F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Domenicali: Sytuacja nie sprzyja zaangażowaniu się Volkswagena w F1

Dyrektor Lamborghini przyznaje, że VAG nadal odczuwa skutki afery dieselgate.
Nataniel Piórkowski, 6 marca 2019, wyświetlenia: 1425<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Volkswagen nie czuje, aby nadszedł odpowiedni moment na zaangażowanie się w Formułę 1.

Opinię taką przedstawił Stefano Domenicali – dyrektor generalny Lamborghini, jednej z marek wchodzących w skład grupy Volkswagena. Niemiecki koncern woli przeznaczać pieniądze na starty w Formule E z Audi, a w przyszłości także z Porsche.

Domenicali, były szef Scuderii Ferrari, nie ukrywa, że wpływ na tę strategię ma afera dieselgate.

„Po wszystkim co się wydarzyło, grupa Volkswagena postanowiła zainwestować w projekt Formuły E. To także element komunikacji w kontekście technologii przyszłości. Oczywiście chciałbym kiedyś wrócić do Formuły 1, ale nie jest to odpowiedni czas” – tłumaczył na łamach La Gazetta dello Sport.

Komentując formę Ferrari Domenicali przyznał, że włoski zespół może stać u progu świetnego sezonu z bardzo konkurencyjnym bolidem. „Nie chcę jednak mówić nic więcej” – podkreślił.

Włoch nie chciał także komentować zmian w kadrze zarządzającej, w tym powołania na stanowisko szefa Scuderii Matii Binotto. „Czymś niewłaściwym byłoby komentowanie przeze mnie spraw dotyczących firmy, która na zawsze będzie miała miejsce w moim sercu. Mogę tylko życzyć Matii powodzenia. To mój dobry znajomy. W ostatnich latach zasłużenie zbudował sobie wysoką reputację”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.10.2023  Benoit: Plany Audi nie uległy zmianie
30.07.2023  Sauber: Realizacja projektu Audi przebiega zgodnie z planem
19.12.2022  Porsche nie wyklucza kolejnej próby wejścia do F1
26.08.2022  Audi tłumaczy decyzję o odrębnym programie silnikowym
26.08.2022  Wolff: Audi i Porsche sprawią, że walka w F1 będzie jeszcze cięższa
Tagi:
Volkswagen
Domenicali S.
Ferrari
Binotto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca