F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: Zasłużyłem sobie na kraksę z trzeciego treningu

Hiszpan podkreśla, że jego zdaniem tory F1 nie powinny wybaczać błędów.
Nataniel Piórkowski, 4 wrze?nia 2021, wyświetlenia: 570<< | lista | T- | T+ | >>

Carlos Sainz uważa, że zasłużył sobie na kraksę w trzecim treningu przed Grand Prix Holandii.

Sainz poważnie uszkodził swój bolid, gdy uderzył w bariery Tecpro okalające trzeci zakręt.

Pomimo opóźnienia w transporcie SF21 do garażu, mechanikom Ferrari udało się ukończyć wszystkie prace naprawcze przed czasówką.Hiszpan mógł mówić jednak o szczęściu, bo w wyniku incydentu uszkodzeniu nie uległa skrzynia biegów.

„Po pierwsze, mogliśmy wziąć udział w kwalifikacjach tylko dzięki naszym mechanikom. Bolid wrócił do naszego garażu dopiero 20 minut po zakończeniu treningu. To sprawiło, że presja czasu stała się jeszcze bardziej nieznośna. Chłopaki wykonali niesamowitą pracę, aby złożyć wszystko w jedną całość i pozwolić mi wyjechać na tor”.

„Czasem zdarza nam się wiele mówić na temat tego, że kierowcy Formuły 1 są bardzo wyjątkowi, ale mechanicy są nie z tej ziemi. Dzisiaj nasza ekipa poradziła sobie wyśmienicie. Później czuliśmy ciśnienie w Q1, czerwone flagi, brak wiary w siebie, brak zaufania do bolidu...”.

„Na szczęście krok po kroku udało mi się to wszystko odbudować i zaliczyłem bardzo mocne okrążenie w Q3, które pomogło mi w zakwalifikowaniu się do TOP5”.

Sainz podkreślił, że jego incydent oraz kraksy kierowców Williamsa – George'a Russella i Nicholasa Latifiego, do których doszło w sobotę, pokazują, że Zandvoort nie wybacza błędów.

„Pod względem wyzwań, to mam wrażenie, że po Monako i Baku jest to największe wyzwanie dla kierowców w całym sezonie. Uwielbiam to. Zjedziesz centymetry od optymalnej linii i od razu czujesz niższą przyczepność, jest trochę piasku”.

„Ja minąłem wierzchołek może o 20 centymetrów, trafiłem na brudny fragment nawierzchni, może w górę uniosło się trochę pyłu i to wystarczyło, aby na tym torze doszło do kraksy”.

„To właśnie sprawia, że ten tor jest takim wyzwaniem, ale z drugiej strony daje też kierowcy wielką przyjemność z jazdy. Wiesz, że nie możesz się pomylić ani o centymetr. Dzisiaj widzieliśmy, jak kierowcy płacą za to cenę w kwalifikacjach. Ja poniosłem ją w FP3. W sumie sam sobie na to zasłużyłem. 20 centymetrów pomyłki i lądujesz na barierze. Takie powinny być tory. Tak powinna wyglądać F1. Kierunek w jakim poszliśmy dziesięć lat temu jest bardzo niefortunny”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
18.04.2024  Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
Sainz C.
F1 ogólnie
Zandvoort

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca