F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen liczy na ograniczenie zarządzania oponami i paliwem

Duńczyk podkreśla, że w ostatnich latach zostało ono wywindowane do absurdalnych poziomów.
Nataniel Piórkowski, 8 lutego 2019, wyświetlenia: 1909<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen ma nadzieję, że zmiany wprowadzone w przepisach na sezon 2019 pozwolą wyeliminować przypadki ekstremalnego zarządzania paliwem i oponami w wyścigach F1.

Od tego roku wzrósł limit paliwa na wyścig – z poziomu 105 do 110 kilogramów.

„Mamy do dyspozycji nieco większy zapas paliwa. To dobrze. Najbardziej frustrujące było właśnie przesadne oszczędzanie paliwa” – powiedział Magnussen przy okazji imprezy Rich Energy.

Ograniczone zarządzanie jego stanem jest do zaakceptowania. W F1 zawsze tak było. Moim zdaniem jednak poziom oszczędzania paliwa, na jaki wchodziliśmy kilka razy w ubiegłym sezonie, to po prostu żart”.

Dostawca ogumienia – koncern Pirelli, przygotował na ten sezon trwalsze ogumienie. „W Meksyku jechaliśmy na nowych oponach osiem sekund wolniej od optymalnego tempa. To było bardzo frustrujące. Mam nadzieję, że w tym sezonie nie będziemy się ścigać w tak ekstremalnych warunkach”.

„Tak jak mówiłem, do pewnego stopnia zarządzanie jest w porządku. Spodziewamy się tego w kontekście F1. Czymś innym jest jednak doprowadzanie zarządzania do absurdalnych poziomów”.

„Kilka razy się z tym spotkałem. Niezależnie od tego, czy chodzi o opony, czy o paliwo, to jest to trochę głupie. Liczę, że uporządkowaliśmy te sprawy” – podsumował reprezentant Haasa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem
06.05.2024  Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania
04.05.2024  Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone
27.04.2024  Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
Tagi:
Magnussen K.
Haas
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca