F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Honda podsumowuje swoje testy w Malezji

"Zmierzamy we właściwym kierunku, jednak musimy jeszcze wiele rzeczy ulepszyć".
Menuna & Maraz, 31 marca 2007, wyświetlenia: 2202<< | lista | T- | T+ | >>
Honda zakończyła wczoraj swoje czterodniowe przygotowania do najbliższego Grand Prix, które odbędzie się w przyszłym tygodniu w Malezji. Testy na torze Sepang miały początkowo trwać tylko trzy dni, ale niekorzystne warunki pogodowe w czwartek skłoniły zespoły w nich uczestniczące do zmiany planów.

Rubens Barrichello rozpoczął testy we wtorek od sprawdzenia nowych udoskonaleń aerodynamicznych do bolidu RA107. Brazylijczyk przejechał 83 okrążenia po oferującym z każdym kolejnym przejazdem coraz lepszą przyczepność torze, sprawdzając przydatność nowych rozwiązań głównie na dłuższych dystansach.

Środowe testy Barrichello zaczął od przygotowania ustawień bolidu na nagumowany tor. Niestety, kiedy rozpoczął swoje pierwsze pełne okrążenie, w jego samochodzie nastąpiła awaria silnika. Po zamontowaniu nowej jednostki napędowej Rubens zakończył testy nowego pakietu aerodynamiczne, przejeżdżając w sumie 35 okrążeń i po południu przekazał RA107 w ręce Jensona Buttona, który przejechał 24 okrążenia przygotowując się do swojego pełnego dnia testów czwartek.

Nocne opady deszczu spowodowały, że tor przez większość część porannej sesji w czwartek był mokry. Nie zraziło to jednak Brytyjczyka, który dzięki temu miał po raz pierwszy okazję poprowadzić RA107 na deszczowych oponach. Po wyschnięciu toru Jenson przeprowadził dalsze testy nowego pakietu aero, pracując jednocześnie nad mechanicznymi ustawieniami auta, zanim ponownie zaczął padać deszcz. Później zaliczył jeszcze dwa przejazdy na deszczowych oponach i jego łączny dorobek wyniósł w czwartek 95 okrążeń.

W piątkowy poranek Button zakończył swój program testów aerodynamicznych, przejeżdżając po suchym torze 37 okrążeń. Po południu samochód przejął kierowcy testowy Christian Klien, jednak jego jazdę ograniczyły kolejne intensywne opady deszczu, z powodu których Austriak przejechał zaledwie 24 okrążenia.

Jenson Button:
„W tym tygodniu testowaliśmy głównie nowe części aero, próbując rozwiązać niektóre z problemów, jakie mieliśmy w Australii. Bolid spisuje się zdecydowanie lepiej na torze Sepang, częściowo z powodu tego, że stabilność podczas hamowania nie odgrywa tu aż tak istotnej roli, ale jest to także zasługa postępu dokonanego przez nas w tym tygodniu. Oczywiście nie rozwiązaliśmy jeszcze wszystkich trapiących nas problemów i nadal czeka nas dużo pracy, ale wykonaliśmy mały krok naprzód. Pogoda była dosyć zmienna, ale dzięki temu po raz pierwszy mogłem wypróbować zachowanie bolidu RA107 na deszczowych oponach”.

Rubens Barrichello:
„Mieliśmy bardzo napięty program testów na torze Sepang w tym tygodniu, którego celem była poprawa osiągów samochodu po słabym występie w Australii. Pracowaliśmy głównie nad aerodynamiką i systemami kontrolnymi, co pozwoliło nam uzyskać kilka wskazówek na temat tego jaką drogą powinniśmy podążyć. Nowe elementy aero poprawiły nieco balans samochodu, ale zdajemy sobie sprawę, że jest jeszcze sporo do zrobienia”.

Jacky Eeckelaert, szef działu inżynierii:
„Nasz program czterodniowych testów na torze Sepang był w głównej mierze poświęcony na rozwój aerodynamiki. Jak już powiedzieli sami kierowcy, zmierzamy we właściwym kierunku, jednak musimy jeszcze wiele rzeczy ulepszyć, aby samochód stał się konkurencyjny. Przetestowaliśmy również kilka nowych pomysłów w elektronicznych systemach kontrolnych, które przyniosły pozytywny rezultat. Będziemy teraz pracować tak ciężko jak to tylko możliwe, aby uzyskać dobre rezultaty w pozostałych dwóch wyjazdowych wyścigach w Malezji i Bahrajnie”.

Źródło: HondaRacingF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
Honda
Barrichello R.
Button J.
Eeckelaert J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rakes, 31.03.2007 15:38[!]
Od przyszłego sezonu "wchodzi" zakaz używania systemu kontroli trakcji Podejrzewam, że wyjdzie to Hondzie na dobre bo ich system do najlepszych nie należy :)
Jakuzo, 31.03.2007 16:12[!]
A skad mozesz to wiedziec...
narf, 31.03.2007 17:32[!]
w 2008 rubens znowu bedzie nas raczyl wypowiedziami typu "musze sie przyzwyczaic do" (w 2006 do zespolu, w 2007 do opon, a w 2008 do praku tc - zawsze cos wymysli) i "jest coraz lepiej, ale jestesmy poza czolowka, wiec zdajemy sobie sprawe, ze jest jeszcze sporo do zrobienia" bla bla bla.
w f1racing byl wywiad z buttonem oraz haydenem i jens mowil, ze rubinho dosc mocno polega na systemie kontroli trakcji, takze barrichello juz raczej do (rychlego?) konca kariery bedzie sie "szwendal" poza pierwsza 10tka..
jędruś, 31.03.2007 18:26[!]
Ciekawe ciekawe co oni w aero poprawili... Już niedługo się o tym przekonamy.
im9ulse, 31.03.2007 20:20[!]
narf -> w 2008 juz go w Hondzie nie bedzie...zaloze sie o wszystko ;> Zreszta caly ten news traktuje z przymrozeniem psycho fana - ilez to juz razy obiecywali mistrzostwo ;) a ja jak glupek ciagle czekam wiernie im kibicujac
woyteck, 31.03.2007 23:59[!]
im9ulse -> z ust mi to wyjąłeś! też czekam na ich zwycieską formę.. ale przestałem się już emocjonować bo światełka w tunelu wciąż nie widać :-(
sniezek, 05.04.2007 18:53[!]
Honda - The power of dream!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca