piwo, 25.11.2018 19:03 | | |
W razie wyłania paliwa i pożaru byłoby mega niebezpiecznie i Hulk byłby w niezłej pułapce.
@piwo Dokładnie. Szczęście że tak się skończyło, bo jakby był pożar to ciekawe czy wgl daliby radę ugasić pełen zbiornik paliwa tymi ich malutkimi gaśnicami....
Bardziej bym się obawiał pożaru oleju niż paliwa :)
Szkoda że nie udało się przypieczętować zdobycia najlepszego z pozostałych jakimiś względnie mocnymi punktami, zwłaszcza że bolid miał dziś ku temu potencjał. Najważniejsze że jest cały i zdrowy, bo faktycznie przez chwilę wyglądało to niepokojąco.
RA to dobra ocena sytuacji. Było niedaleko po starcie więc nadal wysokie emocje i bardzo ciasno. Grosjean mógł uniknąć zwalniając, Hulkenberg więcej ustępując.
@Aeromis Przeciez Nico zrobil dokladnie to, co Verstappen Oconowi. Jeszcze nie ogladalem powtorki "slow" ale na razie nie kupuje bajki, ze mial go w martwym polu...
A ze nic sie nie stalo to po pierwsze sie ciesze, po drugie, poltorej beczki i zadnegk spektakularnego BUM nie bylo. Wiedzialem, ze wszystko ok tylko niefortunnie zawisl.
@marios76
W obu przypadkach zrobili to sobie na wzajem (a nie tylko jeden drugiemu), tyle że VER-OCO to Esteban nie miał prawa walczyć - stąd był to wyłącznie jego błąd, a tu incydent wyścigowy.
@Aeromis Mial prawo sie oddublowac. Walczyl Verstappen, bo koniec koncow majac 3/4 czy 5/6 toru do dyspozycji, uderzyl w Ocona. Eski Senny nie sa tak ostre, spokojnie mogl jechaci by Ocon zostal nieco z gorszym torem jazdy... bo go nie wymuszal na nim swojego idealnego.
We wczorajszym GP Ocon znowu byl wypchniety na zewnetrzna przez Verstappena i doszlo do kontaktu. Z Bottasem tez. Widze, ze Holender niewiele wnioskow wyciagnal... a tylko konsekwencje go czegos naucza.
@marios76
Czy ty mozesz zrozumiec ze Verstapen walczyl o zwyciestwo a Ocon o dojechanie do mety, czy dla ciebie jest to zbyt trudne?
@marios76
Kiedy kierowca dubluje to nie walczy, prawda? To działa w obie strony, tak potraktowała to FIA i moim zdaniem nie ma co tu innego wymyślać, bo ta logika ma sens i przynajmniej ja nie widzę w niej żadnych błędów. Co innego gdyby OCO pojawiał się na dohamowaniu 2 czy 3 razy a VER go blokował, wówczas można by stwierdzić, że to lider wyścigu na własne ryzyko podjął walkę, ale tak nie było. Po pierwszej próbie Esteban zaatakował w ryzykownym miejscu gdzie nie miał prawa się oddublowywać.
Sędziowie FIA tak to zinterpretowali ponownie wbrew przepisom FIA mówiącym o prawie do oddublowania.
Zresztą jak czytałem ich interpretacje po incydencie w Baku to stwierdziłem, że więcej nie warto już zaglądać do ich opinii. kompletny brak konsekwencji w stosowaniu się do przepisów. Ten rok to porażka sędziowania. Totalna.
@modlicha ale po kwalifikacjach do GP Brazylii zgadzales sie z ekspertyza sedziów wspierajac w komentarzach kolege, który równiez uwazal ze blokowanie kogos na okr pomiarowym i zajezdzanie mu drogi(celowe badz nie) jest w zgodzie z przepisami. Jeszcze stwierdziles, ze ów uzytkownik ''bezlitosnie punktuje kolegów' tylko dlatego, ze chcial dokladnych punktów regulaminu, a podawanie ich w tak ewidentnej sytuacii bylo zwyczajnie zbedne.
Proponuje zmienic kredki, bo te troche niewyraznie maluja Twój swiat.
|