F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2022

Vettel: Kryzys klimatyczny kwestionuje dalszy sens startów w F1

Kallenius: Mercedes pozostanie w F1 mimo tegorocznych problemów

Szafnauer: Rozmowy kontraktowe z Alonso ruszą na Silverstone

12.05.2022

Binotto: Przewaga Red Bulla wynosi tylko około 0,2 sekundy

Verstappen: 'Kartingowa' szykana w Miami nie pasuje do bolidów F1

Mercedes nie zna przyczyny słabego tempa w GP Miami

Ricciardo: Mniejsza ilość napoju wpłynęła na mój wyścig w Miami

11.05.2022

Verstappen: Miami nie stanowi zagrożenia dla Monako

Perez: Rozmawiam już z Red Bullem o nowej umowie

R. Schumacher: Charaktery Micka i Steinera nie pasują do siebie

Miami otwarte na modyfikacje toru przed edycją w sezonie 2023

Capito: Williams jest gotowy na rozmowy z Audi

09.05.2022

Horner: Ferrari mogło wywalczyć dublet w Miami

Perez: Mogłem wygrać w Miami, gdyby nie problem z silnikiem

Vettel: Kolizja z Mickiem była głupia dla nas obu

Binotto: Liczymy, że Red Bull wydał już większość budżetu na poprawki

Capito: Tegoroczna posada Latifiego jest niezagrożona

Alonso stracił miejsce w punktowanej dziesiątce

Verstappen: Ten wyścig był niczym pojedynek bokserski

08.05.2022

Sainz: Trzecie miejsce to przyzwoity rezultat

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Binotto: Przewaga Red Bulla wynosi tylko około 0,2 sekundy

Charles Leclerc podkreśla jednak, że Ferrari musi poprawić się w kwestii degradacji opon.
Maciej Wróbel, 12 maja 2022, wyświetlenia: 1552<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari, Mattia Binotto, wierzy, że rzeczywista przewaga Red Bulla wynosi obecnie jedynie 0,2 sekundy na okrążeniu.

Podczas weekendu na torze Imola Red Bull wprowadził poprawki aerodynamiczne oraz zmniejszył wagę bolidu, co wówczas dało stajni z Milton Keynes wyraźną przewagę tempa nad Ferrari. Verstappen zdominował Grand Prix Emilii-Romanii, a Sergio Perez finiszował drugi, skutecznie odpierając ataki Charlesa Leclerca.

Holender zwyciężył także w bezpośrednim pojedynku z Leclerkiem w Miami i kolejny raz zredukował stratę do Monakijczyka w klasyfikacji generalnej. Ferrari, które do tej pory wstrzymywało się z wprowadzaniem poprawek do F1-75, ma je przywieźć na zbliżające się Grand Prix Hiszpanii.

Mimo porażek w dwóch ostatnich wyścigach, Mattia Binotto zachowuje spokój. „Jeśli chodzi o ocenę osiągów i to, jak Red Bull rozwinął się w porównaniu do nas, to czy powinno nas to niepokoić? Nie sądzę” – stwierdził szef Scuderii. „Nie wydaje mi się, by różnica była zbyt wielka. To kwestia maksymalnie paru dziesiątych sekundy i nie zapominajmy, że w Miami zajęliśmy pierwszy rząd na starcie”.

„W kwalifikacjach mieliśmy lepsze osiągi niż Red Bull, więc patrząc całościowo, nie sądzę, by istniała duża różnica pomiędzy Red Bullem, a Ferrari. Jeśli coś może nas niepokoić, to to, jak bardzo się rozwijają biorąc pod uwagę limit budżetowy. Lepszym słowem niż 'niepokój' będzie chyba jednak nadzieja, ponieważ na pewnym etapie będą musieli się zatrzymać”.

Choć różnice czasowe na okrążeniu pomiędzy pretendentami do tytułu wśród konstruktorów są bardzo niewielkie, to zachodzi pomiędzy nimi do dużego kontrastu w kwestii tego, jak te czasy są osiągane – Red Bull osiąga lepsze prędkości na prostych, podczas gdy Ferrari cieszy się przewagą w zakrętach.

Lider klasyfikacji generalnej, Charles Leclerc, wskazuje jednak na degradację opon jako obszar, który Ferrari musi poprawić. Monakijczyk uważa, że na początku sezonu Scuderia wyglądała pod tym kątem lepiej niż rywal z Milton Keynes, podczas gdy obecnie role się odwróciły.

„W wyścigu, szczególnie na tych bardziej miękkich mieszankach, pośrednich i miękkich, wygląda na to, że pod kątem tempa wyścigowego Red Bull wydaje się nieco mocniejszy i lepiej zarządza tymi oponami” – stwierdził Leclerc. „W kwalifikacjach zawsze doprowadzamy opony do pracy w optymalnym oknie, co nam pomaga. Na dłuższych przejazdach zmagamy jednak z nimi trochę bardziej niż oni”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.05.2022  Horner: Ferrari mogło wywalczyć dublet w Miami
09.05.2022  Binotto: Liczymy, że Red Bull wydał już większość budżetu na poprawki
07.05.2022  Leclerc: W niedzielę czeka nas ciężka przeprawa z Red Bullem
07.05.2022  Sainz cieszy się z powrotu do czołówki po piątkowej kraksie
07.05.2022  Sainz: Bolid Ferrari cały czas mnie zaskakuje
Tagi:
Ferrari
Red Bull
Leclerc C.
Binotto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca