F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2022

Krack: Kwalifikujemy się za daleko, by zdobywać większe punkty

Perez: Jestem za młody, by rozważać zakończenie kariery

Rosberg: Książę Albert uczestniczy w negocjacjach z Formułą 1

Szafnauer: Będziemy oczekiwać odszkodowania za Piastriego

06.08.2022

Wolff: Audi mogłoby wnieść więcej jakości do F1 niż Andretti

05.08.2022

Alonso: Nie ma potrzeby omawiania z Oconem manewrów z Węgier

Motorsport: McLaren poinformował Ricciardo o rozwiązaniu umowy

RacingNews365: Umowa Alpine z Piastrim na sezon 2023 jest nieważna

Marko: Decyzja Vettela o odejściu z F1 jest absolutnie właściwa

Monchaux: Zhou jest jedną z większych sensacji sezonu 2022

De Vries: Pochlebiają mi plotki łączące mnie z Williamsem

Marko: Ferrari w tym sezonie robi wszystko źle

RTL: Haas wstrzymał rozmowy kontraktowe z Schumacherem

04.08.2022

Gasly: Odbyłem długą dyskusję z FIA na temat limitów toru

Verstappen: Red Bull nie może sobie pozwolić na potknięcia

De la Rosa: Aston potrzebuje kierowcy kalibru Alonso

Domenicali: Jestem gotowy zaoferować Vettelowi rolę w strukturach F1

Hamilton: Podwójne podium to ogromny sukces

03.08.2022

Porsche naciska na zatrudnienie Schumachera w AlphaTauri?

Lista startowa na sezon 2023

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Tsunoda: Wyścig w Austin był moim jak dotąd najlepszym w F1

Kierowca AlphaTauri zdobył w Teksasie pierwsze punkty od Grand Prix Węgier.
Maciej Wróbel, 30 pa?dziernika 2021, wyświetlenia: 400<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yuki Tsunoda uważa, że ostatnie Grand Prix Stanów Zjednoczonych było jak dotąd jego najlepszym występem w Formule 1.

Zawodnik z Sagamihary w ubiegły weekend po raz czwarty zameldował się w trzecim segmencie czasówki, zajmując w niej 10. miejsce. W wyścigu zdołał zyskać jedną pozycję i finiszował dziewiąty za ośmioma samochodami najlepszych czterech ekip – Red Bulla, Mercedesa, McLarena i Ferrari. 21-latek był też oprócz Carlosa Sainza jedynym kierowcą, który przystępował do rywalizacji na miękkich oponach.

Po wyścigu Tsunoda nie krył zadowolenia ze zdobycia pierwszych punktów od czasu sierpniowego Grand Prix Węgier. „To był dobry krok naprzód” – powiedział Japończyk. „Od dawna nie było punktów, a uważam, że szczególnie od Turcji zrobiłem duże postępy. Koniec końców popełniłem tam błąd, ale poprawiłem wiele rzeczy i dowiozłem samochód do mety”.

„Byłem całkiem konsekwentny, a do tego uważam, że to był [Austin] najlepszy jak do tej pory wyścig, jaki pojechałem w tym sezonie, nawet przy tak trudnej sytuacji. Uważam, że potrzebuję dużo przestrzeni, muszę się uczyć, więc chcę naciskać i chcę bardziej regularnie zdobywać punkty”.

W ostatnich wyścigach kierowca AlphaTauri dał się nieco we znaki kierowcom Mercedesa. W Turcji przez kilka okrążeń powstrzymywał Lewisa Hamiltona, natomiast w Teksasie był w stanie przez pewien okres skutecznie bronić się przed Valtterim Bottasem, którego 21-latek wyprzedził jeszcze na starcie.

„Zazwyczaj tracę mnóstwo pozycji na pierwszym okrążeniu” – kontynuuje Tsunoda. „Tym razem zyskałem parę pozycji, poszedłem nieco bardziej agresywnie w porównaniu z innymi wyścigami i wyszło w porządku, więc będę tak robił częściej”.

„Jestem zadowolony, szczególnie że mój kolega niestety musiał się wycofać i to ja byłem odpowiedzialny za zdobycie punktów, co jest ważne w kontekście klasyfikacji kostruktorów. Nawet małe punkty mogą być czymś wielkim na końcu, więc cieszę się z tego, czego udało mi się dokonać”.

„Zdecydowanie jednak nie było łatwo. Naprawdę męczyłem się z podsterownością tyłu przy dużych prędkościach, ale koniec końców, dzięki komunikacji z inżynierami udało nam się to poprawić przy użyciu przełączników i zdołałem dowieźć ten wynik do mety. Myślę, że poczyniłem też spory krok naprzód jeśli chodzi o komunikację pomiędzy mną a inżynierami”.

Japończyk stwierdził również, że wie, w jakich obszarach może się poprawić przed kolejnym wyścigiem. „Uważam, że muszę nieco podkręcić tempo już od pierwszego treningu. W pierwszej sesji w Austin byłem osiemnasty, w drugiej szesnasty, przez co zespół i inżynierowie stawiają przy mnie znaki zapytania. Muszę też pomyśleć trochę nad strategią na kwalifikacje. Trzeba poprawić te rzeczy już od kolejnej rundy i to na nich będę się koncentrował”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2022  Tost: Tsunoda ma dobrą szansę na utrzymanie posady w AlphaTauri
14.07.2022  Gasly: AlphaTauri ma obecnie najwolniejszy samochód w F1
05.07.2022  Tsunoda wziął na siebie odpowiedzialność za kolizję z Gasly'm
01.07.2022  Gasly: Silverstone obnażyło słabości AlphaTauri
17.06.2022  Tsunoda wystartuje z końca stawki do Grand Prix Kanady
Tagi:
Tsunoda Y.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca