F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Podczas GP Niemiec Ricciardo może otrzymać karę cofnięcia na starcie

Red Bull planuje dokonać taktycznej wymiany komponentów silnika przed GP Węgier.
Nataniel Piórkowski, 4 lipca 2018, wyświetlenia: 1228<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Red Bull spodziewa się, że Daniel Ricciardo otrzyma w Niemczech karę cofnięcia na starcie za wymianę komponentów jednostki napędowej. Ma to zwiększyć szanse zespołu w Grand Prix Węgier.

Ricciardo wykorzystał już regulaminową pulę takich elementów jak silnik spalinowy, turbosprężarka oraz MGU-H. Zespół z Milton Keynes nie ma wątpliwości, że przed końcem sezonu Australijczyk będzie musiał użyć kolejnych komponentów, co ściągnie na niego kary cofnięcia na starcie wyścigów.

Pierwotnie do wymiany niektórych części składowych zespołu napędowego miało dojść w bolidzie numer trzy przy okazji GP Kanady lub następującego po nim GP Francji. Konkurencyjne tempo skłoniło jednak zespół do zmiany planów. Christian Horner uważa, że najbardziej logiczną opcją jest obecnie zainstalowanie nowych elementów podczas wyścigowego weekendu na Hockenheimringu.

„Mam nadzieję, że nie będzie musiało dojść do tego w ten weekend [na Silverstone], bo wolelibyśmy otrzymać kary w okolicach Hockenheim i uniknąć ich na Węgrzech” – powiedział szef Red Bull Racing w rozmowie z magazynem Autosport. „Wyścig na Hungaroringu jest dla nas jedną z największych szans w sezonie. Na tym torze moc silnika nie ma tak dużego znaczenia. Liczymy więc, że włączymy się tam do walki o zwycięstwo”.

Zapytany o to, czy Red Bull zdecyduje się na użycie nowego MGU-K przygotowanego niedawno przez Renault, Brytyjczyk odrzekł: „Nie, na pewno nie dojdzie do tego przed letnią przerwą”.

Horner uważa, że jego zespół powinien być traktowany jako outsider w walce o tytuły mistrzowskie. „Naszą piętą achillesową jest to, że nie zdobywamy punktów oboma bolidami. Dzieje się tak ze względu na problemy z niezawodnością lub incydenty. Formuła 1 jest pełna gdybań. Jeśli spojrzymy na pozycje, jakie zajmowaliśmy przed różnymi incydentami, które mogliśmy byli dowieźć do mety, to obecnie powinniśmy prowadzić w klasyfikacji generalnej. Tabela punktowa wygląd jednak nieco inaczej”.

„W ostatnich wyścigach zredukowaliśmy stratę. Przed nami wciąż daleka droga. Pozostało dwanaście Grand Prix więc tak – sądzę, że powinniście nas traktować jako outsiderów w walce o mistrzostwo”.

„Jednym z naszych atutów jest ekipa wyścigowa. Jesteśmy niesamowicie wszechstronni i bardzo kreatywni w zakresie strategii, pit stopów, pracy w alei serwisowej jako jeden zespół. Nasza stajnia wykonuje doskonałą pracę. Myślę, że mamy szansę w obu klasyfikacjach mistrzowskich. Na tym etapie na pewno nie spisaliśmy niczego na straty” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
06.05.2024  Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a
06.05.2024  LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
Tagi:
Red Bull
Ricciardo D.
Horner C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dejacek, 04.07.2018 10:39[!]
to jest najbardziej wkurzające w dzisiejszej F1. Kalkulacja kiedy najlepiej otrzymać karę i pseudooszczędność na 3 silnikach rocznie. Jeżeli kogoś stać to powinien mieć możliwość montażu dowolnej ilości komponentów a jeżeli nie stać to można wystawić zespół w GP3 albo innej "tańszej" serii
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca