś nie "pyka" a Robcio im podpowie co.
Brazylia jest mega dużym odbiorcą tv i raczej nie będą chcieli zrezygnować z kasy tam płynącej. Może się mylę. Co o tym sądzicie?
derwisz, 18.10.2017 19:24[!]
Cytat marjanos :
Brazylia jest mega dużym odbiorcą tv i raczej nie będą chcieli zrezygnować z kasy tam płynącej.


Niestety. Massa ma mocny argument w postaci stojącego za nim ogromnego rynku telewizyjnego.
marios76, 18.10.2017 19:32[!]
@derwisz Zawsze go mogą zastąpić Chińczykiem lub Hindusem- oglądalność na pewno wzrośnie ;)
Oczywiście jest to jakiś argument, ale czy w takim układzie należy trzymać Masse w F1 aż do czasu pojawienia się w niej następnego Brazylijczyka??

@marjanos Ma ten bolid ustawić na jeden, dwa tory... czy pokazać mechaników co jest do poprawienia za każdym razem? Odpowiedz sobie...
Daxo, 18.10.2017 20:25[!]
@marjanos możliwe że tak będzie ale pamiętajmy że forma Massy w tym roku jest nijaka
marjanos, 18.10.2017 21:07[!]
@marios76 Jestem troszkę sceptykiem. Szanuję bardzo Roberta i całym sercem jestem za nim. Wiele osób twierdzi, że potrafi fenomenalnie współpracować z mechanikami i świetnie przygotować bolid. Wiadomo że F1 to jest biznes i nie liczą się sentymenty. Żal by mi było gdyby mimo zaangażowania nie zostałby wybrany ale musi to zrobić. Nie fair by było gdyby zrobili to z premedytacją. A co do ustawień to ok jeden dwa tory to takie kosmetyczne zmiany ale czy nie marzy im się ktoś kto by znalazł główną przyczynę/zależność (nie wiem zmiana konstrukcji, skrzyni itp) aby był konkurencyjny do mercedesa a później obstawią stanowisko osobą bardziej intratną.
marios76, 19.10.2017 11:48[!]
@marjanos Nie sadze by jakiekolwiek ustawienia tak zlozonych bolidow, mialy znaczenie dlugoterminowe. Wszystko sie zmienia, nowy spoiler, inne wymieniane czesci, nawet inna twardosc opon ma znaczenie i zmienia balans i prowadzenie. Na to trzeba reagowac i naprawde dobrzy kierowcy... sa tak dobrzy bo to potrafia. Szybkim mozna byc kilka razy w sezonie, a kierowcy topowi, sa nimi caly czas. W przypadku Kubicy bylo to widac po wypadku, gdzie z bolidem i jego rozwojem nie poradzili sobie Petrov i Heidfeld. Choc przyznam, ze wtedy Renault na pewnk nie bylo "krojone" pod styl Niemca, podobnie jak Sauber BMW 2007 , nie bardzo odpowiadal Kubicy. Takze tu , nie doszukiwalbym sie drugiego dna.
Di Resta rozglada sie za Formula E. Czyzby juz wiedzial wiecej niz my? ;)
marjanos, 19.10.2017 19:27[!]
Tak jak pisałem, nie chcę snuć teorii spiskowych, ani nie szukam drugiego dna, takie coś mi przyszło do głowy i zastanawiałem się co o tym myślicie. Dzięki za odpowiedzi.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca