|
|
|
|
|
|
Bottas tłumaczy dużą stratę do Hamiltona |
Fin miał problemy z dogrzaniem opon i odpowiednią pracą układu hamulcowego. |
|
•Nataniel Piórkowski, 11 lipca 2020, wyświetlenia: 901 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Valtteri Bottas wyjaśnił powody bardzo dużej straty do zdobywcy pole position – zespołowego kolegi z Mercedesa, Lewisa Hamiltona.
Bottas zakończył sobotnią sesję z wynikiem gorszym o blisko 1,5s od sześciokrotnego mistrza świata. Fin, który obecnie przewodzi klasyfikacji generalnej, zakończył Q3 na czwartym miejscu, za Maxem Verstappenem z Red Bulla i Carlosem Sainzem z McLarena.
„Nie było łatwo. Na pewno nie myślałem o czwartym polu startowym, ale trudne warunki sprawiają, że trzeba mierzyć się z innymi wyzwaniami. Osobiście miałem dzisiaj problemy z doprowadzeniem ogumienia do odpowiedniej temperatury”.
„Prawy przedni hamulec nie pracował jak należy, był jakby oszklony, przez co nie mogłem tak naprawdę zmaksymalizować potencjału bolidu podczas całych kwalifikacji. To naprawdę ważny czynnik, jeśli chcesz być pewny siebie na mokrym torze. Wszystko sprawiło, że kwalifikacje okazały się dla mnie dość trudne i z całą pewnością rozczarowujące”.
W pierwszym wyścigu sezonu kierowcy Mercedesa musieli niemal przez połowę dystansu wyścigu omijać krawężniki z obawy przed możliwą awarią skrzyni biegów.
Zapytany o to, czy jest pewny, że widmo podobnej usterki nie przeszkodzi mu w osiągnięciu dobrego wyniku w GP Styrii, Bottas odparł: „Naprawdę mam taką nadzieję. Miło byłoby pojechać wyścig maksymalnym tempem. Wszystkiego dowiemy się dopiero jutro, bo w treningach nie mogliśmy przejechać pełnego dystansu wyścigu. Wiemy tylko, że bolid jest szybki. To ważne”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|