F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari nie wyklucza skorzystania z prawa weta w kontekście zmian na sezon 2021

Stajnia z Maranello chce pozostać przy obecnych regulacjach dotyczących jednostek napędowych.
Mateusz Szymkiewicz, 2 listopada 2017, wyświetlenia: 2520<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Maurizio Arrivabene, nie wykluczył, że zespół zdecyduje się skorzystać z prawa weta w celu zablokowania projektu zmian w przepisach na sezon 2021.

Przedwczoraj FIA oraz Liberty Media przedstawiło swoją propozycję zmian po 2020 roku w regulacjach dotyczących układów napędowych. Według planu, silniki spalinowe mają pozostać te same, lecz mają pracować na wyższym zakresie obrotów. Z kolei w kontekście systemów hybrydowych porzucony zostanie generator energii cieplnej, natomiast MGU-K będzie dostarczało więcej mocy i kontrolę nad nim zyskają kierowcy.

Wczoraj swoje niezadowolenie z propozycji zmian wyraził Toto Wolff z Mercedesa, natomiast dzisiaj swój sprzeciw wygłosił Maurizio Arrivabene stojący na czele Ferrari. Według informacji uzyskanych przez Auto Bild, z nowych przepisów ma być również niezadowolone Renault i ze strony francuskiego producenta także mamy spodziewać się stanowczej reakcji.

„Zazwyczaj masz proste pytania: dlaczego i jak? Z pewnością to nie Ferrari oraz Mercedes odpowiadają za show, ale są tutaj ludzie, którzy produkują silniki” – powiedział Arrivabene. „W pewnym momencie będziemy bronić naszych praw i skorzystamy z weta z odpowiednich powodów. Mimo to przy poważnych ludziach oraz osobach, które mają jasną ideę i rozumieją o czym mówią, nie sądzę by weto było tutaj konieczne”.

Włoch odniósł się również do oskarżeń Red Bulla, jakoby dwóch największych producentów w F1 zawsze blokowało wszelkie zmiany w zakresie układów napędowych. „W jakiś sposób w umyśle Christiana [Hornera] zawsze blokujemy Red Bulla. To nie jest kwestia tego, że Ferrari lub Mercedes blokują tutaj lub gdzieś indziej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
Tagi:
Ferrari
F1 ogólnie
FIA
Liberty Media
Przepisy
Arrivabene M.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 03.11.2017 18:30[!]
@Aeromis pochwalam tych którzy mają własne zdanie ale w oparciu o dane ktore sa zrozumiale i prawdziwe.

@Aeromis Zauwaz ze ja nie mowie kto tu ma racje i za jakim glosem maja isc wlodaze F1.... JA tylko widze ze to nei bedzie taki latwy orzech do zgryzienia dla Liberty bo oni maja nieco inne cele niz producenci silnikow a bez nich czyli bez wielkiej trojki czyli Ferrari, Renault, Mercedes to juz nie bedzie F1. Oczywiscie wszyscy moga jezdzic na Cosworthach czy innych wynalazkach AlfaRomeo czy cos.... ale takie serie juz mamy.
Yurek, 03.11.2017 23:34[!]
Cytat MairJ23 :
bez nich czyli bez wielkiej trojki czyli Ferrari, Renault, Mercedes to juz nie bedzie F1

Mercedesa w F1 nie było wcale przez 40 lat i jakoś ludzie żyli. Jako konstruktor są po powrocie zaledwie ósmy rok.
MairJ23, 04.11.2017 10:22[!]
@Yurek silniki....
Yurek, 04.11.2017 10:53[!]
Kiedyś były inne "wielkie trójki", dziś są inne, za jakiś czas będą inne.
MairJ23, 04.11.2017 20:15[!]
@Yurek zawsze wsrod tych trojek jest Ferrari :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca