F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2019

Seidl: Musimy zmienić pewne koncepty bolidu przed sezonem 2020

Tost: Chcę zatrzymać Gasly'ego i Kwiata w Toro Rosso

PKN Orlen rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haasa

16.10.2019

Propozycja wyścigów kwalifikacyjnych nie ma jednomyślnego poparcia

Światowa Rada FIA przyjęła wniosek o zmianę nazwy Toro Rosso

Fińska sztafeta pokoleń

Horner: Albon wykonał niesamowitą robotę podczas GP Japonii

R. Schumacher: Renault mogło mieć dużą przewagę z systemu balansu

Helmut Marko odbył "bardzo ważne" spotkanie z Hondą

McLaren rozmawia z F1 w sprawie nikłej ekspozycji na transmisjach

F1 osiągnęła porozumienie ws. miejsca organizacji GP w Miami

15.10.2019

Marko: Albon zaczyna jeździć coraz lepiej

Hamilton: Mercedes ma najlepszy skład kierowców w Formule 1

Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów

Marko: Honda nie jest gotowa zadeklarować pozostanie w F1

Steiner: Magnussen nie powinien publicznie krytykować zespołu

14.10.2019

Seidl nie widzi szans na walkę z Mercedesem już w sezonie 2021

Todt: Tylko trzy zespoły odczują wprowadzenie limitów budżetowych

13.10.2019

Williams: Nie chcieliśmy ryzykować uszkodzenia nowego skrzydła

FIA przyjęła protest złożony przez Racing Point

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Binotto: Szkoda, że F1 nie poparła powrotu do starszej specyfikacji opon

Zdaniem szefa Ferrari była to świetna szansa na zmniejszenie różnic występujących w stawce.
Nataniel Piórkowski, 1 lipca 2019, wyświetlenia: 1478<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Scuderii Ferrari – Mattia Binotto żałuje, że Formuła 1 nie zdecydowała się na powrót do starszej specyfikacji ogumienia.

W piątek na Red Bull Ringu odbyło się spotkanie, w trakcie którego zespoły miały określić swoje stanowisko wobec propozycji powrotu do konstrukcji ogumienia, która była używana w ubiegłym sezonie. Pośród niektórych stajni panuje przekonanie, że opony o cieńszym bieżniku faworyzują Mercedesa.

W głosowaniu nie udało się zebrać wymaganej większości siedmiu stajni. Za zmianą były Ferrari, Red Bull, Toro Rosso, Haas i Alfa Romeo, a przeciw Mercedes, McLaren, Renault, Racing Point i Williams.

Po wyścigu Binotto stwierdził: „Dzisiaj dostaliśmy dobrą walkę. Zazwyczaj oglądamy je w sytuacjach, gdy nie ma jednego bolidu wyraźnie górującego nad resztą stawki. Wydaje mi się, że w trakcie tego weekendu mieliśmy bardzo wyrównaną rywalizację. Sądzę jednak, że nie skorzystaliśmy z doskonałej szansy, jaką było podjęcie decyzji o powrocie do starszej specyfikacji ogumienia”.

„Moim zdaniem jako Formuła 1 powinniśmy byli coś z tym zrobić. Mam wrażenie, że czasem prowadzimy wiele rozmów, z których nic nie wynika. Kończy się na tym, że nie podejmujemy żadnych działań”.

„Wciąż jest mi wstyd ze względu na to, że nie postanowiliśmy zmienić specyfikacji opon na resztę sezonu. Była to świetna szansa, aby zmniejszyć różnice pomiędzy zespołami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.10.2019  Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów
11.10.2019  Binotto: Musimy być perfekcyjni
30.09.2019  Binotto: Vettel musiał zatrzymać się natychmiast przez bezpieczeństwo
28.09.2019  Ferrari zaskoczone strategią Mercedesa
25.09.2019  Binotto: Wpływ silnika na formę Ferrari jest przeceniany
Tagi:
Binotto M.
Pirelli
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca