F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grosjean: Wykonanie wysokiego krawężnika jest poniżej standardów F1

Podczas treningów kierowcy miewali problemy po szerokich wyjazdach w przedostatnim zakręcie.
Nataniel Piórkowski, 23 listopada 2018, wyświetlenia: 1492<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean uważa, że wysoki krawężnik umieszczony pomiędzy dwoma ostatnimi zakrętami toru Yas Marina nie został wykonany w odpowiedni sposób i jest zbyt podatny na uszkodzenia.

Pomarańczowy krawężnik ma zniechęcać kierowców do naruszania limitów toru w przedostatnim zakręcie. Max Verstappen i Charles Leclerc, miewali jednak problemy z jego pokonaniem po szerszym wyjeździe poza tor. Ponadto od betonowego ogranicznika odrywały się kawałki wyschniętej farby.

S„am krawężnik to dobry pomysł. Nie ma już problemów z przestrzeganiem limitów toru” – powiedział kierowca Haasa, Romain Grosjean, po zakończeniu drugiego treningu. „Jednakże za każdym razem, gdy najeżdżamy na wysoką tarkę unosi się z niej dużo pyłu. To nic dobrego. Nie przystoi to do standardów F1. Jeśli wyjedziesz za szeroko, trafiasz poza tor i tracisz czas. Dlatego zdecydowano się na takie rozwiązanie. Jest dobre, ale jego wykonanie pozostawia trochę do życzenia”.

Francuz podkreślił, że temat krawężnika zostanie poruszony podczas wieczornej odprawy kierowców.

Verstappen przekonuje, że krawężnik jasno wyznacza limit, jaki muszą szanować zawodnicy. „Rozumiem dlaczego się tam znajduje i szczerze mówiąc myślę, że poprawił sytuację, bo w przeciwnym wypadku pojawiłby się moment, w którym zaczęlibyśmy bawić się limitami. Raz najechałem na krawężnik zbyt głęboko, ale tak bywa. Koła oderwały się od nawierzchni i nie można było nic z tym zrobić”.

„Nie sądzę, aby w wyścigu był to szczególnie poważny problem, bo nie wyjeżdżamy wtedy tak szeroko. W ubiegłym roku można było naginać limit, ale go nie łamać. Teraz krawężnik jest znacznie wyższy”.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2023  Ocon najszybszy podczas testów opon Pirelli
26.11.2023  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia w wyścigu
26.11.2023  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
26.11.2023  Max Verstappen kończy sezon 2023 z kolejnym zwycięstwem
26.11.2023  Jack Doohan zwycięża na koniec sezonu, Pourchaire mistrzem
Tagi:
Yas Marina
Grosjean R.
Verstappen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcin_114, 23.11.2018 20:42[!]
Mogli tam betonową ścianę postawić.
Nitros, 23.11.2018 21:26[!]
W szykanie na Hungaroringu są wyższe i jakoś nikt nie płacze. W USA też w ostanim zakręcie mogliby taki krawężnik zainstalować to skończyłoby się wyjeżdżanie poza tor i zyskiwanie ułamków sekund.
Player1, 24.11.2018 08:42[!]
@up
Chodzi o jakość wykonania, a nie że tam są:
Cytat :
Jeśli wyjedziesz za szeroko, trafiasz poza tor i tracisz czas. Dlatego zdecydowano się na takie rozwiązanie. Jest dobre, ale jego wykonanie pozostawia trochę do życzenia

Było widać jak się kruszy i kawałki betonu latają po torze.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca