F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Robson: Kosztowne kraksy Sargeanta przyćmiewają jego rozwój

Brytyjczyk zapewnia też, że Williams dysponuje wystarczająco dużą ilością części zamiennych.
Maciej Wróbel, 27 wrze?nia 2023, wyświetlenia: 736<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu osiągów Williamsa, Dave Robson, stwierdził, że „stale dokonywane” przez Logana Sargeanta postępy są skutecznie przyćmiewane przez jego kolejne wypadki.

Powrót do startów po letniej przerwie okazał się niezwykle trudny dla Logana Sargeanta. Drugi z kierowców Williamsa na swoim koncie wciąż nie ma ani jednego punktu, a do tego popełnia liczne, kosztowne błędy. Po dwóch wypadkach w Zandvoort, Amerykanin tym razem doszczętnie rozbił samochód w kwalifikacjach w Japonii.

Dave Robson zwraca jednak uwagę na dokonywane przez Sargeanta postępy i jego malejącą stratę do Alexandra Albona – w trzeciej sesji treningowej na Suzuce 22-latek okazał się szybszy od zespołowego partnera. „Cóż, nieuchronnie trafią one na pierwsze strony gazet, prawda?” – zapytał retorycznie Robson w rozmowie z Motorsport.com, gdy zapytano go o wypadki Sargeanta.

„Uważam, że to w pewnym stopniu maskuje jego osiągi, a w ten weekend wyglądały one naprawdę dobrze. To bardzo trudny tor, a tymczasem on poradził sobie bardzo dobrze w piątek, budował na tym w sobotę, a potem stracił panowanie w ostatnim zakręcie pierwszego kółka. I to naprawdę był bardzo niewielki błąd”.

„Po prostu w tym zakręcie, gdy tylko dotkniesz trawy, to automatycznie znajdujesz się w poważnych tarapatach i to była wielka szkoda. Uważam jednak obiektywnie, że te wypadki od Zandvoort przyćmiewają to, co wyraźnie wskazywało na stałą i zdecydowaną poprawę”.

Brytyjczyk przestrzega jednak, że kolejnymi ewentualnymi wypadkami Sargeant ryzykuje jazdę z częściami w coraz starszej specyfikacji – już podczas Grand Prix Japonii Amerykanin był zmuszony skorzystać ze starszej wersji przedniego skrzydła.

„W pewnym stopniu kończy się to tym, że musisz wstrzymać się z nową specyfikacją, ponieważ – tak jak w przypadku wszystkich produktów o długim terminie realizacji – jest już za późno na produkcję nowych elementów, nawet, jeśli masz na to czas i pieniądze”.

Robson nie sądzi jednak, by dodatkowe części zamienne dla Sargeanta miały większy wpływ na przyszłoroczny budżet zespołu. „Prawdopodobnie nie wpłynie to zbytnio na przyszły rok, ponieważ mamy wystarczająco dużo części. Stało się to wyzwaniem bardziej pod kątem logistycznym. Jak wiele części chcemy tak naprawdę przywieźć na tor? Co wysyłamy na kolejny, a co wysyłamy z powrotem do Wielkiej Brytanii?”

„Nie sądzę więc, by była w zespole jakaś wielka panika. Musimy naprawić to podwozie, co pochłonie trochę czasu w fabryce. Poza tym jednak mamy wystarczająco dużo części, by móc iść dalej” – zakończył Robson.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
04.05.2024  Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele
03.05.2024  Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami
03.05.2024  RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em
02.05.2024  Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024
Tagi:
Williams
Sargeant L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca