F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2023

Lista startowa na sezon 2024

Blick: Williams rozważa angaż Felipe Drugovicha

Benoit: Hulkenberg prowadził rozmowy kontraktowe z Sauberem

Oscar Piastri przedłuża kontrakt z McLarenem

18.09.2023

AMuS: AlphaTauri ogłosi nową umowę z Tsunodą na Suzuce

Horner: Dyrektywa techniczna nie wymusiła żadnych zmian w RB19

Hamilton: Na miejscu Russella nie zjechałbym chyba na drugi pit stop

Ocon: Awaria skrzyni biegów pozbawiła nas dobrego wyniku

Lawson: Muszę popracować nad startami

17.09.2023

Perez z karą czasową za incydent z udziałem Albona

Verstappen niewzruszony końcem rekordowej serii zwycięstw

Leclerc rozczarowany funkcją pomocnika Sainza w GP Singapuru

Wolff nie zamierza krytykować Russella za nadmierne ryzyko

Russell przeprasza zespół za błąd z ostatniego okrążenia

Norris: Uderzyłem o tę samą bandę, co Russell

Sainz: Nasza taktyka obronna była perfekcyjna

GP Singapuru: wyniki wyścigu

GP Singapuru: najszybsze okrążenia w wyścigu

Carlos Sainz wygrywa po niesamowitej walce w Singapurze

Guanyu Zhou wystartuje do GP Singapuru z alei serwisowej

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marko: Mercedes nie odpuści tegorocznych mistrzostw

Konsultant Red Bulla spodziewa się pod koniec sezonu walki trzech zespołów.
Mateusz Szymkiewicz, 30 marca 2022, wyświetlenia: 1542<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko nie wierzy, by Mercedes już na tym etapie odpuścił walkę o tytuły w sezonie 2022.

Niemiecki producent ma za sobą problematyczny start mistrzostw. Bolid W13 jest zaledwie trzecim najszybszym w stawce, natomiast jednostka przygotowana na ten rok ustępuje osiągami pakietom Ferrari oraz Red Bulla.

Pojawiły się już pierwsze sugestie, że strata Mercedesa jest już zbyt duża, by mógł w tym roku podjąć walkę o najwyższe laury. Mimo to konsultant Red Bull Racing jest przekonany, że na pewnym etapie stajnia z Brackley wkroczy do ścisłej czołówki i utrudni zadanie jego ekipie.

„Hamilton jest tylko dziewięć punktów za Verstappenem” – powiedział Helmut Marko dla ServusTV. „Jestem przekonany, że jeszcze wrócą. Nie spisują tegorocznych mistrzostw na straty. Prawdopodobnie zakończymy sezon pojedynkiem trzech zespołów. Ferrari pracuje w stylu zbliżonym do naszym. Cechuje ich pasja, emocje, podejście sportowców oraz szacunek. Można to odczuć w każdym obszarze. Mamy konkurencyjną relację nie tylko wśród kierowców, ale także pomiędzy inżynierami”.

Austriak nie wierzy również w rewelacje, iż sam silnik Mercedesa w Dżuddzie generował stratę na poziomie pół sekundy do konkurencji. „Różnica nie jest aż tak ogromna. Mimo to z silnikiem z pewnością są do tyłu” – dodał Marko.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.09.2023  Hamilton: Na miejscu Russella nie zjechałbym chyba na drugi pit stop
17.09.2023  Wolff nie zamierza krytykować Russella za nadmierne ryzyko
17.09.2023  Russell przeprasza zespół za błąd z ostatniego okrążenia
17.09.2023  Wolff: Z uwagą śledzimy kroki prawne podejmowane przez Massę
16.09.2023  Russell: Spróbujemy zmusić Ferrari do błędu
Tagi:
Mercedes
Marko H.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca