F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Brazylii

Szybkie serie łuków i duże przeciążenia występujące na Interlagos dość mocno obciążają opony.
informacja prasowa, 7 listopada 2017, wyświetlenia: 846<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Na przedostatnią rundę mistrzostw świata Formuły 1 firma Pirelli przywozi pośrednie opony P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone”. To ostatni tegoroczny weekend z udziałem pośredniej mieszanki.

Tor Interlagos jest jednym z najkrótszych i najbardziej intensywnych obiektów w kalendarzu – zarówno pod względem wymagań fizycznych, jak i atmosfery. Pętla składa się z sekwencji następujących po sobie szybkich zakrętów i częstych zmian poziomów, a lokalny klimat to występujące naprzemiennie piekielne upały oraz ulewne deszcze. Po raz kolejny nominacja mieszanek jest miększa niż w przeszłości: najtwardszą dostępną jest teraz pośrednia.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Niedawno wymieniono nawierzchnię toru, wygładzając przy okazji słynne nierówności.
• Drugie najkrótsze okrążenie sezonu (po Monako) oznacza nie tylko prawie nieprzerwaną jazdę w zakrętach, ale również konieczność zjeżdżania z optymalnej linii przy próbach wyprzedzania.
• Kierunek jazdy jest przeciwny do ruchu wskazówek zegara, a najmocniej obciążoną oponą jest prawa tylna.
• Szybkie serie łuków i duże przeciążenia dość mocno obciążają opony.
• Opony są także często poddawane siłom działającym jednocześnie w osi poprzecznej i podłużnej.
• Lewis Hamilton odniósł zwycięstwo w zeszłorocznej, deszczowej Grand Prix Brazylii bez wykonania pit stopu w wyścigowych warunkach, chociaż założył świeży komplet opon w czasie przerwy, pod czerwoną flagą.
• W sezonie 2015 pierwsza trójka zatrzymywała się po trzy razy.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Tak jak miało to miejsce podczas poprzedniej rundy, w Meksyku, także do Brazylii przywozimy o stopień miększe mieszanki niż przed rokiem, kiedy wybraliśmy na tę rundę twarde ogumienie. Możemy zatem spodziewać się kolejnych rekordów okrążenia w ten weekend. Z krótkim okrążeniem, wieloma pit stopami i manewrami wyprzedzania, a także tłumem pełnych pasji brazylijskich kibiców oraz potencjalnie ekstremalną pogodą, z reguły jest to szalony wyścig, w którym strategiczne wyliczenie zjazdów na zmianę opon jest bardzo ważne w walce o zminimalizowanie efektów dużego ruchu na torze. W tym roku poszliśmy o jeden krok w stronę miększych mieszanek, ale żaden kierowca nie wybrał więcej niż jednego zestawu opon pośrednich, co oznacza, że główne role podczas weekendu odegra ogumienie miękkie i supermiękkie”.

CO NOWEGO?
• Opony supermiękkie pojawiają się w Brazylii po raz pierwszy od wejścia Pirelli do Formuły 1.
• Zespoły Force India i Sauber wykonały po Grand Prix Meksyku testy opon Pirelli na sezon 2018, w których udział wzięli odpowiednio Alfonso Celis i Charles Leclerc
• Kilku czołowych kierowców pojawi się w kolejny weekend w Makau, w zaopatrywanych przez Pirelli zawodach FIA GT World Cup – w tym były zawodnik F1 (i kierowca testowy Pirelli) Lucas di Grassi.
• Rajdowy Mistrz Europy FIA Chris Ingram zdominował rywalizację wśród samochodów napędzanych na przednią oś podczas niedawnego Rajdu Wielkiej Brytanii, na szutrowych oponach Pirelli Scorpion.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA BRAZYLIĘ (SLICKI)
22,5 psi (przód) | 20,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca