F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Zespół zapowiada jednak duże poprawki na pierwsze wyścigi tegorocznej kampanii.
Nataniel Piórkowski, 13 lutego 2019, wyświetlenia: 2760<< | lista | T- | T+ | >>

Projekt nowego bolidu Racing Point – RP19, bazuje na ubiegłorocznej konstrukcji VJM11.

Jest to wynikiem kierunku obranego przez zespół w lipcu ubiegłego roku, gdy ważyły się losy jego dalszej działalności. Ostatecznie w sierpniu ekipa trafiła pod kontrolę konsorcjum Lawrence'a Strolla i zintensyfikowała prace rozwojowe, przygotowując pakiety poprawek na pierwsze wyścigi nowego sezonu.

„W nowym bolidzie wykorzystujemy pewne części i rozwiązania z ubiegłorocznego bolidu. Nadwozie na sezon 2018 zostało zmodyfikowane, więc musiało ponownie przejść proces homologacji. Była to jedna z kluczowych decyzji, jakie musieliśmy podjąć na dość wczesnym etapie, już w lipcu, gdy przyszłość zespołu stała pod znakiem zapytania” – wyjaśniał dyrektor techniczny Racing Point, Andy Green.

„Musieliśmy znaleźć najbardziej oszczędny sposób na prowadzenie rozwoju. Postanowiliśmy maksymalnie wykorzystać konstrukcję na sezon 2018. Nie mogliśmy sobie pozwolić na wstrzymanie rozwoju na okres dwóch miesięcy, czekając na to, co przyniesie przyszłość. Byłby to wielki cios dla naszej konkurencyjności w tegorocznej kampanii. Patrząc wstecz wiemy, że była to dobra decyzja” – dodał.

Pytany o oczekiwania względem testów, Green powiedział: „To bazowy bolid. Wyprodukowaliśmy, jak sądzimy, konstrukcję zdolną do zapewnienia nam tego, na co liczymy w Barcelonie. Będziemy skupiać się na niezawodności i poznaniu ogumienia. Zimą bardzo trudno jest pozyskać w Barcelonie wartościowe dane, ale sytuacja jest taka sama dla wszystkich. To bolid na prezentację, ale za kulisami pracujemy już nad konstrukcją na pierwszy wyścig. W Melbourne chcemy pokazać maksymalny potencjał”.

Dopytywany o to, czy w Australii Racing Point przystąpi do zmagań ze znacznie zmodyfikowanym bolidem, Green dodał: „Tak, planujemy zmodyfikować nasz bolid przed pierwszym wyścigiem sezonu. Kolejne poprawki trafią do niego po dwóch, trzech wyścigach. Będą to dość znaczące zmiany przed kolejnym dużym pakietem, jaki wprowadzimy w Barcelonie. Mamy nadzieję, że przed rozpoczęciem europejskiej części sezonu będziemy dysponować dobrą platformą do pracy i rozwoju”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.01.2021  Szafnauer: Vettel może wydobyć to, co najlepsze w Strollu
04.01.2021  Aston Martin zaprezentuje w lutym malowanie i bolid na sezon 2021
13.12.2020  Perez: Jesteśmy w 100% przygotowani do wyścigu
07.12.2020  Perez: Jestem zdeterminowany, by pozostać w Formule 1
04.12.2020  Perez: Nie zależy mi na roli kierowcy rezerwowego w F1
Tagi:
Racing Point

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca