|
|
|
|
|
|
GP2: Glock najszybszy podczas treningów na Silverstone |
Wyniki i opis piątkowej sesji treningowej serii GP2 w Wielkiej Brytanii. |
|
•Marek Roczniak, 6 lipca 2007, zmieniony 06.07.2007 19:34, wyświetlenia: 1891 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Timo Glock pokonał minimalnie lokalnego bohatera Mike'a Conwaya (Super Nova) podczas piątkowej sesji treningowej poprzedzającej kwalifikacje do sobotniego wyścigu serii GP2 na torze Silverstone. Kierowca zespołu iSport okazał się szybszy o 0,059 sekundy od aktualnego mistrza Brytyjskiej Formuły 3, który o mały włos nie wypadł z toru z powodu silnego wiatru w zakręcie Copse.
Trzeci Kazuki Nakajima (DAMS) stracił już blisko 0,3 sekundy do Glocka, a tuż za nim uplasowali się dwaj Brazylijczycy – Bruno Senna (Arden) i Lucas di Grassi (ART Grand Prix). Senna podobnie jak Conway także miał w pewnym momencie problemy z pokonaniem zakrętu Copse, co dla niego zakończyło się spektakularnym acz niegroźnym poślizgiem.
Szósty czas pomimo problemów z przepustnicą uzyskał kierowca z zespołu Giancarlo Fisichelli – Adam Carroll, mając 0,1 sekundy przewagi nad spisującym się nadzwyczaj dobrze na torze Silverstone Karunem Chandhokiem (Durango). Pierwszą dziesiątkę zamknęli Andreas Zuber (iSport), Giorgio Pantano (Campos) i Pastor Maldonado (Trident). Na ostatniej pozycji uplasował się debiutant Filipe Albuquerque (Racing Engineering), któremu problemy techniczne uniemożliwiły przejechanie nawet jednego okrążenia. Portugalczyka czekają więc trudne, pierwsze kwalifikacje w GP2.
•Czasy uzyskane podczas piątkowych treningów GP2 na torze Silverstone | | | | | P. | Kierowca | Nar. | Zespół | Czas okr. | Strata | Okr. |
|
1. | Timo Glock | | iSport International | 1:29,371 | | 13 |
2. | Mike Conway | | Super Nova International | 1:29,430 | +0,059 | 15 |
3. | Kazuki Nakajima | | DAMS | 1:29,665 | +0,294 | 16 |
4. | Bruno Senna | | Arden International | 1:29,710 | +0,339 | 16 |
5. | Lucas di Grassi | | ART Grand Prix | 1:29,877 | +0,506 | 13 |
6. | Adam Carroll | | FMS International | 1:29,949 | +0,578 | 16 |
7. | Karun Chandhok | | Durango | 1:30,046 | +0,675 | 13 |
8. | Andreas Zuber | | iSport International | 1:30,175 | +0,804 | 13 |
9. | Giorgio Pantano | | Campos Grand Prix | 1:30,290 | +0,919 | 12 |
10. | Pastor Maldonado | | Trident Racing | 1:30,637 | +1,266 | 16 |
11. | Michael Ammermuller | | ART Grand Prix | 1:30,664 | +1,293 | 16 |
12. | Alexandre Negrao | | Minardi Piquet Sports | 1:30,678 | +1,307 | 15 |
13. | Sakon Yamamoto | | BCN Competicion | 1:30,816 | +1,445 | 15 |
14. | Adrian Zaugg | | Arden International | 1:30,915 | +1,544 | 10 |
15. | Roldan Rodriguez | | Minardi Piquet Sports | 1:30,972 | +1,601 | 18 |
16. | Witalij Pietrow | | Campos Grand Prix | 1:31,337 | +1,966 | 9 |
17. | Andy Soucek | | DPR | 1:31,389 | +2,018 | 16 |
18. | Javier Villa | | Racing Engineering | 1:31,500 | +2,129 | 15 |
19. | Borja Garcia | | Durango | 1:31,551 | +2,180 | 15 |
20. | Luca Filippi | | Super Nova International | 1:31,556 | +2,185 | 13 |
21. | Kohei Hirate | | Trident Racing | 1:31,766 | +2,395 | 16 |
22. | Jason Tahinci | | FMS International | 1:32,069 | +2,698 | 13 |
23. | Ho-Pin Tung | | BCN Competicion | 1:32,117 | +2,746 | 16 |
24. | Christian Bakkerud | | DPR | 1:32,423 | +3,052 | 16 |
25. | Nicolas Lapierre | | DAMS | 1:34,038 | +4,667 | 4 |
26. | Filipe Albuquerque | | Racing Engineering | - | | 1 |
| |
|
|
Źródło: Autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|