Gie, 11.11.2017 09:59 | | |
Czy TR, gdyby udało się wszystko dopasować, mogłoby pojawić się na testach z silnikami Hondy? Czy są jakieś ograniczenia, zakazy?
---, 11.11.2017 10:05 | | |
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale zmiana silnika w trakcie sezonu jest możliwa ale wtedy ... anulowane są wszystkie punkty na pierwszym silniku :D
@Gie Na testach? Czy w Abu Zabi... ;)
Mclaren testował (próbował) Honde w Abu Dhabi w 2014.
Jeszcze się okaże, że zamienił stryjek siekierkę na kijek w przypadku Maka.
STR wygląda jakby nie chciało tego szóstego miejsca w klasyfikacji utrzymać. Aktualnie dwóch debiutantów + silnik padaka, ciekawe czy Renault i Haas ich zdążą połknąć?
Pokusiłbym się o teorię spiskową, że Renault załatwiło STR żeby być przed nimi w klasyfikacji :P
W związku z aktualną formą McLarena i Williamsa Haasowi może być jednak ciężko ich wyprzedzić.
@bolekse
Renault nie dość, że zakosiło Sainza to jeszcze awarie silników zrobiło :D
Niech pożyczą używany z Red Bulla ;)
A nie ma tak że zespół musi zaliczyć wszystkie Grand Prix aby dostać kasę za punkty?
Manor Marussia opuściła końcówkę sezonu 2014, a kasę dostała.
Prymitywizm pana Helmuta Marko mnie zadziwia. Mógł to skomentować w bardziej elegancki sposób zachowując treść przekazu. Natomiast w kwestii wymiany w trakcie weekendu pozostaje otwarte pytanie czy użyte podczas tegorocznej kampanii elementy kwalifikują się do ponownego montażu. I nie chodzi mi tylko o ich przebieg czy ogólny stan techniczny, ale o to czy dany zestaw MGU-H/Turbo może być ze sobą sparowany ze względów konstrukcyjnych. Skoro jeszcze nie wiemy wszystkiego to proponuję wstrzemięźliwość w ocenach i pohamowanie emocji. Wszak napisane jest tylko "może", a część komentujących już przyjęła to za pewnik.
---, 11.11.2017 12:03 | | |
Co by o Marko nie mówić, to bliżej mu jednak do cynizmu niż prymitywności. Mówiąc swoje kontrowersyjne wypowiedzi ma pewną świadomość, że wywołają one kontrowersje, ale ma na to wywalone.
|