F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Tsunoda przeprosił zespół za komentarze po kwalifikacjach

Japończyk przyznaje jednak, że chce ustalić źródło rozbieżności w informacjach zwrotnych.
Nataniel Piórkowski, 9 maja 2021, wyświetlenia: 843<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yuki Tsunoda przeprosił team AlphaTauri za sugestie o tym, jakoby bolidy jego i jego zespołowego kolegi – Pierre'a Gasly'ego, różniły się między sobą.

Po odpadnięciu z kwalifikacji na etapie Q1 Tsunoda dał upust swym negatywnym emocjom przez radio zespołowe. Podczas spotkania z mediami zasugerował z kolei, że charakterystyka dwóch bolidów AlphaTauri może się różnić.

Wieczorem Japończyk opublikował oświadczenia w mediach społecznościowych, w którym napisał: „Mam wielkie szczęście mogąc pracować z grupą tak utalentowanych i zaangażowanych osób, które opiekują się moim bolidem. Chciałbym przeprosić zespół za moje dzisiejsze komentarze”.

„Nie mogłem zmaksymalizować potencjału bolidu i byłem sfrustrowany sobą. Dzisiaj wieczorem przeanalizuję dane z moimi inżynierami i postaram się zapewnić, że jutro dokonam postępów”.

W materiałach prasowych AlphaTauri po kwalifikacjach, Tsunoda rozwinął wątek swej frustracji. „Pierre i ja mamy bardzo różne opinie na temat bolidu, nawet wtedy, gdy korzystamy z takich samych ustawień”.

„Muszę zrozumieć, czy wynika to z charakterystyki czy naszych różnych stylów jazdy. Dlatego wraz z inżynierami przyjrzymy się bliżej zebranym danym. Sądzę, że gdy ustalę już ten powód, będę mógł zacząć naprawdę wykorzystywać pełny potencjał bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Ricciardo: Czternaste pole nie jest złe
10.04.2024  Bayer: Tsunoda mentalnie jest w tym roku na innym poziomie
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
25.03.2024  Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii
24.03.2024  Tsunoda: Chcę zwiększyć swoją wartość w oczach innych ekip
Tagi:
Tsunoda Y.
AlphaTauri

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca