F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

Kolizja na starcie nie zatrzymała Francuza na drodze do wygranej.
Jakub Ziółkowski, 23 marca 2024, wyświetlenia: 554<< | lista | T- | T+ | >>


Isack Hadjar wygrał emocjonujący sprint Formuły 2 w Melbourne. Pomimo kolizji na starcie, Francuz dojechał do mety na pierwszym miejscu przed Stankiem i Haugerem.

Roman Stanek dobrze wystartował z pierwszego pola, jednak za nim natychmiast doszło do wypadku. Hadjar świetnie ruszył, podobnie jak Marti. Słabszy start zaliczył jednak Bortoleto. Hadjar natychmiast zszedł do prawej. W tym samym czasie Bortoleto odbił do lewej. Jadący między nimi Marti nie mógł zareagować — zarówno on, jak i Bortoleto wypadli z toru, wpadając na barierę. Nikomu na szczęście nic się nie stało, a na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa.

Co ciekawe, start Hadjara był tak dobry, że pomimo udziału w kolizji zdołał wyprzedzić Stanka na dojeździe do pierwszego zakrętu. Zaskoczony Czech musiał pogodzić się z utratą prowadzenia. Trzeci był Aron przed: Maloneyem, Mainim, Antonelli, Verschoorem, O'Sullivanem, Haugerem i Colapinto.

Neutralizacja zajęła aż sześć okrążeń. Hadjar odjechał na restarcie Stankowi. W pierwszym zakręcie Victor Martins wyprzedził Durksena w walce o 12. pozycję. Fatalne pierwsze okrążenie po restarcie zaliczył lider klasyfikacji generalnej, Zane Maloney. Kierowca z Barbadosu wypadł z toru w szóstym zakręcie, wracając na tor na dziesiątej pozycji. Tym samym na czwartą lokatę awansował Kush Maini.

Na 8. okrążeniu Dennis Hauger wyprzedził O'Sullivana. Norweg awansował tym samym na siódmą lokatę. Tymczasem z przodu Hadjar zdecydowanie odjechał Stankowi, który był bardziej zajęty utrzymaniem drugiego miejsca przed Aronem. Czech dość agresywnie zmieniał linię wyścigową przy obronie pozycji. Wolne tempo Stanka sprawiło, że w walce o drugie miejsce w pewnym momencie uczestniczyło pięć samochodów. Maini wyprzedził Arona i wskoczył na trzecie miejsce. Estończyk spadł też za Antonelliego i Verschoora, którzy jednocześnie się obrócili w dwunastym zakręcie. Aron musiał uciekać na pobocze, tracąc przy tym wiele pozycji. Antonelli i Verschoor musieli wycofać się z wyścigu, a Bernd Maylander ponownie wyjechał na tor.

Hadjar dalej prowadził przed Stankiem. Trzecie miejsce należało do Mainiego, który był największym wygranym zamieszania. Dalej jechał duet MP Motorsport: Hauger przed Colapinto. Szósty O'Sullivan jechał przed Miyatą i Martinsem — Francuz jechał na ósmym miejscu po starcie z 21. pola.

Restart nastąpił pod koniec czternastego kółka. Aron ponownie wypadł z toru, tym razem spadając na ostatnią lokatę, Estończyk powrócił do swoich mechaników na wymianę przedniego skrzydła. Podobnie jak na początku wyścigu, Stanek bardziej skupiał się na obronie drugiego miejsca niż nad gonieniem Hadjara. W międzyczasie Joshua Durksin obrócił się w dziesiątym zakręcie. Paragwajczykowi udało się wrócić do rywalizacji.

Na pięć okrążeń przed końcem piąty Colapinto zakomunikował swojemu inżynierowi, że jest szybszy od jadącego przed nim Haugera. Argentyńczyk chciał wymusić na swojej ekipie zastosowanie poleceń zespołowych, jednak jego inżynier natychmiast przywrócił go do skupienia się próbie wyprzedzenia Norwega.

Na 19. okrążeniu Victor Martins wyprzedził O'Sullivana w walce o siódme miejsce. Francuz nadrabiał straty z wczorajszych kwalifikacjach i starcie z 21. pozycji. O'Sullivan natychmiast znalazł się pod naciskiem ze strony Bearmana i Maloneya w walce o ostatnie punktowane miejsca.

Na przedostatnim okrążeniu Maini musiał odpuścić walkę o drugą lokatę. Jadący za nim Hauger wyglądał na bardzo szybkiego. Norweg wyprzedził Mainiego odważnym manewrem po zewnętrznej w dziewiątym zakręcie, zapewniając sobie tym samym miejsce na najniższym stopniu podium, za Hadjarem i Stankiem. Czwarty był Maini, a za nim do mety dojechali: Colapinto, Miyata, Martins, Bearman, O'Sullivan i Crawford.

Klasyfikacje generalne

Formula 2 > 2024 > Australia 1 (sprint), Albert Park - 5,278 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 23Roman StanekTridentDallara F2 20242343:59,33710
2. 11Dennis HaugerMP MotorsportDallara F2 202423+0:00,3498
3. 9Kush MainiInvicta RacingDallara F2 202423+0:01,7546
4. 12Franco Colapinto (D)MP MotorsportDallara F2 202423+0:02,3935
5. 6Ritomo Miyata (D)Rodin MotorsportDallara F2 202423+0:02,9844
6. 20Isack HadjarCampos RacingDallara F2 202423+0:03,1733
7. 1Victor MartinsART Grand PrixDallara F2 202423+0:03,6392
8. 2Zak O'Sullivan (D)ART Grand PrixDallara F2 202423+0:06,6151
9. 7Jak CrawfordDAMS Lucas OilDallara F2 202423+0:07,297
10. 5Zane MaloneyRodin MotorsportDallara F2 202423+0:07,921
11. 8Juan Manuel CorreaDAMS Lucas OilDallara F2 202423+0:10,156
12. 14Enzo FittipaldiVan Amersfoort RacingDallara F2 202423+0:11,864
13. 25Taylor Barnard (D)PHM AIX RacingDallara F2 202423+0:15,612
14. 3Oliver BearmanPrema RacingDallara F2 202423+0:16,095
15. 15Rafael Villagomez (D)Van Amersfoort RacingDallara F2 202423+0:16,269
16. 16Amaury CordeelHitech Pulse-EightDallara F2 202423+0:35,544
17. 24Joshua Durksen (D)PHM AIX RacingDallara F2 202423+0:44,447
18. 17Paul Aron (D)Hitech Pulse-EightDallara F2 202423+1:12,351
Niesklasyfikowani
4Andrea Kimi Antonelli (D)Prema RacingDallara F2 20249
22Richard VerschoorTridentDallara F2 20249
10Gabriel Bortoleto (D)Invicta RacingDallara F2 20240
21Josep Maria Marti (D)Campos RacingDallara F2 20240
Najszybsze okrążenie: Isack Hadjar (Campos Racing) - 1:31,573 na 16 okrążeniu (+1 pkt.)
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne
23.03.2024  Isack Hadjar z karą czasową za kolizję z Martim i Bortoleto
22.03.2024  Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii
09.03.2024  Enzo Fittipaldi zwycięża w głównym wyścigu w Dżuddzie
08.03.2024  Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu
Tagi:
Albert Park
F2

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca