F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespoły F1 omówiły propozycje zmian w przepisach dotyczących opon

Rozmawiano między innymi na temat dowolności wyboru ogumienia i obowiązkowych pit stopów.
Nataniel Piórkowski, 23 listopada 2018, wyświetlenia: 936<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Menedżerowie zespołów spotkali się w Abu Zabi, aby przedyskutować propozycje zmian w przepisach dotyczących ogumienia.

Przed dwoma tygodniami z Pirelli i FIA spotkali się kierowcy Formuły 1, zgłaszając, iż ze względu na charakterystykę obecnych opon nie są w stanie korzystać z maksymalnego potencjału swych bolidów.

Według Auto Motor und Sport podczas czwartkowego spotkania omówiono trzy możliwości.

Pierwsza propozycja zakłada, że kierowcy mogliby wybierać opony według własnych upodobań, a nie jak ma to miejsce obecnie spośród trzech mieszanek, wskazanych na dany weekend przez Pirelli. Przedstawiciel jednego z mniejszych zespołów przyznał jednak: „Wyścigi stałyby się jeszcze bardziej nudne, gdyby czołowe zespoły mogły wybierać najtrwalsze ogumienie z oferty Pirelli”.

Kolejny pomysł to wprowadzenie obowiązku co najmniej dwukrotnego zjazdu kierowcy na pit stop.

Trzecia idea to wprowadzenie systemu punktowego. Każda mieszanka miałaby przypisaną liczbę punktów. Aby kierowca mógł liczyć się w klasyfikacji musiałby przekroczyć minimalny próg punktowy. „To zbyt skomplikowane” – zaznaczył jednak jeden z menedżerów.

Mercedes z kolei zwraca uwagę, że Formuła 1 nie powinna spieszyć się ze zmianą przepisów. „W przyszłym sezonie będziemy mieć nowe bolidy i nowe ogumienie. Zanim zaczniemy wprowadzać kolejne nowości, zobaczmy, jak ostatnie zmiany wpłyną na ściganie” – powiedział reprezentant teamu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Przepisy
Pirelli
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pluto, 23.11.2018 11:14[!]
i tak bedzie co do pierwszej opcji jak mówi ktos z mniejszej ekipy. Obowiązkowe 2 pitstopy maja sens tylko gdyby były wytrzymalsze opony na których można cisnąc bez ograniczeń bo inaczej wszyscy pojada na strategie miekkie-srednie-miekkie ; niewiele to w sumie da. Najlepszym dla wyścigu jest podział strategii według segmentów kwalifikacji-Q1 -bez pitstopu ; Q2 -1 pitstop ;Q3 - 2 pitstopy (mozna oczywiście więcej). Wtedy goście z Q3 beda uciekac przed tymi z Q2 a ci z kolei przed tymi z Q1 ,żeby nie utknąć za nimi po swoich zjazdach.
Pro-Skill, 23.11.2018 13:41[!]
@pluto Wtedy będziemy mieli sytuację, że 4 ostatnich kierowców z Q3 (z zespołów środka stawki) będzie miało bardzo trudno utrzymać się przed kierowcami startującymi z pozycji 11-15. Już w tym sezonie niektórzy woleli odpuścić awans do Q3 tak by wybrać sobie opony na start.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca