F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.07.2019

Williams skorzysta z etatowych kierowców podczas testów z Pirelli

Tanabe: Zrezygnowaliśmy z postoju Albona po awarii jednostki

R. Schumacher: Vettel musi uważać, by nie stracić statusu lidera

Wolff: Bottas wykonał krok w stronę nowego kontraktu

Todt: Formuła 1 powinna zrezygnować z systemu anti-stall

14.07.2019

Steiner: Nasi kierowcy pogłębili dołek, w którym się znajdujemy

Punkty karne (stan po GP Wielkiej Brytanii)

Leclerc: Walka z Verstappenem dała mi wielką frajdę

Hamilton: Gdybym nie walczył z Bottasem, pojechałbym agresywniej

Vettel: Ponoszę winę za kolizję z Verstappenem

GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia w wyścigu

Hamilton wygrywa thriller na Silverstone

GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu

Aitken wygrywa sprint F2 po fantastycznym manewrze

Pulcini przerywa słabą passę i wygrywa sprint F3 na Silverstone

Ocon: Liczę na otrzymanie konkurencyjnego bolidu w sezonie 2020

Ricciardo: Renault wraca do formy po ostatnich problemach

Vasseur: Mocna forma Giovinazziego jest z korzyścią dla Raikkonena

Seidl: F1 musi wprowadzić limity budżetowe

13.07.2019

Ghiotto wygrywa sobotni wyścig F2 w Wielkiej Brytanii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Binotto: Szkoda, że F1 nie poparła powrotu do starszej specyfikacji opon

Zdaniem szefa Ferrari była to świetna szansa na zmniejszenie różnic występujących w stawce.
Nataniel Piórkowski, 1 lipca 2019, wyświetlenia: 1436<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Scuderii Ferrari – Mattia Binotto żałuje, że Formuła 1 nie zdecydowała się na powrót do starszej specyfikacji ogumienia.

W piątek na Red Bull Ringu odbyło się spotkanie, w trakcie którego zespoły miały określić swoje stanowisko wobec propozycji powrotu do konstrukcji ogumienia, która była używana w ubiegłym sezonie. Pośród niektórych stajni panuje przekonanie, że opony o cieńszym bieżniku faworyzują Mercedesa.

W głosowaniu nie udało się zebrać wymaganej większości siedmiu stajni. Za zmianą były Ferrari, Red Bull, Toro Rosso, Haas i Alfa Romeo, a przeciw Mercedes, McLaren, Renault, Racing Point i Williams.

Po wyścigu Binotto stwierdził: „Dzisiaj dostaliśmy dobrą walkę. Zazwyczaj oglądamy je w sytuacjach, gdy nie ma jednego bolidu wyraźnie górującego nad resztą stawki. Wydaje mi się, że w trakcie tego weekendu mieliśmy bardzo wyrównaną rywalizację. Sądzę jednak, że nie skorzystaliśmy z doskonałej szansy, jaką było podjęcie decyzji o powrocie do starszej specyfikacji ogumienia”.

„Moim zdaniem jako Formuła 1 powinniśmy byli coś z tym zrobić. Mam wrażenie, że czasem prowadzimy wiele rozmów, z których nic nie wynika. Kończy się na tym, że nie podejmujemy żadnych działań”.

„Wciąż jest mi wstyd ze względu na to, że nie postanowiliśmy zmienić specyfikacji opon na resztę sezonu. Była to świetna szansa, aby zmniejszyć różnice pomiędzy zespołami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.07.2019  Binotto: W Austrii pomogła nam charakterystyka toru
30.06.2019  Ferrari pewne werdyktu sędziów w sprawie Verstappena
22.06.2019  Vettel: Poprawki nie pracują tak, jak oczekiwaliśmy
21.06.2019  Vettel: Spalmy wszystkie papiery z przepisami
17.06.2019  Binotto: Francja może być dla nas kolejnym wymagającym weekendem
Tagi:
Binotto M.
Pirelli
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca