|
|
|
|
|
|
Sainz: Musiałem pojechać agresywnie |
Zawodnik Ferrari przedstawił swoją perspektywę kontaktu z bolidem Verstappena. |
|
•Nataniel Piórkowski, 12 listopada 2022, wyświetlenia: 498 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Carlos Sainz przedstawił swoją perspektywę incydentu z Maxem Verstappenem, do którego doszło w drugiej połowie sprintu w Sao Paulo.
Sainz wystartował z piątego miejsca, ale sprawnie przebił się do pierwszej trójki, po wyprzedzeniu Lando Norrisa i Kevina Magnussena.
Na pięć okrążeń przed metą, Hiszpan zbliżył się do Verstappena, który spadł na drugie miejsce po przegranym pojedynku z George'em Russellem.
Reprezentant Ferrari podjął próbę ataku w pierwszym zakręcie, jednak zahaczył tyłem swojego bolidu o przednie skrzydło konstrukcji RB18, uszkadzając w niej lewą końcówkę przedniego skrzydła.
„Na pierwszych okrążeniach udało mi się odrobić kilka pozycji, dołączając do rywalizacji z Maxem i George'em. Musiałem być agresywny, bo wiedziałem, że jutro otrzymam karę [za wymianę silnika]. Wydaje mi się jednak, że druga lokata była dzisiaj naszym maksimum”.
„Kiedy wyprzedzasz Red Bulla, to albo hamujesz bardzo późno, albo zostajesz w tyle. Są nieziemsko szybcy na prostych. Przepraszam za drobny kontakt, ale takie są wyścigi. Czasem musisz tak pojechać, jeśli chcesz zwieńczyć manewr”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|