F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2020

W bolidzie Mercedesa doszło do poważnej usterki silnika

Russell: Nie ma mowy, że będziemy tak daleko jak przed rokiem

Norris: McLaren sam powinien tworzyć innowacyjne rozwiązania

22.02.2020

Dobiegają końca prace remontowe na Zandvoort

System DAS może łamać reguły parc ferme

Ricciardo: Czapki z głów przed Mercedesem

Steiner nie jest zaniepokojony osiągami Haasa

Renault zamierza intensywnie rozwijać bolid R.S.20

Haas zdradził przyczynę usterki w bolidzie Kevina Magnussena

Sainz: Nie wiem, czy ponownie powalczymy o czwarte miejsce

21.02.2020

Binotto: Nie jesteśmy równie szybcy, jak nasi rywale

Seidl: W końcu możemy być zadowoleni z zimowych testów

Bottas: Rywalom ciężko będzie skopiować DAS

Williams celuje w regularną walkę o miejsca w Q2

Mercedes wysyła wyraźny sygnał trzeciego dnia testów

Grosjean liczy się z odejściem z Formuły 1 po sezonie 2020

Jehan Daruvala został nowym juniorem Red Bulla

Ricciardo: Tegoroczne testy z Renault są dla mnie dużo normalniejsze

System DAS będzie zakazany od sezonu 2021

Mercedes podkręca tempo na początku trzeciego dnia testów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

F1 zaprezentowała zdjęcia z prac nad bolidem na sezon 2021

Prototyp szykowany z myślą o nowych przepisach sprawdzany był w tunelu w Hinwil.
Mateusz Szymkiewicz, 23 sierpnia 2019, wyświetlenia: 2697<< | lista | T- | T+ | >>

Formuła 1 zaprezentowała zdjęcia z prac nad prototypem bolidu szykowanego z myślą o sezonie 2021.

Liberty Media tworzy nowy zestaw regulacji, który ma pozytywnie wpłynąć na jakość widowiska na torze wyścigowym. Jak potwierdzono, od początku 2019 roku trwają zaawansowane prace rozwojowe w tunelu aerodynamicznym, które mają rozwiać wiele wątpliwości wokół proponowanych rozwiązań.

Największe zmiany mają dotyczyć przedniego oraz tylnego skrzydła, podłogi oraz opon. Przednie skrzydło zostanie uproszczone, natomiast profil tylnego elementu zostanie poprowadzony w taki sposób, by struga powietrza była kierowana nad bolid, aniżeli na rywala z tyłu. Z kolei podłoga ma pozwolić na wprowadzenie do F1 efektu przypowierzchniowego, a zmiany dotyczące opon będą polegały na opracowaniu niskoprofilowego ogumienia na 18-calowe felgi.

Docelowo bolid jadący za rywalem ma tracić w zakręcie maksymalnie 10 procent docisku. Szacuje się, że obecnie wykorzystywane konstrukcje tracą około 50 procent.

Prace rozwojowe w tunelu aerodynamicznym trwają od stycznia tego roku. W marcu po raz pierwszy wykorzystywano model w specyfikacji na sezon 2021, lecz na 13-calowych felgach. Bolid widoczny na zdjęciach był sprawdzany przed Grand Prix Niemiec w tunelu aerodynamicznym Alfy Romeo w Hinwil. Za badania nad finalną wersją odpowiedzialna była niezależna grupa inżynierów, tak, by szwajcarski zespół nie zyskał przewagi nad konkurencją.


Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2020  System DAS będzie zakazany od sezonu 2021
18.02.2020  F1 rozważa dwa terminy dla GP Chin pod koniec sezonu 2020
17.02.2020  Imola zainteresowana zastąpieniem GP Chin w sezonie 2020
13.02.2020  Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2020
12.02.2020  Tegoroczne Grand Prix Chin zostało odroczone
Tagi:
F1 ogólnie
Liberty Media

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca