F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen: Ostrzegałem Haasa o problemach z hamulcami

Duńczyk w końcówce wyścigu w Austin wypadł z toru po awarii przedniej prawej tarczy.
Mateusz Szymkiewicz, 4 listopada 2019, wyświetlenia: 1196<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen ujawnił, że informował zespół Haas niemal przez cały wyścig o problemach z układem hamulcowym.

Duńczyk na dwa okrążenia przed końcem Grand Prix Stanów Zjednoczonych wypadł z toru na dohamowaniu do dwunastego zakrętu. W jego bolidzie doszło do awarii prawej przedniej tarczy hamulcowej, co poprzedziły kłęby czarnego dymu.

Tuż przed opuszczeniem kokpitu Magnussen w przekazie radiowym do zespołu stwierdził: „Mówiłem wam”. 27-latek zapytany później o znaczenie swojego komunikatu, odpowiedział: „Miałem długi pedał hamulca przez cały wyścig i prosiłem, by przyjrzeli się temu, ale nic nie potrafili dostrzec. Temperatura hamulców była właściwa. Kontynuowałem jazdę i wtedy tarcza hamulcowa eksplodowała”.

Szef Haasa – Gunther Steiner, zapytany o awarię w bolidzie Magnussena, dodał: „To było związane z układem hamulcowym. Musimy to przeanalizować, ale nie otrzymaliśmy jeszcze z powrotem bolidu. To był rozczarowujący wynik, ale nie był on niespodzianką. Wiemy gdzie znajdujemy się w tym momencie i nie chcemy tutaj być. Po rozpoczęciu wyścigu zaczęliśmy tracić pozycje, po prostu nie mieliśmy wystarczających osiągów bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
28.11.2023  Magnussen: Nie zamierzam krytykować Haasa
26.10.2023  Steiner: Idziemy w dobrym kierunku
22.10.2023  Magnussen i Hulkenberg dołączą do Astonów w alei serwisowej
Tagi:
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca